Wat je even kwijt wil #52

Een oud klasgenoot heeft haar insta op privé gezet, nu kan ik niet meer ongegeneerd loeren. Grrrr

6 likes

Haha ik had deze angst ook dus ben toen ook na drie kwart jaar oid maar eens naar m’n broer gereden en toen samen met hem (of nja, hij reed en ik zat er naast :sweat_smile:) door de wasstraat. Daarna wel alleen er door geweest en dat viel heel erg mee! Vond het uiteindelijk best leuk zelfs. Dus, je kan dit!

2 likes

Dat is ook altijd mijn angst van de wasstraat haha. Ze zepen hier ook altijd lekker je ramen van te voren in zodat je precies niks kan zien echt super handig :joy:

1 like

Ik deed de antenne er van tevoren altijd wel even afschroeven, dat gaat heel makkelijk!

1 like

Je kan dit inderdaad! Ik heb het laatst ook voor het eerst gedaan en dacht ook ojee als dit maar goed gaat. Bij mij haalden ze de antenne er voor mij af maar de keer erop heb ik hem er zelf makkelijk af kunnen draaien. Dat van die regen is een terechte vraag!

2 likes

Haha ja precies! The struggles!! Geen idee van die antenne eigenlijk… ik haal ‘m er zelf nooit af

1 like

Het is achter de rug! Alleen sturen gelukkig hahaa. En ergens bij Sloterdijk, dus weinig verkeer. Had wel gewaarschuwd dat ik misschien zou moeten overgeven hahaha

2 likes

“geniet van de zomer”
Houd even lekker heel gauw je muil dicht.

8 likes

Ik heb dus een collega die op mooie dag bij elke klant zegt " en geniet nog van het mooie weer". Hoe krijg je dat 100+ keer je strot uit op een dag terwijl je binnen bent zonder airco met de zon t grootste gedeelte van de dag op t gebouw. Wordt er zo agressief van als ik ernaast sta.

Maar mn andere collega waarschuwt klanten vet vaak voor de pootjes van de spatschermen. Niet bij elke klant maar wel irritant vaak.

Als een collega meeleest is dit zo herkenbaar😂

2 likes

Ja dat dus. de hak van slaapkamer naa rkantoor die lucht werkt vandaag ook niet. dus ik zit lekker kapot te gaan in mijn hok wat vol in de zon staat. ga zo maar verkassen naar een minder ergonomische houding > Mijn bed.

Is dat een H. ding dat jullie geen airco hebben. Of werk je in de H. in mijn buurt :joy:

1 like

de hema hier heeft ook geen airco!

1 like

Zou niet meer mogen vind ik haha.

(Werken op een hete plek)

2 likes

Gaf Hugo de Jonge gisteren net voor de EK wedstrijd nou een hand midden in beeld? Ik lees een artikel over Willem-Alexander, maar niks over de Jonge.

1 like

Wie weet. Noord Holland hierzo.
Op echt hete dagen wordt t ook gerust 30 graden bij ons. Is echt niet te doen. Mondkapjes worden momenteel gewoon nat door t zweet :joy:

We krijgen binnenkort wel iets wat t een beetje zou moeten reguleren maar geen echte airco. Ik raad mensen ook altijd af naar onze winkel te komen zomers :joy:

1 like

Gelderland hier haha. Maar ik ga met dit weer idd nooit naar die winkel want pff smelt gewoon weg daar

1 like

We dachten kom we gaan naar de Ikea op de terug weg. Die ligt dus in Eindhoven waar wij altijd heen gaan maar de navigatie stuurde ons via Nijmegen. Was nog nét op tijd om de dichtstbijzijnde op te zoeken die lag op 5 km afstand en zaten net voor de afslag nog.

Nu heb ik weer 10 nieuwe afwasborstels maar alsnog vergeten om dat schootdienblad mee te nemen.

3 likes

Voorraadje haha ik vind die met een zuignap gewoon vet handig en ik kom niet vaak bij de Ikea.

1 like

Oh god, ik herinner me nu ook weer dat ik tijdens mijn bijbaantje altijd moest vragen of ik een glaasje water mocht pakken en ze boos werden als ze je zagen drinken want dat was zogenaamd klantonvriendelijk. Klantonvriendelijk??? Het is een glaasje water, geen halve liter bier.

9 likes

Echt belachelijk hoe er met je omgegaan wordt ja. En dat allemaal voor een hongerloontje.

2 likes