Intensss veel ervaring met alles business. Hhihihi
Ik hoor âZo waardevolâ als je een cursus doet en je hoort dat. REN. Voor je het weet ben je een van hen
Als ik liedjes hoor waar een enorm goede drum in zit, ga ik daar altijd zo lekker op. Zou zo graag nog eens willen leren drummen. Jammer genoeg heb ik gewoon geen ritme en dat is toch wel belangrijk.
Hoe is het gegaan?
Ik heb zulke wallen dat het net lijkt alsof iemand me een blauw oog heeft geslagen
Misschien eerder iets voor biecht topic maar ik luister graag Duitse muziek van nu, net een nieuwe ontdekt: verdammt ich liebâ dich (gestört aber geil remix) - mike singer
Apache 207 staat ook vaak op.
Vind ik heel moeilijk te zeggen. Mijn presentatie was veel te lang dus op het laatst moest ik heel snel door alles heen. maar ja de docenten kennen wel mijn proces. Half 3/3 uur weet ik of ik het gehaald heb. Ik laat het jullie wel weten
In mijn hoofd kan ik heel goed drummen, maar ik weet dat ik zelfs de meest basic oefening van de middelbare school bij muziek nog steeds niet kan. Maar op de fiets waan ik me de drummer van de foo fighters. In mn hoofd, want ik kan denk ik ook niet lucht-drummen en fietsen tegelijk
Ik moet zometeen iets best ingewikkelds presenteren in het Engels, best spannend.
Ik vind het soms echt moeilijk om assertief te zijn, ook richting bedrijven toe. Laat me vaak afschepen en heb daarna dan mega spijt dat ik niet wat meer voor mezelf ben opgekomen. Maar gisteren ben ik heel boos aan de telefoon geworden op een bedrijf en ben ik gaan vechten voor mijn rechten en ook duidelijk aangegeven dat ik het ergens niet mee eens was. Ben echt blij dat ik dat heb gedaan want het is uiteindelijk wel gelukt, ondanks dat ik diegene aan de telefoon echt alles behalve meewerkte. Kreeg later nog complimenten van de mensen die erbij waren dat ik dat zo goed had gedaan haha. Hoop dat het mij lukt om dit vaker te doen en dat ik het ook door kan zetten op andere gebieden.
Ik ben opnieuw begonnen met Greyâs anatomy, dit is geen goed idee
Kijk je op Videoland? Ik zag dat het daar binnenkort vanaf gaat
Nee ik heb alles op een harde schijf staan
Zal wel impopulaire mening zijn dat ik de nieuwe alcoholwet een goede stap vind.
Haha die is ook leuk.
Het is allemaal vroeger begonnen met gĂŒnther you touch my la la la
En toen doorgerold naar de niet parodie Duitse artiesten.
Voor het eerst sinds een jaar 6,5 uur achter elkaar geslapen! Is dit de EMDR? Is het geluk? Het is in elk geval heel fijn!
Dit ben ik de laatste tijd (door stress) en ik word er echt een beetje moe van. Wanneer stopt dit
DIT KWAM IK OOK POSTEN HAHAHAHA OMG
dit is gewoon echt dus hĂš ??? Lijkt net een sketch
Maar het is echt
Ik heb mân qr code in de corona check app en ik ga naar 1.5 jaar, 3 juli weer opstap . Zo blij maar ook spannend met alle prikkels haha. Maar heb uitgaan zo gemist, echt een uitlaat klep.
Lijkt mij ook heerlijk. Of basgitaar. Maar hier ben ik net zo muzikaal als een houten lat.