Baby bolide word het
Ja we hebben nog lekker stukje door Duitsland gereden en net nog gewassen als afscheidsritueel
Oh god, ik dacht dat k dus in 3 weken mijn scriptie kan afmaken, maar nu ik eenmaal bezig met resultaten verzamelen ben ik bang dat dit totaal onrealistisch is.
Omg ik was net eventjes met de hond wandelen ergens in een bosje. Ik moest plassen en het was een goeie wildplas plek dus ik had even geplast gaat de hond daarna 3 keer overgeven
Lullig
Kunnen ze jou geen eigen reality-programma geven. Ik denk dat het dan de eerste keer is dat ik zoiets zou kijken.
Ik zou dan de live stream in de gaten houden. (Utopia had zoiets toch)
Als John de Veenmol zou ik jou ook een programma geven. Dat verliefde stelletjes hun verhaal vertellen en wat ze vervelend en leuk aan elkaar vinden en dan zit jij omgedraaid met een stoel en dan kan je klikken op ‘doorgaan’ of ‘dump him’ en dan valt de man in zo’n gat met nephaaien. En dan draai jij precies om als het is gebeurd.
Misschien wil Limburg1 me wel zendtijd geven
Ik denk dat John de veenmol dit precies zou pitchen.
Betekent dit dat er ook een Limburg2 bestaat of moet jij dan imperium dan nog uit de grond doen verrijzen?
Wij moeten het hier doen met Henk Boomer Westbrook.
Ohjee, wij willen zo ook iets dergelijks gaan doen, hopelijk valt het hier mee
Dit was echt drama…
Ik voelde me niet top en toen ging ik heel lang douchedansen met de beste bangers van Britney en nu voel ik me . Lekker man
Ik mag toch hopen dat ze het gewoon weg gooien en niet proberen schoon te maken
Ik zit buiten en heb het koud. Maar ik ben er zo aan toe om het koud te hebben dat ik gewoon blijf zitten. Die grafhitte is nog niet uit mijn huid.
Ik kan echt niet meer tegen drukte
Blijf uit mijn zone van 10m aub
Ik was gisteravond zo gefrustreerd en boos dat ik een ferme trap tegen het krukje heb gegeven. Resultaat was dat ik de halve nacht niet kon slapen door een kloppende middelvingerteen (snap je hem?). En nu is hij blauw en nog steeds pijnlijk.
Fucking karma ook, agressie lost niks op.
Met het krukje in kwestie gaat het goed.
Kijk van dit weer kan ik nu wél genieten. De pollen zijn grotendeels weg, een zonnetje maar niet bloedheet en af en toe even een windje
En ik heb net mijn favo wijn en wat kaasjes gekocht bij de delicatessenwinkel om de hoek. Echt een fijne dag.
Ik ben net voor het eerst in anderhalf jaar ofzo gaan auto rijden en er is een of andere wappie vrouwen voor vrijheid ‘demonstratie’ in het park bij mij om de hoek. Bijna ongeluk omdat deze lui niet weten wat een richtingaanwijzer is en moeten toeteren als een dwaas. Wel goede vuurdoop gelijk.