Wat je even kwijt wil #52

Oooh ik wil mee dan :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Ik ben blij dat het waait en kouder is, maar ik wilde wielrennen en ik vind het nogal heftig met deze wind hier. Twijfelll.

1 like

M’n orthodontist belde om te vragen of ik m’n beugel deze week al wil ipv op 13 juli.
Ik zei nee met de reden dat ik m’n verjaardag beugelloos wil vieren.

Prioriteiten :grimacing:

27 likes

Huh waren jullie samen dan?

44 likes

Die had ik een paar weken terug ook :cry:

1 like

Voeten en slippers kan je makkelijker schoon krijgen dan schoenen, die kan je daarna wel weggooien. Het is hoe dan ook vies haha

2 likes

Haha die laatste man met z’n wijntje erbij :sweat_smile:

6 likes

Ik ook haha maar iedereen staat daar weer anders in, niet iedereen is in de positie om zomaar schoenen weg te gooien etc.

4 likes

Ik zou zelf waarschijnlijk zo hard over mijn nek gaan van die lucht en het moeten opruimen van smerige dingen. Kan ik écht niet tegen.

3 likes

Ik ben echt zo’n treurig mens he, mijn PT belde af want ze is ziek en ik vond dat echt wel even chill want nu kan ik de hele dag in bed liggen i.p.v. een uur er uit gaan om te sporten. Echt elk weekend is hetzelfde en lig ik in bed. Heb zelfs de afgelopen weken nog geen moment in de zon gezeten. Het lijkt wel alsof ik elke zomer depressief ben, want ik wil gewoon niks, voel me eenzaam en haat het dat iedereen blij is behalve ik. Einde klaagpost

7 likes

Ik zou mezelf opsluiten en doen alsof ik niet thuis ben. Laat mn buren dit maar fixen bahbah

3 likes

daar had ik toch even mooi voor gebeld met de gemeente. ga maar fixen.
bah bah

3 likes

Ik heb een mailtje gekregen dat we een “diploma drive-in” zullen hebben en ik vind dat dus echt hilarisch :joy::joy::joy:.

10 likes

Moet echt tering lang in de auto zitten vandaag omdat we voor een nieuwe auto gaan kijken. Word er ook altijd beetje verdrietig van omdat ik het zielig vind voor de andere auto die we in gaan ruilen. Die weet nog van niks :pleading_face:

21 likes

In januari ofzo had ik een lockdown to-do list gemaakt. Daarop stond dat ik het vriesvak eens ging ontdooien (heb dat ding al bijna 3 jaar en nooit gedaan, lol) maar ik heb het eindelijk kunnen afstrepen hoor :joy: Heb ook meteen een overzicht wat ik er nou eigenlijk allemaal wel niet in heb gegooid én hij is ook nog eens helemaal schoon. Saturday well spent :+1:t2:

9 likes

Holy shit, wij wilde even naar zo’n goedkope tuinmeubel/vanalles winkel in Brabant. Staat gewoon een wachtrij a la de Efteling :joy: weet niet wat ik mee maak man.

Het is dat we een halfuur moesten rijden anders was ik omgedraaid.

2 likes

Ik heb een aloe vera blad gekocht bij de toko en ik ga me daar nu mee insmeren. Dan weten jullie dat

17 likes

Ah wel even je auto erop voorbereiden en goed afscheid nemen hoor :heart:

1 like

Ik had dat dus met mijn fiets. Twintig jaren trouwe dienst door weer en wind en dan word aan de kant gezet voor een jong, groen blaadje, een flitsende blauwgroene sportieve fiets met versnellingen. En jij maar wegroesten in het schuurtje. :sob:

@anon4388265 ach nog altijd beter dan yoga en dan een baby geitje op je rug. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Bedankt

1 like