Wat je even kwijt wil #52

Als ik de EK reclames zie dan denk ik graag even terug aan die afschuwelijke corona reclames die we vorig jaar hadden en dan zijn de EK reclames minimaal minder erg

6 likes

Lief dat je het vraagt! Het gaat nu prima hoor, ik voelde me gisteren wel echt een beetje verdrietig en onveilig. Ook dat ik dan uitgescholden wordt voor dingen (dat ik arrogant deed en iets met een nare ziekte) omdat ik simpelweg niets terug zeg als drie rotjongens ongevraagd naar me roepen. Zo’n omgekeerde wereld vind ik dat dan. Dat ik dan arrogant ben. Ik denk dat mannen zoals mijn vriend het gewoon oprecht niet begrijpen. Hij zei dan ook van dat dat nooit gebeurde als hij met zijn ex-vriendin in de trein zat. Ja nee DUH dan ben jij als man er toch bij. Dan gebeurt dat (meestal) niet nee. Pfffff :roll_eyes:

1 like

Ik voel me sexy vandaag.

29 likes

Haha omg dit deed ik ook toen ik bij McDonalds werkte. Was een filiaal zonder airco (of hij was altijd kapot ofso). Zaten regelmatig mensen pauze te houden in de vriezer. Echt erg eigenlijk als ik er nu aan terugdenk.

2 likes

Als ik leidinggevende was in zo’n winkel en het zo heet in mijn filiaal werd zou ik de eerste zijn die een airco kocht. Ik mis met dit soort temperaturen ook echt een airco bij mijn werk, maar ja, buiten wordt dat wat lastig.

Net even een rondje minibiebs gedaan. 6 bezocht, uiteindelijk 1 boek meegenomen

Maar de leidinggevende had dus wel een airco in haar kantoor :grimacing::grimacing:

2 likes

Ik hou van dit weer hoor maar zou het vandaag niet de hele dag regenen? De hooikoorts wordt alleen maar erger ipv minder.

2 likes

Die van mij heeft t echt vaker dan gemiddeld koud dus daar hebben we niks aan. Maar die loopt dan ook in dr minirok (oke als iemand meeleest ben ik zo de sjaak). Gelukkig wordt er nu iets aan gedaan. En daardoor is t in de winter als t goed is ook warmer.

Ik heb ideeƫn voor een creatief bedrijfje en denk echt dat t kan gaan werken. Maar ik mis echt gewoon de structuur in mn leven om t te laten lukken ofzo. Heb wel een afspraak bij de kvk staan dus dat is iets? Maar bleh. Hoe heb ik ooit een studie afgerond. Niet dat ik toen discipline en structuur had maar toch. Heb sowieso tiktok adhd.

Haha ja wij mochten ook alleen water drinken gehurkt achter de kassa. En dan ook alleen water en geen cola of fanta ā€œwant stel dat het omvaltā€ :crazy_face: Dat was in een winkel en het was daar echt niet te doen in de zomer als het warm was.

1 like

Omg ik had dit compleet verdrongen
Hoe genant, vooral deze:

1 like

Bedoel ook in de winkel enzo.

@Whoopdidoo Ik heb het heel snel warm juist haha.

1 like

Bleeeegh terug in Limburg en ik val om van de hitte!

2 likes

Ja ik ging helemaal haasten met boodschappen doen want het zou gaan regenen om 15.00uur. Nu is het opeens vanaf 18.00uur. Misschien. Misschien ook niet. Aghhh

Ik ben op vakantie in Friesland!!! We gaan nu naar het centrum varen en daar wat drinken, zo leuk

25 likes

Ja ik begrijp zeker waarom je lange mouwen of pijpen zou willen/moeten dragen! Maar dan heb je altijd nog luchtige opties zoals linnen of katoenen broeken of jumpsuits. Dit was echt een dikke suĆØde jas en leren broek, het zag er zooo warm uit. You do you maar ik was al aan het smelten in mijn linnen jumpsuit hier, laat staan in die kleding. :hot_face:

Haha ja inderdaad! Kregen jullie te weinig pauze? Als je te weinig tijd krijgt om in de kantine te eten dan snap ik het wel.

1 like

Dat heb je he, als je zo’n ontzettende knappe vriend hebt

9 likes

Ik vroeg de eerste keer aan de medewerker of hij me wilde begeleiden en dat was fijn!

2 likes

Valt allemaal wel mee hoor ;). Ik klik mn hele leven al beter met mannen dan vrouwen. Betekent niet dat ik ze haat :).

1 like

Ik was moe, ongemotiveerd en chagrijnig, maar heb net een stukje gefietst en voel me weer helemaal opgeladen. Chill dit!

5 likes