De hagen in de tuin worden geschoren en ik vind het zo zielig voor alle vogeltjes. Ik hoop dat er geen nestjes ofzo kapot gaat
Een (lieve) collega vraagt me of ik haar wil helpen met notulen van een overleg van een MAAND GELEDEN
Meid ik weet niet eens meer wat ik gisteren gegeten heb
Mn pa wilde de eerste keer de koppeling indrukken maar trapte toen per ongeluk op de rem .
Gelukkig hadden we een gordel om!
Yess na 42 keer bellen heb ik zaterdag een Janssenvaccin staan
Ja dat is echt een tandjes in het dashboard ervaring hè?!
Ik rij nu sinds een jaar automaat en het went gelukkig snel.
Gemeente kan waarschijnlijk doen met mijn hulpvragen. Heb wel een nieuwe hobby ontdekt Met stippen op porselein vormen maken. Eigenlijk ging ik alleen planten bij het asiel brengen, maar dat is op woensdagochtend ook een creatief inloophuis en het was echt heel leuk
Ik merk dat mijn hele lijf geblokkeerd zit door emoties en stress en heb mezelf maandag een energetische massage van 90 min geboekt
Ben zeer benieuwd
Ik heb zin om een dutje te doen. jammer genoeg ben ik aan het werk en heb ik ook nog storingsdienst vanavond.
Ik ben ook benieuwd! Laat je weten of het wat is?
Ik ben erachter gekomen dat ik met pet er niet uitzie als Puk van Petteflet.
Bij ons is dat ook normaal hoor! Het eerste jaar sowieso. Ik doe dat zelf ook.
Hebben thuis een papieren verjaardags kalender hangen en daar zetten we van dierbaren alles op.
Ow wat ik wilde toevoegen. Het was wel een raar jaar waardoor zulke data snel vergeten worden. Omdat de dagen veel op elkaar lijken. Waren ze wel op je bruiloft?
Ik vind niet dat je teveel had verwacht. Zeker van je ouders en broers/zussen zou ik ook verwachtten dat de je even feliciteren.
Zeker!
Haha ja dat is dus tricky, je linkervoet “uitzetten”
Mijn vriend gaat vanavond eten met een vriend en ik heb lekker roti besteld en ga married at first sight Australië kijken Heerlijk, wat tijd alleen!
Nou er lagen vanochtend twee dooie muizen in ons kantoor dus ik ben rechtsomkeert naar huis gegaan haha, trok het echt ff niet. Vond het gisteren al lastig om er te eten want was toch wel misselijk van het idee (en zag gisteren later op de middag ook nog een lopen namelijk, gewoon terwijl een collega even een praatje kwam maken dus ze kennen ook geen angst). Zo onhygiënisch.
Heb als troost onderweg naar huis wel een leuk jurkje met korting gekocht
(Niet klikken als je bang bent voor knaagdieren)
Overal waar eten wordt bereidt en verkocht, lopen muizen. Sorry 🥲
Überhaupt zijn er bijna overal muizen, je ontkomt er op veel plekken gewoon niet aan. Ik heb elke winter constant muizen in huis en t is hier echt niet vies.
@Vaiana ja is misschien wel zo, wil ook niet zeggen dat jullie huizen vies zijn als er muizen zijn. Het is een oud pand dus de muizen zijn er wrs altijd maar nu liepen ze dus gewoon overdag langs ons terwijl we werkten en moest ik sochtends pis en poep van m’n bureau halen en dat gaat me wel wat te ver
Godverdomme auto naar de klote. De schakelbak (van een automaat) kapot. Ze hebben me geadviseerd een nieuwe auto te kopen. Komt zo niet uit