Hij heeft geen idee hoe intimiderend een groep jolige dronken mannen kan zijn. Je kan je zo kwetsbaar voelen, dat is zo naar. Hij bedoelt het vast goed maar hallo, denk even na.
Ja klopt hoor! Ik rant het ook telkens weer terug. Mannen hebben over het algemeen echt geen idee.
Oh dat zijn geen goede vooruitzichten voor mij, als jij nu nog niet gewend bent haha. Die kappers moeten eens leren luisteren!
Ik heb geprobeerd een foto te maken maar ik vind mezelf er nu echt te stom uitzien om een normale foto te makenâŠ
Heb je dat gemaakt met groene onrijpe walnoten? Ik heb daar ook wel eens recepten voor gezien maar ik heb echt geen idee hoe ik de smaak voor me moet zien en hoe ik aan die dingen kom. (Tenminste als ik nu de juiste noot voor me heb)
Ja en om heel eerlijk te zijn hebben ze over het algemeen ook weinig inlevingsvermogen meegekregen. Hoevaak moeten we dit nog uitleggen?
Ik heb geen ontbijt in huis
Haha precies dat was ik ook aan het doen!
Ik heb van mezelf wel slag, maar dat heeft ze er nu ook uit gefohnd. Ik heb het nu half vast, dat is het meest acceptabel
Ik was mn haar daarna altijd thuis haha. Ik haat het hoe ze het stylen.
Mân vriend is nogal een knap ding om te zien, en dat zeg ik niet alleen om mijn eigen smaak goed te praten maar dit is oprecht zo. Je hoort mij niet klagen. Het vrouwelijk schoon uit zijn vriendengroep hangt dan ook bij elk feestje enorm aan zijn lippen en om hem heen. Waarbij ze mij vaak een vuile blik geven. Prima want ik vind die kerels toch leuker op zulke avonden dan de dames, dus daar chill ik atlijd mee.
I dont care. ik sta hiervoor te stevig in mijn schoenen om mij hier druk om te maken en daarnaast weet ik dat hij er niets mee doet.
Maar⊠elke story of foto die ik ook maar op mn insta post wordt direct door alle dames becommentarieerd en uitgebreid bekeken. Mind you- ze volgen mij niet eens.
Na maar 3 uurtjes slaap vannacht, extreme rugpijn en een hele drukke werkdag trek ik dit gedrag heel erg slecht. Insta lekker op prive geflikkerd en denk er ook overna om het er uberhaupt af te gooien. Ik voel niet die bewijsdrang voor die domme trutjes om te laten zien hoe goed mijn relatie wel of niet is.
Zo; die frustratie ben ik ook weer kwijt.
Grrr ik ga zo en voel ook gewoon dat dit gaat gebeuren, een lange bob is altijd moeilijk blijkbaar
Wat een logica ook âdat het net wat langer meegaatâ. Oke dus de eerste weken moet je dan maar met een lelijk kapsel lopen?
Wat een ontzettend onaardige horocoopapp!
Omg zo herkenbaar dit. Heb echt zo vaak gehad dat er toch laagjes in werden geknipt terwijl ik dat niet wilde of toch net iets korter. Alleen maar omdat de kapper dat beter vond terwijl ik het zelf absoluut niet wilde.
Echt zo blij dat ik er nu een heb gevonden die wel meedenkt maar wel bij alles wat ze doet, vraagt of je het oké vind.
Dit dus! Dit doen ze ook altijd bij mijn krullen. Terwijl laagjes mijn krullen niet mooier laten vallen. Sindsdien knip ik het zelf en krijg ik dagelijks complimenten.
Jaa sommige kappers hebben echt een soort onweerstaanbare drang om overal maar laagjes in te knippenđ
Ik heb dat een keer gedaan en het was veel werk en het resultaat niet perse erg lekker ofzo!
Dat was inmaken in balsamic azijn!
Oh dat klinkt wel goed! Ga eens kijken of het mij lukt om onrijpe walnoten te vinden. Je kan ook likeur van onrijpe walnoten maken, vond ik ook wel lekker klinken!
@Sjern ohw haha dat klinkt weer minder positief. Nou ja eerst maar eens zien of ik die dingen kan vinden en dan eens kijken of ik tijd heb om ze in te maken.
Speciaal de wekker 10 min eerder gezet zodat ik vanochtend om 6.15 de was kon op hangen. Vond dat het belachelijk dat mijn moeder dat deed, nooit verwacht dat ik dat zou doen. Er is alleen 1 verschil dit is noodzaak, handdoeken zijn op en een gastendoekje is wel erg klein.
Ik zie buiten iemand lopen in een lange broek en een suĂšde jasje, vraag me echt af of die mensen in een andere temperatuurzone leven dan ik?
Zag gister een man met een winterjas aan op de fiets
Whaha. Nope. Al heeft ie nu geloof ik wel roze haar.