Wat je even kwijt wil #52

Ja ik vind het helemaal niet erg nu dat het niet doorgaat haha.

2 likes

Hahaha hoe meer hoe beter! En vlaai kun je de dag er na ook nog eten dus gewoon iedereen nog een stuk meegeven of zelf lekker opeten.

:drooling_face: Ik wil best 2 stukken vlaai hoor als niet-limburger. Oké, behalve van kersenvlaai.

3 likes

Ja maar één vlaai is geen vlaai. Ik haal er ook altijd 2. En als het niet op gaat is er meer voor mij. Love vlaai.

17 likes

vandaag rustdag, verveel me de pleures en mijn hond snurkt alleen maar dus het is wel nodig.
Ik ga straks wel rondje hardlopen voor actief herstel, echt zo saai dit anders.

je doelt op pik? ik bedoel daarmee de kerel zelf haha niet de pik

6 likes

ik ben mezelf aan het uitputten vandaag zodat ik voor het eerst in een week een keer normaal op tijd in slaap kan vallen zonder jeukende ledematen of 1000 gedachten
elke keer als ik inkak probeer ik een paar squats te doen of de trap op en af te rennen maar pfff jezus wie heeft hier zin in!!!
heb zin om in bed te gaan liggen maar weet zeker dat ik dan vanavond weer niet slaap

Mijn galajurk is binnen (ik hoop op betere tijden, laat me) en moet versteld worden omdat mijn boobs er bijna uitvallen en ik dat niet chill vind zelf. Dus mijn moeder hielp me even door te spelden wat er moet worden veranderd. Blijkbaar lijk ik op een speldenkussen, want ze prikt meerdere spelden vol in me, oa in mijn boob. Echt jammer.

4 likes

Jeetje het is echt maandag. Zo weinig motivatie.

12 likes

Zit je te wachten op advies? Want ik heb wel wat ideetjes. Maar anders leef ik gewoon met je mee en duim ik voor je!

Annabelle 4: Belgian Barbie

Ugh nu heb ik zin om the conjuring weer eens te kijken.

8 likes

Saaaaaame. Al is bijna iedere dag een maandag bij mij de laatste weken.

Wil dat het snel voorbij is en dan lekker voetbal kijken, pizza eten en bier drinken. Zin innnn.

3 likes

graag!!! sta overal voor open, heb net letterlijk m’n baby’s vitamine d druppels genomen omdat dat ook schijnt te helpen
mag ook in dms of in een juist topic hierover haha

Hahaha ja ik denk elke dag oh morgen een nieuwe dag die ik vol energie tegemoet kan gaan.
Als de wekker gaat denk ik alweer meh ik wil niettt (volwassen zijn en zorgen voor brood op de plank en kan ik niet gewoon nog bij ouders wonen en beetje studeren en dat mijn bordje eten dan elke avond klaar staat).

3 likes

neem aan dat die pop rechtstreeks doorgaat naar de open haard daaaag

1 like

Ja ugh. Ik kan zo slecht opstaan ook. En dan denk ik 's avonds oh morgenochtend goed beginnen en sporten! Denk echt dat dat goed zou zijn voor mn energielevel maar dan gaat mn wekker en denk ik NEEEEE. Als ik de deur uit moet heb ik geen moeite met opstaan maar door thuiswerken heb ik er echt moeite mee.

5 likes

Same ik dacht ook ik trek een jas aan. Stom idee

Okido, waar ik meteen aan denk, allemaal wel categorie tips van oma, dus ik weet niet hoe wetenschappelijk alles is.
Slik je magnesium bij? Volgens mijn moeder wordt het beter opgenomen door je huid, dus die doet elke dag een voetenbadje met magnesium omdat dat haar helpt.
Jij hebt ook ADHD toch? Voor mij, en andere ADHD’ers kan cafeïne een omgekeerd effect hebben, ik slaap heel lekker na groene thee.
Daarnaast slaap ik zelf ook goed na een gek theetje dat ik van de oma van een vriendin heb gekregen, namelijk knoflook gemberthee. Ik doe er zoethout bij om het smakelijker te maken. Dit schijnt goed te zijn voor je weerstand etc.
Ik slik zelf altijd mijn laatste dosis ritalin eerder als ik vroeg moet slapen, maar weet niet of je ritalin slikt. Misschien heb je wel helemaal geen ADHD en heb ik dat verkeerd onthouden haha.
Als mijn hoofd te vol is, ga ik landen opnoemen op alfabetische volgorde, of van 1000 terugtellen met stappen van 13. Allebei te moeilijk om aan veel andere dingen te kunnen denken, maar wel saai genoeg om te kunnen slapen.
Als ik echt niet kan slapen, dan zeg ik tegen mezelf ‘dan niet’ en ga ik even mijn bed uit om op de bank te gaan lezen tot ik moe ben. Je bed uitgaan is voor mij dan heel belangrijk, om je even te verplaatsen.

Goed. Dit waren de huishoudtips van Hats

10 likes

Het is echt mijn doel om nog een keer tijdens thuiswerken te sporten voor werktijd. Maar ik zie mezelf echt niet 06u in de sportschool staan. 07u red ik niet met werk en zou ik sowieso ook veeeel te vroeg vinden.
Thuis work out zou kunnen, maar ik weet niet hoe ik daar mezelf krijg direct uit bed sochtends vroeg. Als ik dat savonds al lastig vind.

2 likes

Excuus, iets te letterlijk :rofl:

2 likes