Snap niet waarom we hier nu weer flauw over moeten doen.
I am dyingggggg zo heet :’)
Pff maar echt…
Er wordt eindelijk een airco geplaatst op mijn werkplek Werken met labjas aan en mondkapje in een kleine ruimte zonder airco is echt niet te doen.
Ik wel maar ik heb het te warm om mn mening te beargumenteren.
Waaaaarom heb ik afgesproken om om 5 uur(!!!) uit te gaan eten vandaag. Ik wil gewoon in mn zwembad liggen
Ben bijna flauwgevallen in de AH. Ik dacht wel ff lekker een eind te kunnen fietsen, uur heen naar t centrum en dan daar ff wat drinken, boodschappen doen en weer terug naar huis. Nou na een half uur begon ik me al misselijk en duizelig te voelen, het was gewoon echt too much. Ben ik uiteindelijk met de bus weer naar huis gegaan, chagerijnig en met hoofdpijn LOL
Kutweer.
de allerergste vond ik eigenlijk die dat ze met zo’n drone over mensen heen vlogen en allemaal witte mensen zwaaiden en zo’n dramatisch kutlied over 14 miljoen mensen ofzo
Toen die nog regelmatig op tv was heb ik echt zo vaak tegen mijn vriend geskreeuwt dat hij het geluid uit moest zetten. Schaamde me echt om nederlands te zijn toen
Ik heb vanaf 4 uur zon op m’n balkon, dus ik doe nu al weken telkens als de zon schijnt om 4/half 5 m’n bikini aan, laptopje mee en heeerlijk met de pootjes in de zon het laatste uurtje buiten werken love dit onderdeel van thuiswerken haha
Waar kan ik nieuwe vrienden kopen?
Viva heeft er nog wat in de aanbieding
(ik maak uiteraard een grapje maar ik herken je gevoel)
Wat bied je. Ik ben er voor je voor een 10tje
Ah ik heb nu iemand op m’n werk die 35 euro per week van z’n pgb naar iemand stuurt zodat hij diegene altijd kan bellen. Schrijft die weg onder mentale steun.
Maar tis zo zielig want hij kijkt gewoon enorm tegen die man op en die man zegt basically dat ze geen vrienden meer zijn als de cashflow stopt
Wat een tyfushond is die man die dat aanneemt zeg bah bah.
Vandaag uitstrijkje gehad bij de huisartsassistente voor onderzoek baarmoederhalskanker. Ik zag er erg tegenop maar het viel me 100% mee. Nu hopen dat alles ook goed is natuurlijk
Gatverdamme, kunnen we dit ergens melden?
Dit vind ik echt heel sneu. Wat een uitvreter is die man zeg. Gatverdamme.
Ik geef je 13,58
Ik weet niet of deze situatie hier specifiek onder valt, maar het is wel mogelijk om een melding te doen.