Wat je even kwijt wil #52

Even voor de duidelijkheid: Heeft het KNMI gespecificeerd of er wèl of geen haaien in de tornado zitten?

18 likes

Volgens mij niet dus de mogelijkheid is er altijd nog

1 like

Geen haaien, maar wel potvissen!

4 likes

Dan pak ik alvast mijn kettingzaag. :+1:

1 like

Goede voorbereiding is het halve werk!

@kali lief!! Ben weer oke hoor! Ik was al super bewust van wat ik aan had want het was nogal bloot maar wat moet je anders met 30+ graden. En ik weet dat het niet uit zou moeten maken wat je aan hebt (en ook als je dik ingepakt bent in de winter doen ze het) maar toch.

1 like

Ik heb de afgelopen maanden Desperate Housewives gekeken. Gisteravond was het tijd voor de laatste aflevering. En nu ben ik zó verdrietig dat die vrouwen allemaal verhuisd zijn en elkaar niet meer zien. Ik vraag me de hele dag al af hoe het nu met ze gaat en hoe hun levens er nu uit zien MAAR ZE BESTAAN NIET. Gisteravond moest ik ook keihard huilen toen het af was.

Ben ik gek en raar of ben ik niet de enige die zich zo verbonden gaat voelen met personages uit een serie?

13 likes

Nee dit is echt heeel herkenbaar hahaha! Leuk ook die spoiler dat ze niet bestaan, lief dat je rekening houdt met de nog gelovigen onder ons!!

1 like

Joe die serie is in 2012 al afgelopen, maar ik zal het blurren omdat je het zo lief vraagt :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hier in Den Haag ook hoor, paar buien gehad maar nu schijnt de zon weer vrolijk

Hahaha oh daar reageerde ik helemaal niet op! Ken de serie niet, maar herken 't wel dat je je echt emotioneel laat beïnvloeden door een serie (vooral als het afgelopen is). Ik doelde met ‘gelovigen’ op je spoiler van ‘ze bestaan niet’ haha!

1 like

Staat op Disney! Met nog veel meer leuke series, echt een aanrader.

2 likes

ik reageerde wel bitchy I admit. Iets met al vanaf 4.45 uur wakker, bloedhitte en alleen maar gekke mensen aan de telefoon vandaag op mijn werk. Maar moet geen excuus zijn, sorry!

Ik wil iets leuks doen waar ik van oplaad, want daar ben ik zo aan toe. Maar reality is dat het me niet lukt om meer te doen dan bezweet op de bank te hangen. Het is 30 graden hierbinnen…En morgen mogen we weer klussen.

1 like

Jaaaaa! Ik keek het toen het iedere dinsdagavond om 20.30 op Net5 kwam. Voelde me weer helemaal 13 of 14 jaar oud.

Het is echt zo’n leuke serie! Er zitten zoveel grappige en herkenbare momenten in.

2 likes

Gelukkig vinden mijn buren me toch al wereldvreemd, dus maakt het niks uit dat ik mezelf net twee keer vrijwillig heb laten nat regenen. Echt dit zijn de enige momenten waarop ik dol ben op regen.

3 likes

Hardlopen in de regen of fietsen wanneer ik geen belangrijke afspraak o.i.d. heb vind ik heerlijk. :heart_eyes:

2 likes

Luf regen altijd :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

4 likes

Zo herkenbaar! :joy:

1 like

Hahahha ik ben mij net toch op mijn bek gegaan :joy::joy::joy: bleef als een tourist met mijn fiets in de trambaan hangen. Schaamde mij meer dan dat het pijn deed. Kwamen allemaal mensen op mij af. Een vrouw was helemaal hysterisch aan het gillen omg omg omg ik zo wat is er?! Ja er zit modder op je kleding hahaha ga weg ik heb een wasmachine :joy: wel super lief maar ik wilde alleen maar weg.

36 likes