Jaa of gewoon bij de snackbar haha
psst bol heeft ze in de aanbieding. 3 doosjes voor 11 euro nog wat.
Die zijn ook helemaal niet zo lekker. Hoe jij het maakt is echt veel beter.
Zonder melk is het een affogato, hmmm.
(grappig dat je maccas zegt trouwens :D)
Hahah ja, het is niet dat ik dat niet wil, ik kan het gewoon niet. Wij hebben online besteld en hadden dus ābezorgenā aangevinkt, wat gratis was. Maar blijkbaar staat ergens (geeeen idee waar) dat dat betekend; tot de eerste drempel
Ik dacht ff kijken hoe t met tokio hotel gaat.
Toch een beetje alsof je op een heel raar duits feest bent.
Heel naĆÆef hoor, maar je huis begint toch nog niet bij de ingang van de flat? De eerste drempel van je huis is toch de eerste drempel van je daadwerkelijke huis? Ik vind organisaties tegenwoordig echt ontzettend onklantvriendelijk.
Ja dit zag ik net ook. QUE! Hij is nog wel steeds mn favo tho
Helemaal met je eens! Krijg nu een mailtje met o.a. ook een disclaimer dat er een kans is dat het artikel te zwaar is voor de trap. Bedenk dat even van te voren en zet dat erbij op de site ofzo, dat er geen mogelijkheid is tot bezorgen. Niet een dag voor het daadwerkelijke bezorgen. Hoop echt dat de meubels gewoon in mn huis bezorgd worden.
Dit is nog steeds Bill ja. Ja of dit is het broertje van Tiger king.
Ik belde vanaf de fietsenstalling op t station even met mijn vader, toen stapte ik op de fiets met mān telefoon nog in mijn handen, ik fiets het centrum uit komt er een auto naast me rijden, is het een politieagente undercover die mij aanhoud en vraagt: Enig idee waarom? Ik zegā¦nee??? Ik dacht misschien denkt ze dat ik die fiets heb gejat ofzo? Is het omdat ik die 30 seconden vanaf t station met mijn telefoon in mān hand heb gefietst.
Ik was ontzettend verontwaardigt maar bleef vriendelijk, toch een boete gekregen.
Wat een ontzettende loser actie zeg, nog nooit in mān leven aangehouden en de 1e keer voor zoietsā¦raars? Ik zat niet eens op mān telefoon te kijken, had m alleen vast.
binnen halfuur iets verkocht op vinted
Ben een halve dag weggeweest en ben gewoon kapot ervan en moet eigenlijk nog stofzuigen
Je mag toch al twee jaar geen telefoon meer gebruiken of vasthouden op de fiets.
Zuur wel natuurlijk.
Het stof ligt er morgen ook nog wel, lekker op de bank ploffen.
Maar wat is het verschil tussen je telefoon vasthouden of iets anders. Als je fiets en je telefoon gebruikt, is het een ander verhaal.
Vond het gewoon heel triest, ze was echt op zoek naar iemand om te pakken voor iets.
Komen nu alle āHet zijn de regels, dusssā mensen me lynchen?
Nee maar heb je haar nummer.
Hier slingeren de pubers nog steeds met hun mobiel in de hand.
Heb morgenochtend een afspraak thuis dus enigszins toonbaar is wel fijn haha
Echt jonge sommige filmpjes op tiktok van 14jarigen⦠als ik een kind had die dingen uploadde op tiktok zet ik ze uit huis.
Wat dan