Wat je even kwijt wil #52

Dit is altijd m’n grootste angst als ik om een stilstaande auto heen moet en over de tramrails moet.

Gelukkig valt het mee qua schade en pijn!

1 like

Ja mijne ook! Is ook pas mijn 2e keer in 35 jaar Amsterdammer zijn gelukkig. Was nu een combinatie van regen, 4 gedeelde flessen prosecco en een glad wegdek dat ik niet zo soepel ging als normaal.

Nu ik ff op de bank zit blijkt de schade toch wat groter dan ik dacht als in schaafwonden en blauwe plekken :joy: maar goed niks gebroken, geen bloed en mijn nieuwe rok is nog heel

2 likes

Echt een prestatie met dit weer :joy:
Dan hebben jij en @desecretaris het vast leuk gehad! Hopelijk is die veiliger thuis gekomen:p

Ahja, de pijn kan later nog komen. Misschien even koelen op de beurse plekken?

4 likes

Jaa was heel gezellig!

Ja ik heb Biafine dus ga dat zo even op de schaafwonden smeren eerst even ontsmetten

1 like

Echt één van de meest kutte dingen aan alleen wonen: dat gezeik met dat tweepersoonsdekbed elke keer weer. Altijd ruzie met de dekens, ben nog net niet agressief aan het worden :face_with_symbols_over_mouth:

8 likes

Haha eh wat is het probleem?! Wij hebben met zn tweeën juist dat dat tweepersoonsdekbed gezeik is. Wie rolt zicht het snelste erin.

1 like

Waarom neem je dan geen kleine?

Ik bedoel met het verschonen ervan haha, dat gaat net iets sneller met zijn twee. Toen ik nog een vriend had hebben we na een tijdje gewoon twee dekens genomen, hadden we in ieder geval geen ruzie meer om wie het meeste deken had. Want ik ben echt nummer één als het gaat om dekens stelen :joy:

@Luzarl Ik heb een tweepersoonsbed en hoef mijn deken dus met niemand te delen dus ik vind dat dan mooier. Soms gaat het in één keer goed maar vaker zit in gevangen in deken, lol. Maar hij ligt er nu weer schoon op :+1:t2:

4 likes

Er hoeft nu toch geen deken in? Bloedheet. Was net in 2s klaar

3 likes

Ik had m’n raam open en in de weerspiegeling zag ik ineens iets, ik schrok me dood. Zat er een zwarte kat te loeren?? Ben blij dat ie niet naar binnen kwam. En vraag me af of dit de kat van de buren is en of het wel de bedoeling is dat ie op het dak zit :sweat_smile:

2 likes

Team altijd een deken hier! Al is het 35 graden, al moet ik zeggen dat ik er vannacht ook niet onder maar op heb geslapen. En ik kon niet wachten om te kijken hoe mijn nieuwe dekbed zou staan (beoordeling 10/10, love it).

7 likes

Nee, same. Heb letterlijk gehuild en gezegd “dat ik nu mn vriendinnen kwijt ben”. Sad life haha.

1 like

Net samen met een oude vriendin met wat drankjes erbij mijn hele harde schijf doorgespit. Onze hele middelbare schooltijd, screenshots, drank/drugs filmpjes… echt alles bekeken en gejankt van het lachen. Zoooo blij dat ik alles bewaard heb :joy:

16 likes
piggiesss

https://www.instagram.com/p/CQHIJbmHm3A/

Waarom blijven varkens zo geweldig. :heart_eyes:

5 likes

Ik haat het echt dat ik een spelfout heb gemaakt.

Lol ik las afgelopen maandag en dan dat je t nu al uit had, dat is wel extreme binging.
Ik heb de serie ik denk wel 5 x gezien, sowieso de eerste seizoenen want ik ging in de winterstop altijd alles vanaf seizoen 1 weer kijken.
En ik herken het heel erg. Laatst heb ik het aangezet op disney+ en ik voelde al het verdriet van die vrouwen door de seizoenen heen zo heftig weer, bij de eerste aflevering al, dat ik het niet aan kon verder te kijken.
Herkenbaar vh einde trouwens ook!

O mijn god. Ik kwam net thuis en vlak bij huis kwam m’n kat me tegemoet. Er fietste toen een groep mannen langs die begonnen te joelen en fluiten richting me en ik voelde me best onprettig. Lijkt dat beest dat aan te voelen en wordt zn staart dik en begint hij naar die mannen te blazen. Wat een held hahaha

115 likes

Jouw kat strijdt tegen catcalling!

41 likes

Een vriend vraagt of ik over 2 weken mee naar een feestje wil, morgen is de kaartverkoop. Ik weet niet of ik dit nog aan kan joh :exploding_head:

4 likes

Ik heb mijn raam openstaan sinds een uur of 9/toen de buien kwamen. En door die 5 centimeter zijn er gewoon naaktslakken naar binnen geglibbert. Merkte het afgelopen dagen al dat er slijmsporen bij de voordeur etc. waren.
Waarom willen ze zo graag naar binnen?

6 likes