Wat je even kwijt wil #52

Hahahah, dat is zeker zo :smirk::smirk::smirk::smirk::smirk:

En nu hopen dat ze niet denken dat ik naar mezelf zit te staren :joy: Na 1,5 jaar thuiswerk zijn online meetings echt nog steeds ongemakkelijk. Ik twijfel steeds of dat ik nou recht in de camera moet kijken of niet. Of alleen als ik praat. Heb ook een tweede scherm waardoor het er soms wat gek uitziet. Pfff, ben sowieso altijd met alles bezig behalve de inhoud tijdens die meetings :sweat_smile:

3 likes

Ik ben alleen uit eten en nu heeft het restaurant me tegenover een andere tafel gezet met een man die ook alleen zit. Vind het zo awkward :joy:

23 likes

Haha kijken jullie ook naar elkaar? En wie zat er eerder? :stuck_out_tongue:

Wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte :rose:

1 like

Die man zat er eerder en soms kruisen onze blikken. Als ie nou knap was kon ik flirten :tired_face:

2 likes

Haha ah zo jammer. Anders was het net alsof je in een romcom zat.

Nou ja. Hoop dat het eten wel lekker is! En top dat je lekker uit eten bent, good for you!!

2 likes

Wat een naar nieuws. Sterkte!

1 like

Thanks voor de lieve reacties. Gaat alweer een beetje beter. Voelt gewoon onwerkelijk, heeft ws ook tijd nodig om te bezinken.

8 likes

:heart::heart::heart:

Ik ben echt zo moe! Ga vanavond denk ik op tijd m’n bed in.

:two_hearts::two_hearts::two_hearts: je kan altijd bij me terecht, ik heb het ook meegemaakt

Heb de afgelopen weken op mijn werk meer nee gezegd.
Kan je zeggen, voelt echt goed om minder druk op de ketel te hebben

12 likes

Oh lieverd. Heel veel sterkte! Wat rot voor je. Ik hoop dat je genoeg mensen hebt bij wie je je niet sterk hoeft te houden

1 like

Heel veel sterkte! Zo ongelooflijk kut. :weary:

1 like

Ik vind het zo heftig dat er straks brugklassers zijn die in 2009 zijn geboren

11 likes

Waaaarom stinken aardbeien altijd zo in de koelkast? :woozy_face:

1 like

Ik heb mijn cijfers terug en het waren allebei voldoendes ondanks dat ik tijdens het warme weer echt mijn concentratie niet bij het leren kon houden en verwacht had dat ik sowieso 1 had moeten herkansen! :partying_face:

In september kan ik eindelijk met mijn master beginnen :tada:

54 likes

Aardbeien zelf of zitten ze in zo’n papieren zakje?

Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte de aankomende tijd en ook jouw verdriet mag er zijn want dit is gewoon niet te bevatten. :heart:

1 like

Heel veel sterkte​:kissing_heart::kissing_heart:

1 like