Wat je even kwijt wil #52

Ik heb echt zo’n zin om mn vakantiegeld uit te geven. Maar weet niet waar aan :woman_shrugging:

1 like

Kleding!!

1 like

Mijn broertje heeft laatst de Sony wh-1000xm3 gekocht. Hij had de m3 en m4 vergeleken, maar er zat haast geen verschil tussen. Scheelt toch iets van 100 euro. Mijn vriend heeft de m3 ook, ze zijn er beide heel tevreden over.

2 likes

Ik gebruik hem idd ook zonder muziek, of juist met van die tjirpende vogels erbij. Vooral toen ik op kantoor werkte vond ik het heel prettig.
Ik vond het touchscreen van de Sony niet heel fijn, de noise cancelling was daar wel beter van had ik het idee, maar kreeg het minder goed uitgezet en ik fiets er ook mee.
Ook kon ik met de Sony niet bellen op de fiets en met de bose wel.

@Junebug85 voor de plantjes heb ik voorlopig al genoeg regenwater. Maar ik denk inderdaad dat ik de wc maar doorspoel. Hier wisselt het trouwens heel erg hoe snel ze komen. Soms een dag later, soms weet je 3 weken later nog niets.

1 like

Ik ben super tevreden over de sony m3, echt mijn beste aankoop van dit jaar. Ik gebruik hem denk ik elke dag wel. Ook zonder muziek als ik rustig wil lezen, werken, gewoon rust aan mijn hoofd wil. Maar eigenlijk moet je even testen in de winkel welke je fijner vindt! Verschilt echt per persoon.

2 likes

Ik ben zó klaar met dit weer, ik wil lekker in het zonnetje in de tuin zitten :sob:

12 likes

Pfff ik ook😩

4 likes

@Kusjessoldaat @Masterchef @Camper @June thanks voor jullie reacties! Fijn om te weten dat noise cancelling zo goed bevalt. Ik heb besloten en ga dinsdag na werk even naar de coolblue winkel om hopelijk te kunnen testen.

2 likes

Ik ben weer even op bed gaan liggen en mijn kat ligt naast mij af en toe te zuchten/snurken. En ooh wat is dat toch een fijn geluid :two_hearts:

6 likes

Mijn fiets staat nog bij mijn ouders thuis in de stad en die heb ik vanavond nodig. Nu heb ik geen zin om daar heen te wandelen want dat duurt te lang + ik moet nog hapjes maken.

Nu heb ik besloten te gaan hardlopen. Geen idee wat er met me aan de hand is hoor, maar ik haat hardlopen. :joy:

5 likes

De buurvrouw startte ‘Huilen is voor jou te laat’ op de karaokeset en ik ben naar de supermarkt gevlucht. Ik kom niet meer thuis voorlopig

7 likes

Mijn moeder zat gisteren te zeuren dat haar date van vandaag niet doorging, terwijl ze al oppas had geregeld. Nou dat was niet nodig, want ik zag haar net door de stad wandelen naast een man :sweat_smile:

11 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Lekkere en/of gezonde snacks

Outfit: hysterische glitter
Snacks: alles wat he tegenkomt.

1 like

Heb je met zo’n badass dochter!

3 likes

Zometeen verflaag 2 op de muur. Ik.wil.niet.meeeeheeeer. Haat verven en waarom leek me dit een goed idee :joy::sob: Beter is het na 2 lagen genoeg :crossed_fingers:

5 likes

Ovulatie kramp misschien?

1 like

Ja echt poep! Net wel op het terras gezeten maar nu ben ik helemaal verkleumd

Ik een paar dagen terug; nee ik ben wel een beetje klaar met al die kleuren in mijn haar.
Paar dagen later: Ziet Tyler (TOP) met roze haar
yeaaaaaaaaaaaah yeaah yeah if u will give me a chance i will take it
(wauw in tiktok stijl. ik hoor een ban te krijgen)

5 likes