Ik heb in het plantsoentje voor mijn huis een egel voerhuis staan. Vorig jaar hadden we twee egels, maar we denken dat er eentje is doodgereden. We hebben er sowieso nog eentje, maar mijn vader denkt dat ze nu misschien jonkies heeft en ik wil zo graag een camera in dat huisje om ze te bespieden maar ik heb daar geen wifi dus denk niet dat het gaat lukken
Ik kan niet slapen en ik zit in een clubroom en mn oren klapperen van wat er allemaal gezegd wordt over vrouwen. Iemand toevallig ook in die ruimte “vandaag ben ik een deskundige in de liefde bladiebla.”
Ondanks dat ik inmiddels al een tijdje een huis heb, vind ik het nog wel leuk om huizen te bekijken. Nu zie ik een plaatje van een flink twee onder een kap woning, maar wordt er aangegeven dat het om een appartement gaat van 70m2. Als je de foto’s kijkt zie je twee verschillende huizen, vermoedelijk de twee onder een kap woning èn het desbetreffende appartement. Er zit ook van beide huizen een plattegrond bij. Er ligt iemand te slapen bij dat makelaarskantoor. Toch een tegevallertje als het huis wat je dan gaat bezichtigen toch wat kleiner blijkt te zijn dan op de foto’s
Klotemuggen, ik verdoem jullie allemaal tot eeuwige jeuk aan jullie anus (hebben ze die?)
Nee hoor is heel normaal volgens mij!
Ik heb voor as vrijdag een proefrit staan voor een automaat. Heb ik wel zin in na 15 jr schakelen hehe. Rondgevraagd aan m’n ooms en collega’s of het wat is en iedereen zei: proefrit is denk ik verschrikkelijk want 1e dag (zo niet eerste paar dagen) rijd je totaal niet soepel. Steeds hortend en stotend en raar afremmen, precies wat jij zegt!
En allemaal hele ervaren rijders
Ohh irritant. Niets van aantrekken
Deze mensen, die zeiden dat de 1e x onprettig was, waren ook boomers.
En de garage had op zijn minst kunnen toelichten wat alle standen betekenen uit zichzelf. Stom dat jij terug moest. Het is zo moeilijk niet, en heel gemakkelijk na een tijd maar een kleine toelichting was op zijn plaats!
Dat is altijd bij garages, voor mijn gevoel… Voel me daar altijd bekeken door de mannen als ik aankom rijden en/of moet parkeren.
Ik heb een nieuwe baan en ik vertelde net tegen een collega dat ik dat ga combineren met mijn huidige baan, reageert ze echt vet dom want “hoezo ga je dat doen en dat geeft je helemaal geen zekerheid voor de toekomst en dit wel”. Hallo ben gewoon blij voor me dat ik eindelijk weer iets kan gaan doen waar ik echt van hou.
Gefeliciteerd!!! Is het weer in de richting van je oude werk of iets anders?
Ik ben vandaag jarig en ben gewoon een beetje zenuwachtig haha. Vorig jaar is mijn verjaardag door omstandigheden nogal aan mij voorbij gegaan. Nu dus even extra vieren. Zo maar taart halen!
Gefeliciteerd
Ik heb een beetje een kater, maar ik zou vandaag mn mini trip door nederland beginnen. Goede timing dit.
Ik heb echt zin in kruidnoten of paaseieren vandaag. Beetje jammer alleen dat we precies in die 2 maanden van het jaar zitten dat ze beiden nergens te koop zijn
Ja het is een nieuwe oude baan eigenlijk, want heb daar al eerder gewerkt. Begint met een D, volgens mij weet je dan wel waar haha.
Leuk! Weer in E? Daar ben ik toevallig binnenkort weer eens in de buurt
Lol hoezo weldenkend
Nee het is toch nooit normaal om met links te remmen?
Als iedereen 177 keer belt komt natuurlijk niemand er doorheen.
Is het al gelukt?