Wat je even kwijt wil #52

Oke ik stap in de auto

HEEFT MN VRIEND DE HOND KAALGESCHORE

27 likes

DUMPEN DIE HAP

1 like

Lekker twinnen met de kat

11 likes

Blijkbaar zat er glitter in het zakje badzout dat ik gebruikt heb. Ik voel me nu een :sparkles: kerstbal :sparkles:

21 likes

Ik kan mijn eigen berichten niet meer zien omdat ze nu members only zijn hahaha. Iedereen die reageerde op mijn EMDR verhaal mag me DM-en als er nog verhalen zijn, ervaringen gedeeld worden

1 like

Thats it ik wil nu een serie van jullie 2.

3 likes

Ik heb honger, maar geen zin om te eten

T. doet niet meer mee

74 likes

Maar waaroooom

Tis net een leeuwtje van zijn achterkant? Haar achterkant?

20 likes

Nou hij had heel lang haar en daar zat steeds vaker ontlasting in vast en dat was echt vies. Alle trimsalons in de buurt zitten vol en nemen geen nieuwe hondjes meer aan dus ik zei tegen mn vriend

Laten we eens proberen om gewoon z’n kont een beetje te scheren.

Dat wilde mn vriend dus toen terwijl ik aan het werk was maar hij heeft zich een beetje laten gaan denk ik :sob::joy:

32 likes

Ik zou een klacht indienen…

3 likes

Ben vandaag gestart met een blog (geweldig idee tijdens het afstuderen) over skincare en huidproblemen. Paar artikelen geschreven. Op naar de spon-artikelen en gelli baffs. Call me Mascha 2.0.

Geintje, is een hobby en moest een website maken voor mijn afstuderen over iets wat ik interessant vond

8 likes

T. De kleine paarse leeuw

2 likes

Hahahahaha ik ga stuk
Hoe vindt de hond het zelf??

Ik weet nog dat wij vroeger altijd lief moesten zijn tegen de teckels als ze van de trimmer kwamen anders werden ze verdrietig volgens m’n moeder :joy:

6 likes

poah ik ga echt slecht op mijn eigen knoflookwalm 🄲

Mn vriend is KO na z’n vaccinatie. Bad voor mij alleen :partying_face:

Ik probeer op websites die ik toch niet meer gebruik mijn account te verwijderen, maar jeetje dat is echt lastig of zelfs onmogelijk op sommige websites.

4 likes

Ik judge echt iedere volwassene die ik domme reels/tiktoks zie maken.

10 likes

Echt genieten als je langs weilanden loopt met koeien of schapen of paarden en daar ook konijnen/hazen ziet grazen. :heart_eyes:
Waar we wonen vind ik zo mooi ondanks dat het maar een ā€˜ā€˜saaie polder’’ is, loop hier dagelijks (met zonder hond, hardlopend/wandelend, fietsend) en verveelt me nooit.

18 likes