Ja same hier! Ik ben ook helemaal van de vogels spotten de laatste tijd Is de polder ook perfect voor
Ja, dat is ook heel leuk!
Hier zitten ook wat valken, zo tof die te spotten.
Ook veel zwaluwen bij jou nu?
Ja! En zag van de week een lepelaar heel druk doen haha. Love it
Tweede vaccinatie gehad. Zo blij.
Godverdomme mijn vriend en ik gaan uit elkaar. Had het niet aan zien komen. Dit is zo zo zo klote. En we wonen samen dus er moet ook veel geregeld worden en ik kan het even niet aan allemaal
Wat naar, dikke knuffel en heel veel sterkte!
Sterkte!
Ik zit in de eerste keer in de trein sinds september maar (vreemde) mensen gaan gewoon naast elkaar/tegen over elkaar zitten en ik ben daar mentaal echt nog niet klaar voor?? We horen al 1,5 jaar dat we afstand moeten houden en nu zit iedereen op elkaar gepropt in de trein, is dit omdat veel mensen nu toch gevaccineerd zijn of hebben mensen schijt?
Edit: schijnbaar mag het gewoon maar ik vind het echt vreemd aanvoelen.
Omdat er gewoon niet genoeg ruimte is in de trein om 1,5m afstand te houden? En er reizen nu gewoon weer veel meer mensen nu er meer mag en open is.
ik heb m’n post net aangepast
Blegh ik zit op kantoor rustig te werken met een collega en ik hoorde ineens iets luids ritselen in de prullenbak, dus ik kijk mn collega aan en zij begint te gillen en roept dat er een dikke muis onder mn bureaustoel zit (waar ik dus op zit) Ben normaal niet bang maar vind dit wel naar en vies nu hebben ze er gif neergelegd maar ik vraag me af wat dat gaat doen (is een oud pand)
Ja hij schaamt zich dood volgens mij en is boos op mijn vriend. Heb hem net een trui aan gedaan toen we gingen wandelen en dat hielp wel met de schaamte
Ik ben er gewoon lichamelijk niet lekker van dat ik volgende week een midweek op vakantie ga en niet mijn hond mee kan nemen. Ik vind het echt vreselijk
whut
Ik zat op de fiets in een park en m’n ketting vloog eraf en er gingen net kinderen even snel oversteken, dus ik schreeuwen MIJN REM IS STUK
Ging gelukkig goed, maar super irritant nu m’n fiets snel even moeten wegbrengen en de rest met ov doen.
Zo shit! Knuffel
Ah nee wat naar! Heb je mensen om je heen bij wie je terecht kan en die je kunnen helpen met zaken regelen? Veel sterkte in ieder geval!
???
Ik vind dit een beetje raar en heel persoonlijk, bordering ramptoerisme.
Misschien vat OP dat niet zo op, maar het gaat ons toch niet aan wat de redenen zijn, alleen dat het enorm klote is ongeacht de reden.
Ik snap dat het als lezer nogal random is.
Nou echt he. Het is echt dinsdag vandaag Ik krijg zo weinig uit mijn handen (misschien ook doordat mijn telefoon daar dus groot deel van de tijd zit)