Wat je even kwijt wil #52

Ik denk dat de cliënt van @Kusjessoldaat daar ook door benadeeld wordt… meestal pakken ze degene die het pgb heeft namelijk. Maar vind het wel echt misselijk.

Ah, zo oneerlijk hè :disappointed::disappointed:

Ik ben net de hele middag bezig geweest om een ballonnenboog in elkaar te zetten.

9 likes

Pfff ik zit in het park te chillen komt er ineens een man naar me toe om te vertellen dat ik er mooi uitzie. Oke dankjewel. Toen wilde ik verder met waar ik mee bezig was kwam die dichterbij staan en zei die dat ik lekker was. Toen zei ik oké laat me met rust en ging die weg. Kan echt m’n dag verpesten dit :rage:

En nu begint het te regenen dus ik ga maar naar huis.

Godverdomme ben echt zo boos nu. Waarom zijn mannen zo.

13 likes

Een (Nederlandse) collega tegen mijn man, die in zijn thuisland al meerdere malen heeft geholpen met opruimen na een orkaan: yesh we’re having a tropical storm here in Hoevelaken (bedenk ff een Nederlands accent hierbij).

Hahaha.

23 likes

Benieuwd naar dit moment

7 likes

Ik had net mijn diploma-uitreiking en ik vind dat soort dingen echt ongemakkelijk. Vooral toen ik daar in mijn uppie zat en anderen hun moeder hadden meegenomen (je mocht maar 1 persoon mee nemen en ik heb geen moeder meer). En dan mis ik direct mijn opa die helaas enkele jaren geleden is overleden want hij was altijd trots op mij en hopelijk nu ook met zes keer een negen en vier keer een acht. :slightly_smiling_face:

91 likes

Ik ben de hele dag al zo bloedchagrijnig door het weer. Ik heb in een auto zonder airco gereden, dus het zweet liep overal langs. En ik reageer het af op m’n vriend. Zo zielig eigenlijk voor hem :sweat_smile:

Wij hebben nu zo’n piek, aardige bak water wel!

Het ruikt zo lekker nu buiten.:heart:

1 like

Yuuuuuuhs ik ben cum laude geslaagd voor mijn master!

94 likes

Dat kan niet anders! (Ben niet gelovig en heb ook niks met begrip hemel maar op zulke momenten bedenk ik altijd dat de persoon even goedkeurend naar beneden kijkt.)

3 likes

En koelt het ook af? (please zeg ja)

1 like

Wow, het is echt pikdonker buiten nu…

2 likes

Van 28 naar 21 graden nu!

3 likes

Omg :heart_eyes:

2 likes

Ik had in de voortuin bijenmix (bloemenzaadjes) gezaaid en sinds vandaag vliegen er allemaal bijen en hommels op de bloemen af. :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Hier is nog geen druppel gevallen. Ik wil ook regen!

Ik vraag me af of ik die regen nog wel wil want het zijn volgens mij van die irritante buien die ook zo weer weg zijn waarop het vervolgens nog 100 keer benauwder en klammer is dan ervoor.

Living on the edge met @desecretaris ondanks de tornado waarschuwing zitten we in het park met prosecco en lekkere hapjes :smiling_face_with_three_hearts::clinking_glasses:

44 likes

Ik vind het echt jammer dat viva stopt, want ik heb 2 keer in anybody gestaan en het leek me echt leuk om daar nog een keer in te staan!

6 likes