Ja ze zitten gewoon in zo’n plastic bakje met gaatjes, maar hele koelkast meurt dan altijd
Ja dat heb ik ook altijd, zelfs als je de deur van de koelkast even opdoet komt die walm er al meteen uit!
Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt maar vraag me nu af of het me gewoon nooit is opgevallen?
Ik ben net even in de koelkast gaan ruiken, maar het rook gewoon normaal haha
Ja had ik ook met de laatste 2 bakjes van de ap, vooral als ze rijp zijn komt er een geur vanaf
Nou hier ook haha, misschien moet je ze gewoon opeten zolang ze vers zijn
Ik heb ze vanavond gekocht
@vitaminwater van de ah inderdaad altijd!
Ga ze morgen maar in een gesloten bakje stoppen dat werkt altijd wel
ik moest laatst ook denken aan two pints of lager want een van die actrices zit in Bridgerton en ik zat aar te denken ik ken haar causale stem ergens van.
Haha nee.
Op naar de tweede keer EMDR!
Net een oefentoets gedaan voor het tentamen morgen; een 4.7.
Ik ga even huilen.
ah fuck kerst. moeten we dit jaar weer gezellig doen en gourmetten
even fixen dat ik moet werken brb.
Katten zijn echt de beste soms.
Ik heb gister bij de toko eindelijk bananen poki sticks kunnen bemachtigen.
Grace what makes you think dat kerst dit jaar geen natte scheet zal zijn?
Gewoon vragen, wie weet kan iemand en heb je gewoon een leuke middag/avond waar je ook even je hart kunt luchten.
Niemand gaat denken door een appje “zin in een biertje” “wat opdringerig” en zo wel dan ben je echt een zuur mens
Ik dacht dat je het weer bedoelde en dat je eigenlijk Helga van Leur bent! maar thanks, ik heb dit jaar wat jij vorig jaar had (maar wel met 2x pfizer) dus dan weet ik wat ik kan verwachten.
Wat een heerlijk e-mailadres ook qua naam en domeinextensie.
Straks ziet die persoon op zijn webcounter dat 505005060606 Forummers en kijkje hebben genomen naar de nummers van week.
Ik heb net mijn scriptie ingeleverd en nu val ik in een gat
Wat goed, gefeliciteerd! Nu lekker genieten van je welverdiende rust