Wat je even kwijt wil #52

Gefeliciteerd!!! Is het weer in de richting van je oude werk of iets anders?

1 like

Ik ben vandaag jarig en ben gewoon een beetje zenuwachtig haha. Vorig jaar is mijn verjaardag door omstandigheden nogal aan mij voorbij gegaan. Nu dus even extra vieren. Zo maar taart halen! :cake:

48 likes

Gefeliciteerd :partying_face: :partying_face: :partying_face:

1 like

Ik heb een beetje een kater, maar ik zou vandaag mn mini trip door nederland beginnen. Goede timing dit.

1 like

Ik heb echt zin in kruidnoten of paaseieren vandaag. Beetje jammer alleen dat we precies in die 2 maanden van het jaar zitten dat ze beiden nergens te koop zijn :sob:

2 likes

Ja het is een nieuwe oude baan eigenlijk, want heb daar al eerder gewerkt. Begint met een D, volgens mij weet je dan wel waar haha.

4 likes

Leuk! Weer in E? Daar ben ik toevallig binnenkort weer eens in de buurt :smirk:

Lol hoezo weldenkend

6 likes

https://www.gelderlander.nl/home/deze-winkel-verkoopt-nu-al-kruidnoten-ze-liggen-er-al-twee-weken~ae0ad0a6/

yw

1 like

Nee het is toch nooit normaal om met links te remmen? :joy:

10 likes

Als iedereen 177 keer belt komt natuurlijk niemand er doorheen.
Is het al gelukt?

2 likes

Ik ben echt zo blij dat ik fatprivilege heb en dat gezeik van dat vaccin nu niet meer hoef mee te maken.

26 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/caronatopic-11/

Hebben we een mooi topic voor.

2 likes

Yes zelfde plek!

2 likes

Dat maakt de mensen die wel bellen nog niet meteen weldenkend toch

2 likes

Krijg zo m’n 1e vac. en ben gewoon een beetje zenuwachtig :joy: :joy:

5 likes

Zie er de voordelen van in je kan achteraf direct je internetabonnementen opzeggen want 5G ben je nu zelf. Lekker geld besparen :sunglasses:

Misschien zo toch maar ff naar de kringloop. Ik kan niet stil zitten.

3 likes

Ik heb net voor het bedrijf van mijn vriend iemand gebeld die niet voor alle geleverde diensten wil betalen. Dit is een mannenwereld, dus veel ‘witte mannen’ die denken dat ze alles wel kunnen maken als ze maar een grote bek opzetten. Mijn vriend vind het soms lastig om zich uit te drukken, zeker als iemand anders onbeschoft is. Daarom doe ik dit soort telefoontjes graag voor hem. Het is nog niet helemaal uitgegeten, maar ik heb hem ook niet gelijk gegeven. Dus so far so good. Maar wanneer gaat die adrenaline nu eens weg, het is al meer dan een uur geleden :sob:

8 likes

Nee zeker niet. Geen idee waarom zij het de 1e dag even wennen vonden! Ik ga het vrijdag ervaren maar idd, linkervoet gebruik je niet

Heb een handzeep gekocht met de naam ‘waterval’ en ik vind het zo leuk haha. Waar je tegenwoordig blij van kan worden zeg

14 likes