Wat je even kwijt wil #52

Zucht ik net bij de ah met vet veel boodschappen. Gaf de kassa aan dat ik producten in de bonus had en ik had uiteraard geen bonuskaart bij me. Dus ik met veel moeite een medewerker zoeken, scant ze ‘m… €0.20ct bonuskorting

🥲🥲

22 likes

Telkens als ik word uitgelogd op het forum schrik ik weer van het standaard thema, hou van dark mode :joy:

10 likes

Je kunt je bonuskaart ook openen in de app van AH (als je daar bent ingelogd en je bonuskaart eraan hebt gehangen dan), misschien een tip voor de volgende keer :blush:

2 likes

Of als je die niet hebt en het zijn algemene aanbiedingen, even bonuskaart googelen :grimacing:

3 likes

Pff ik kon maar geen stage vinden en nu word ik ineens overal aangenomen en moet ik kiezen, erggg irritant

10 likes

Ik wil even zeggen/melden dat panty’s van de HEMA echt top zijn. Half jaar verder en nog niet kapot.

3 likes

Echt heel vies vind ik ze! Er loopt ontzettend veel roze plaksmurrie uit als je ze bakt en ze zijn zo compact en hard. Sorry eetsmakelijk🤣

2 likes

Ik vond ze wel oke. Die plaksmurrie was idd raar. En ze hadden wel iets platter mogen zijn. Maar verder wel goeie smaak en structuur.

1 like

Ik eet vanavond een Beyond Meat burger. Die vind ik top! Misschien ook een tip voor jou.

4 likes

Ik zit als ene vet wanhopige huizenzoeker een webinar te kijken van een bedrijf over bieden en het is echt alleen een verkooppraatje. Wil je dit? Geef ons 50 euro per maand. Toch blijf ik luisteren in de hoop op een nuttige tip.

1 like

Fietsen met een bril ipv lenzen als je dat niet gewend bent is best eng.

@Junebug85 Zo scan ik inderdaad altijd mijn bonuskaart. Ideaal. Ik zelfscan ook vanuit die app trouwens.

2 likes

Ik heb honger maar kan niet eten want alles dat ik ‘mag’ heeft mijn vriend opgegeten. Joe, stort jij je even op de chocolade dan kan ik taaie nootjes knagen.

1 like

Heel de tijd lopen zeuren dat ik de sportschool mis blablabla. Nu ga ik eindelijk vanavond weer maar ik heb echt 0 zin. Was wel te voorspellen.

8 likes

Let me know when you’ve found one

1 like

Haha dit is echt there are two kinds of People.
Ik vind de ereburger echt superlekker en die van beyond heeft zo’n vieze ijzeren smaak.

1 like

Ik heb as we speak eeltsokken aan want het openschoenenweer lijkt toch weer een beetje aan te komen. Ben heel benieuwd, het forum heeft me geïnfluenced om ze te kopen

3 likes

Mijn vriend en ik zaten een film te kijken en opeens zei hij dat hij een kraak in de speaker hoorde. Dus helemaal speakers aan en uit en goed luisteren enzo. Hij vervolgens al een beetje in paniek. Bedenk ik opeens dat ik zo’n haarknip in mijn handen heb die ik de hele tijd dicht en open deed wat dus zo’n krakend geluid geeft hahaha. Gelukkig niks met de speaker aan de hand

51 likes

Ik plaatste gisteren dit sippe bericht omdat ik echt sad was dat het zo f*cking koud is de hele tijd. En nu kijk ik het weerbericht en wordt het (volgens de voorspelling) volgende week op mijn 30e verjaardag 28 graden ?!?!?!?! Ik kan wel janken haha omg ZO LEKKER. Ik hoop dat de voorspelling klopt. :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

37 likes

Ah daar wordt een verjaardag altijd extra feestelijk van, chill. Waar in NL woon jij? Hier is het max 23 volgende week. Of ander land?

1 like

WAT??? NEEE hou op met me. :sob:

7 likes