Dit is echt perfect om als basisschool leerkracht wat bij te verdienen! Gewoon iedere vrijdagmiddag die kinderen fijne motoriek oefeningen bieden waarbij ze jouw small business ondersteunen. Je kan zelfs de kosten voor de kralen gewoon uit je klassenbudget halen!
Misschien als je meerdere groepen hebt kun je de bovenbouw leerlingen zelfs wel je webshop laten runnen. Gat in de markt!
Belt mijn moeder net met de mededeling dat de airfryer kapot is (ze hebben ook een friteuse). En dat er een probleem is met de chip waardoor overal de airfryers uitverkocht zijn. Behalve de HELE dure. Ik houd van die vrouw.
Yes, hele dikke deadline 24 uur van tevoren gehaald. Dan heb ik nog 24 uur om te beginnen en eindigen met de volgende.
Fijn he! Ik ben ook jarig volgende week, eindelijk lekker in de tuin kunnen zitten
Regio Arnhem/Nijmegen!
0 aanleiding maar ik heb weer een soort paniekmodus en bijna huilen en groeiende knoop in mijn buik. En waardoor
Kak zeg, ik moet slapen, niet in paniek raken
Ah nee wat rot Helpt het om even afleiding te zoeken? Iets van een schattig dierenfilmpje om je aan het lachen te maken, of even met iemand appen/bellen nog? Ademhalingsoefeningen? Als je een uur later slaapt leef je morgen ook nog steeds, hopelijk kun je de druk om zsm in slaap te vallen een beetje laten gaan, het is belangrijker om even rustig te worden en daarvoor moet je even lief en mild voor jezelf zijn. Kalm aan, you’ve got this
Wat stom! Soms helpt even huilen juist goed, als het je niet laat verdrinken in paniek. Ik hoop dat je snel wat rust kan vinden
Morgen maar weer de huisarts bellen. Tijdje terug geweest ivm hooikoorts klachten VS corona. Beiden getest, kwam niks uit. Nu hoest ik al langere tijd regelmatig en af en toe voelt 't ook wat benauwd in m’n luchtwegen. Daardoor ook allergietest gehad. Ben inmiddels acht coronatesten verder omdat ik deze klachten echt af en aan heb en d’r helemaal gek van word wat 't steeds is. De mensen die ik langer dan twintig minuten gezien heb afgelopen tijd daarvan heeft nog niemand corona gehad. Maar iedere keer testen schiet ook niet op, nu heb ik nog geen werk maar over een paar weken wel. M’n vriend wordt ook helemaal gek van me en noemt me hypochonder.
Ongevraagd advies mbt hoesten/astma
Heb zelf astma en dit is ook mijn werkveld.
Hoesten kan door slijm uit je neus komen, dat heet een post-nasal drip. Kan ook komen door astma. Via de huisarts kon je vroeger een longfunctietest doen om te screenen op astma, weet niet of dat nu nog kan. Anders moet je langs het ziekenhuis voor een provocatietest, kijken of je luchtwegen gevoeliger zijn dan bij mensen zonder astma. Kan allemaal passen bij combinatie allergie + astma.
Ik heb m’n coronatest laten staan, want anders mag ik toch niet langs komen. Uit mijn allergietest kwam niks maar tegen m’n moeder is gezegd, ook al komt er niks uit je kunt voor zoveel dingen allergisch zijn. Dus zit wel aan de cetrizine en neusspray vd huisarts. Ben benieuwd of ze verder gaan kijken
Heb idd even filmpjes gekeken en ben na een uur wel in slaap gevallen gelukkig
Pff weet even niet wat ik moet doen. Voel me sinds maandag niet topfit, is na het sporten gekomen.
Dacht zelf miss niet genoeg gedronken en gegeten erna.
Had die donderdag ervoor voor t eerst weer gesport en dat ging best goed, alleen best veel spierpijn.
Maar kan nu nog steeds heel slecht uit bed komen, ben continu moe en last van een drogere keel dan anders. Maar verder nergens last van en als ik eenmaal er doorheen ben gaat het wel. Slaap ook wel slecht, heb last van m’n rug, ben ik mee bekend, maar nu ook een rare spierpijn in m’n ene schouder.
Ik ben niet ziek, maar wel een beetje ellendig.
Twijfel ook of ik me moet laten testen, mja geen klachten?
En of ik vanavond kan gaan sporten.
En misschien moet ik meer eten omdat het sporten meer verbruikt. Kom er gewoon even niet aan uit.
Ik zou gewoon voor de zekerheid testen of eventueel iemand een zelf test laten halen als je geen klachten hebt. Dan weet je het ook zeker. Dat je je niet fit voelt kan toch wel een keertje daar hoeft niet meteen iets achter te zitten toch? Vooral als je slecht slaapt kun je je juist daardoor ook minder fit voelen. En voor de zekerheid wat meer eten met sporten, dan merk je vanzelf of dat wat uithaalt. En als het echt niet gaat ga je toch gewoon weer naar huis? Hopelijk voel je je snel weer de oude.
Vandaag weer proberen om met lenzen in te werken, want dat is toch wel het fijnste. Ben er al 1 kwijtgeraakt net (waarschijnlijk in mijn haar), dus gaat weer goed.
En net voor een megabedrag katteneten besteld voor de rest van het jaar. Gisteren ook al 2 broeken voor mezelf en van de week al plantjes. Was overigens wel ingecalculeerd (de planten niet), maar misschien moet ik nu toch even ophouden met uitgeven.
Ik heb besloten dat het jurkje dat ik voor een bruiloft had gekocht het toch niet is. Maar die bruiloft is morgen dus nu ga ik vandaag maar naar een fysieke winkel (in een andere stad want hier is niet zoveel en ik ben nogal picky). Zucht, hoe kom ik ooit aan werken toe met al deze outfitstruggles
Zag trouwens net dat ik vandaag de uitslag van een bevolkingsonderzoek in de brievenbus krijg en zit hem nu al te stressen, terwijl ik weet dat de post nog lang niet komt en dan kan het nog een dag langer duren. Maar het is eerder dan verwacht en ik weet nu niet of dat goed of slecht is of helemaal niets zegt.
Zegt helemaal niks, volgens mij sparen ze telkens een soort batch op, want wij krijgen de uitslagen daarvan ook maar 1x per week binnen, terwijl het op drie momenten meegaat naar het lab!
:sweat_smile, gelukkig. Heb het pas vorige week opgestuurd dus dacht: nu al? Maar zegt dus niets. Nu nog hopen op een goede uitslag.
Ik voel me niet fijn in mijn outfit en en dat bepaald zo mijn humeur, UGH. Wat is dit voor puber gedrag, ben gvd bijna 30.