Wat je even kwijt wil #52

Lekkah! Bij mij kan het nu nog twee kanten op: melancholisch, deze baco doet me denken aan Koninginnenach 2008 óf ik word een sassy queen.

1 like

Oeh brb ff naar de zeeman hoor :grinning:

10 likes

Jaja herkenbaar, het is OF janken of dit:

4 likes

Oh dat heb ik echt nog nooit gezien, dus maakt voor mij niet uit dat het herhalingen zijn haha!

1 like

late reactie, sorry, maar wilde nog even dankjewel zeggen :heart: ik heb gelukkig lieve vrienden en familie om me heen

1 like

Je treft helaas wel een saaie aflevering :frowning: wel heel weinig drama dit :grimacing:

Ahh jammer haha! Ik ben ook net aan t kijken, vanaf 22.00 ofzo en het duurt tot 22.20 zag ik. Dus ik mis sowieso de eerste helft vd aflevering. Maar het is soms wel eens spectaculairder dus. Goed om te weten. Wie weet ga ik vaker kijken dan

Ik heb echt een ziek drukke periode op werk en net pas pm half 10 mijn computer afgesloten (wel tussendoor even naar de winkel geweest) en gelijk erna een sauna reserving gemaakt voor morgen met massage :sunglasses::sunglasses::sunglasses: allereerste keer alleen en lijkt me super chill!

11 likes

Goeie reminder dit, ik heb echt twee meeega drukke weken en dan 1 week vrij. Ik denk dat ik in die week ook lekker een massage boek, misschien zelfs ook wel een dag sauna inderdaad…

1 like

Wat was dit een fijne avond! Een spelletjesavond met the family, hapjes en drankjes erbij, helemaal top! Echt gemist dit!

12 likes

Ah daar hoef je geen sorry voor te zeggen, je hebt wel wat anders aan je hoofd. :heart: En fijn om te horen dat je lieve vrienden en familie om je heen hebt!

1 like

Wow ik loop naar huis vh station en er kwamen een paar politiewagens met loeiende sirenes en daarna 3 brandweerwagens. En toen werd de weg afgezet dus nu moet ik omlopen. En er blijven maar wagens bijkomen.

Ik las laatst op het forum dat alle sirenes nu hetzelfde zijn maar ik hoor toch echt verschil tussen brandweer en politie.

2 likes

Mijn huisgenoot komt net thuis met een zak hotwings, zo’n opgerolde Turkse pizza en een broodje döner :joy: lekker hoor vent

12 likes

Ik ging pas om twee uur slapen en lig nu al een uur wakker :weary:

Haha oh jeetje, het was lang geleden, maar had weer eens een hete droom over Sander S., nu lig ik een soort van verliefderig na te genieten. Jaja you can hate me now bitches.

Cristiano R. zat er ook in, maar die zat ik alleen maar voor de gek te houden over dat AQUA!-gebeuren en hij vond het nog grappig ook; de vraag is welk deel van de droom onwaarschijnlijker is: seks met Sander of lachen met Cristiano.

26 likes

Ik ga nog steeds helemaal stuk om de verwarring over een zogeheten ‘gekwetste’ hond. Ik dacht ook WTF Jezus wat overdreven. Na een aantal posts werd duidelijk wat het betekende en omg ik blijf gewoon lachen om de gekwetste hond. En iemand zn moeder heeft ook echt een gekwetste :sweat: hond.

11 likes

In het kader van selfcare ga ik nu in mijn eentje naar de stad om wat te winkelen (1,5 uur ofzo). Ben er alleen nog niet uit of ik er zin in heb :woman_shrugging: mijn gedachten laten me nogal in de steek ergens

12 likes

Geld uitgeven door/voor zelfmedelijden! Soms is dat gewoon even helemaal prima
Edit; en voel je je daarna er nog beter door ook

9 likes

Wow run je een opvang dan? Of heb je voor je eigen plezier een konijnenvallei in je tuin (lifegoals). Dit voer zou voor mijn konijnen een voorraad van drie jaar eten zijn hahah.

Omg ik zit in de trein maar er zit zo’n groepje jongeren in die echt super luidruchtig zijn en keihard video’s op YT aan hebben staan. En ze bespreken ook nog even hardop hoeveel flessen wodka ze meenemen vanavond en of ze 3m gaan doen of keta. Ook goedemorgen :+1:t2:

7 likes