Wat je even kwijt wil #52

Eerst zien dan geloven :joy: Er was vanaf vanmiddag al regen voorspelt, toen werd het vanavond en nu zie ik dat er pas ergens om 4 uur snachts het gaat regen.

Met je tornado :joy: ik geloof het pas als ik een koe langs 2 hoog voor bij zie gaan.

22 likes

Wtf, ineens loopt er een grote groep donken lui door de straten. Bek houwe!!

Pls laat dit zo zijn, ik snak naar regen.

1 like

Ik zat vanavond in de trein met een hele berg aangeschoten/dronken voetbal supporters die allemaal echt heel irritant aan het schreeuwen en lallen etc waren. Probeerden verschillende mannen al beetje contact te maken in de coupe maar ik hield het zoveel mogelijk af. Op het station werd ik vervolgens ook nog na geroepen en uitgescholden. En ik vertelde dat aan de telefoon aan mijn vriend en hij vindt het dan wel vervelend voor me en vindt zulk gedrag ook niet kunnen, maar snapt mijn gevoel van onveiligheid daarin niet en zegt dat hij dat ook niet vaker heeft gehoord van andere vrouwen. En ik snap dat echt niet. En vindt het zo naïef ook. Ik zit in zo’n trein coupe dan echt te scannen van is hier iemand wie ik om hulp kan vragen mocht iemand echt vervelend worden? En mobiel in de hand houden etc. Voor mij is dat juist een ‘bekend’ beeld (helaas) van heel veel vrouwen om me heen. Word er gewoon een beetje sip van.

36 likes

Het regent en werd er wakker van. :relaxed:

4 likes

Thanks! Gelukkig wel. Ik werk in een ziekenhuis dus airco staat aan. Ik zit nu zelfs met een jasje aan en een kop thee in mijn handen haha

Hele nacht wakker gelegen en nu eindelijk iets van frisse lucht en iets om naar te luisteren met deze regen.

Ben al klaarwakker :cry: dus ga m’n werklaptop maar opstarten

2 likes

Ben veel te vroeg wakker om met mn moeder mee naar t ziekenhuis te gaan en het is heerlijk kut weer

Badpak

29 likes

Mijn laatste uurtjes als student gaan in, straks mijn allerlaatste presentatie.
Toch best wel zenuwachtig joh.

52 likes

Succes!

2 likes

Mijn vriend is nu onderweg naar een sollicitatie voor een traineeship en ik ben helemaal plaatsvervangend zenuwachtig lol

24 likes

Veel succes!

2 likes

Mijn horoscoopapp die me mijn single bestaan nog even inwrijft: “your lover is a ghost, a figment of your imagination”
Ik had het niet beter kunnen zeggen đŸ„Č

22 likes

Wat een ellende weer afgelopen nacht. Wordt weer een leuke werkdag zo.

Ooo de ketting welke ik maandag heb besteld komt vandaag binnen. Vrij snel vanuit de UK moet ik zeggen! Was bang dat het wel even zou duren. But yaaay

3 likes

Wat kut! Hoe gaat t nu?

Mijn vriend zegt dat ook vaak als ik zulke dingen vertel, want hij gelooft bijna niet dat t gebeurt. Ik heb onderhand een hele privilige-preek ontwikkeld. ‘Ik heb dat nooit door’ nee als ik met jou ben gebeurt dat ook niet he. ‘Daar moet je dan gewoon wat van zeggen’ 
 Love him maar inderdaad dat naïeve is stuitend

2 likes

Ik: “Ik wil m’n haar graag tot op m’n schouder”

• knip knip knip *

Kapper: “ik heb het een stukje boven je schouders geknipt, zodat het net wat langer meegaat”

NEE! dat vroeg ik toch niet?!
Grrrr nu heb ik een stom kapsel

11 likes

Oh wat irritant! Hopelijk heeft hij het toch nog gered voor 9.00 uur?

1 like