Wat je even kwijt wil #52

Nou over 2 uur heb ik mijn eindpresentatie en eind van de middag weet ik of ik mijn diploma ga halen. Ik ga helemaal kapot van de zenuwen. Hoofdpijn en ben aan het ijsberen door de kamer. Net koffie gezet maar de melk was op en ugh laat het voorbij zijn. Zo faalangstig nu

49 likes

Je kunt het! Het hele FF forum staat achter je!

2 likes

Zet hem op! :four_leaf_clover: Nog maar heel even en dan ben je er vanaf!

2 likes

Zit ik om 07:00 op m’n racefiets want tussen 08:00-11;00 kan monteur komen… is ie er om 07:50, belt ie “of ik open kan doen”… zo vroeg en dat toch te laat zijn 🥲

1 like

Jij gaat het halen. Heel veel succes!

9 likes

Ik begin vanmiddag pas met werken maar dat ben ik zo niet gewend. Dus ben nu al klaarwakker en het wordt gewoon soort wachten tot ik weg moet denk ik.:sweat_smile:

1 like

Ik heb over een halfuurtje mijn sollicitatiegesprek en dit moet echt wat op gaan leveren anders zit ik nog een jaartje ergens waar ik het niet zo naar mijn zin heb. :grimacing:

23 likes

Na een ongelofelijk stressvol jaar (en vooral de laatste maand) is alles ingeleverd en heb ik mijn laatste echte stagedag gehad :raised_hands:t2: Ik ben zoooooo blij :tada:
wel ironisch: eerste dag dat ik met een gerust hart kan uitslapen, gaan mijn buren na weken opeens verder met hun verbouwing :joy:

45 likes

Ik zag net een slak hapjes nemen uit een plant en het zag er zo schattig uit :cry:

23 likes

Hoera, lekker relaxen (afgezien van de buren dan)!

1 like

Ja ik wil ook de verwarming aan doen, het is hier 19 graden en zit al met een dekentje, vest en dikke sokken. Maar heb het zo kouddddd.

1 like

Yes!! Daarom vond ik het van de buren niet eens zo erg, ben zo toe aan gewoon chillen dat ik me sowieso wel vermaak haha. En heb een lekker lange dag daardoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Sollicitatietopic

Albert Heijn bezorging kwam net. Die man vraagt om mijn id, prima. Ik geef mijn id en hij zit er echt lang naar te staren en hardop ‘1999 hmm’ te zeggen. Dus ik zo; dat is 21 jaar geleden. Hij zegt ja sorry je lijkt echt 16.

16?!? :joy::weary:

18 likes

Twee vlechten!

1 like

aah lief, trusten fiets

1 like

Ah ja je hebt gelijk. Ik heb er niet genoeg verstand van. Volg Lisa Westerveld nu een tijdje op twitter en zie zoveel schrijnende artikelen voorbij komen dat ik echt denk, hoe kan dit hier gebeuren? Heb het idee dat de decentralisatie in 2015 de jeugdzorg geen goeds gedaan heeft.

1 like

@anon91169173 let erop dat je niet mag crossposten. Je bericht staat ook al in het Sollicitatietopic, waar het ook hoort.

Omdraaien

11 likes

91 likes