Aah veel plezier van het weekend, dat klinkt leuk! En als het in je omgeving wel een ding is, is het logisch dat je ermee zit.
Ja, snap ik, maar dan heb je het elk geval gezegd (verwachtingen kunnen helemaal niet worden waargemaakt als je niks zegt, denk ik dan). Dan voelt het misschien minder rot?
Veel plezier dit weekend!
Mijn stalen kast van 120kg kwam de bezorger in zijn eentje brengen. āOf ik even kon helpenā
Wat zijn dat voor zieke maffia praktijken zeg
Het maakt me echt buitenproportioneel chagrijnig dat Linkedin mijn functiewijziging niet toont aan mijn connecties
Ik had laatst de mijne verwijderd en opnieuw erop gezet hierom . Toen werkte het opeens wel.
Ik kom er net achter dat ik mijn id kaart kwijt ben, en dat is mijn enige identiteitsbewijs. Ik moet volgende week voor mān eerste prik, en dat kan alleen met een geldig id bewijs.
Ik kan in mijn gemeente pas op 9 juli een afspraak maken voor de aanvraag.
Ik ben echt in paniek.
In mijn gemeente kun je een spoedafspraak maken, dan heb je hem denk ik nog wel op tijd, misschien kan dat bij jouw gemeente ook?
Meteen gemeente bellen morgen, misschien kunnen ze je een tijdelijk ID/document toewijzen.
Nee, dat kan niet. De afspraak voor de aanvraag zelf kan echt pas op 9 juli. Dan kan je wel een spoedaanvraag doen om het document sneller te krijgen, maar daarmee komt de afspraak zelf niet eerder.
Ik ga morgen inderdaad maar bellen. Het is ook gewoon de slechtste timing ever, zo met de vakanties voor de deur. De halve natie gaat nieuwe documenten aanvragen voor de vakantie.
Ben bang van niet, maar ga uiteraard bellen!
Zelfs via de marechaussee kan het niet want dan moet je ( ja echt) een geldig identiteitsbewijs hebben voor de aanvraag van een noodpaspoort.
Wat een ellende dit
Dat kan je instellen volgens mij, dat anderen jouw wijzigingen zien
Ja dat heb ik allemaal aan staan idd⦠daarom vind ik het zo frustrerend
Oh ik ben dit ook gewend hoor vanuit mijn omgeving! Zet ook de data gewoon op de kalender/in mijn agenda. Maar geen idee eigenlijk of de desbetreffende personen er zelf belang aan hechten.
Heb je nog ergens een foto of scan van je id? Mijn vriend was zijn ID vergeten tijdens zijn vaccinatieafspraak (donāt ask ) maar toen ik een foto appte was dat ook akkoord. Misschien even bellen naar de GGD?
Ja, dat heb ik! Duidelijke foto van de voor en achterkant van de id-kaart.
Op de site van Rijksoverheid staat dat identificeren met een (foto-)kopie niet mag, maar ga sowieso maar even bellen met GGD.
Kan toch niet de enige in dit land zijn die hier tegenaan loopt, zou je zeggen?
āMam, welke film kijk je?ā
āSjarkanadaā
Ik keur hem goed
In het ergste geval verzet je je prik een paar weken? Hopelijk kan er iets met een kopie of spoedprocedure maar als dat niet lukt is het wel vervelend maar toch ook niet onoverkomelijk?
Niet onoverkomelijk nee, maar ik vind het behoorlijk vervelend om nog langer te moeten wachten tot ik weer een beetje kan gaan leven.
Heb echt vage late night cravings de laatste tijd. Ik heb mijn tanden al gepoetst, maar ik MOEST net gewoon twee witte bolletjes met kaas en heelveel boter naar binnen stouwen. Goor maar toch lekka