Wat je even kwijt wil #52

Ik hoop niet dat video’s kijken in de trein zonder oordopjes een nieuwe trend gaat worden, maar ik ben het deze week ook alweer meerdere malen tegen gekomen. Dat blikkerige geluid alleen al is misdadig.

1 like

Goedzo! Misschien een leuk plantje, sieraden of boeken kopen? Of opzoek naar een lekkere thee?
En koop ook iets lekkers voor jezelf!

Hoop dat je er toch van kan genieten :slight_smile:

1 like

Wie van jullie is dit?

36 likes

De hele berging is opgeruimd, zooi weggegooid (ok liggen wel 3 tassen in de auto met glas, lege flessen en oud beddengoed). Ook dingen in huis een andere plek gegeven of naar de berging verplaatst. ZO FIJN. Nu ben ik moe en bezweet.

12 likes

Heb 2 parfum, nagellak, rituals, geurkaars en wat spulletjes voor in huis gekocht. Oh en 2 korte broekjes en een tas. Dus goede buit toch haha.

Of ik me beter voel weet ik niet, maar ik ruik iig wel lekker.

Boek wilde ik kopen, maar na 2 uur wilde ik weg, dus heb de boekenwinkel overgeslagen. Ga straks nog wel naar de bieb, dat is bijna hetzelfde

:hugs:

Nu eerst ff dutje op de bank :see_no_evil:

21 likes

Ik heb zo veel behoefte aan >30C, strand, zwembad en luieren. Ik heb pas in augustus vakantie😭

11 likes

:frown: Vakantie bijna voorbij. Nu weer in september. Nou ja, het is eerder dan deze vakantie, daar zaten 5 maanden tussen.

2 likes

ik ga zo suppen met een vriendin, heel veel zin in :sparkles: en daarna lekker uit eten

zo blij dat ik lieve vriend(inn)en heb die voor afleiding zorgen

zometeen komt wel mijn ex (? zo raar om dat nu te zeggen) nog langs om een tas in te pakken want hij slaapt de hele week ergens anders, dus dat wordt weer ff kut

21 likes

Maar zijn er wel genoeg haakjes overal? Heb je nog tips voor de eigenaren?

5 likes

Het ging hier laatst over Jessica Simpson en dat zij toen jaren geleden als dik en een walvis werd neergezet in de media, en velen van ons haar toen ook dik vonden, terwijl als je nu naar de foto’s je kijkt je echt gewoon allesbehalve een dik iemand ziet.

Ik heb dat dus ook heel erg bij Geri van de Spice Girls. In mijn hoofd was zij een beetje de chubby one, maar op al die foto’s uit die tijd is ze gewoon super slank?! Mijn hoofd zegt steeds: nee er zijn foto’s waar ze steviger was, maar gewoon: nee?! Echt raar, want in die tijd was ik 10-13 jaar ofzo, was ik toen al zo beïnvloed?

37 likes

Voor het eerst self tan op gedaan. Hopelijk beetje vlekloos. Ik zie wel al verschil.

Vanochtend vet chill naar de stad geweest even bij ons favo koffietentje gezeten.
Net mij eigen helemaal kapot zitten zoeken naar broekje voor onder jurk. Gevonden. Jurk aan, jurk te groot. Vorig jaar pas gekocht. potverdorie :cry:
Aan de andere kant, goed teken maar ik had graag iets anders aangedaan dan wederom jeans naar mijn schoonouders. :sweat_smile: waarschijnlijk boeit het hun geen reet ook :sweat_smile:

4 likes

Ik had gisteravond ineens fomo dus ben nog een drankje in een bar gaan doen gisteravond (gewoon, normale bar, geen ruig zuip festijn ofzo) Zie ik iemand die ipv een slok water, per ongeluk een slok uit een waxinelichtje nam :scream:

76 likes

Dit zijn de verhalen waar ik 2 jaar op heb gewacht

75 likes

Ik denk dat ik in augustus 5 dagen op vakantie ga in mijn eentje. Ik twijfel nog omdat ik het weer zie gebeuren dat iemand me gaat ontvoeren ofzo, maargoed die angst zal ik opzij moeten zetten. Is er een topic voor? Ik kon het namelijk niet vinden en zit verlegen om wat tips :grin:

20 likes

Er is een reis topic volgens mij. En anders mag je ook wel in mn dm sliden.

2 likes

Haha en toen, schrok diegene ervan of deed diegene heel casual of er niks gebeurde

Nee hij had wat tijd nodig het allemaal te verwerken! De barman kwam hem wakker maken (hij was al een poosje heel vredig aan het slapen) omdat de tent dicht ging, dus die stond er nog bij en heeft het waxinelichtje heel snel uit zijn handen gepakt. Er zat wel allemaal kaarsvet aan zijn lip, en hij was een beetje aan het hoesten.

2 likes

Alles is weer open maar ik ga dr hele dag Ex on the beach kijken nu ik er ben achter gekomen dat ik een heel seizoen nog nooit heb gezien

12 likes

Ik heb een pakket retour gestuurd via een DHL pakketautomaat en geen track & trace gekregen, nu probeer ik contact te krijgen met de klantenservice maar dat is dus ook echt een hel. Had ik vooraf wel kunnen weten wantja DHL hè :roll_eyes:

1 like