Wat je even kwijt wil #52

6 likes

Ik dacht dat dit een dieet grap was hahaha

19 likes

Haha ja een quote van Sylvie Meis ofzo

2 likes

vanmiddag gewandeld en lekker op het terras gezeten met een vriendin en nu thuis nog ff de frituur aan voor patat met een kroket. perfecte zondag als je het mij vraagt :v:t3:

9 likes

Roze door de week, rood in de avond/weekend

3 likes

Klinkt als een leven (en maag) zonder inhoud.

Ik heb net gehoepeld in de tuin en ondertussen wijn gedronken. Voel me helemaal goed :sunny:

9 likes

Ohja ik dacht gister nog aan ‘zo’n uitspraak een dag rood, volgende dag bruin’ maar ik wist m niet meer. Was deze. Nu moet ik m niet meer vergeten :nerd_face:

1 like

Oh ik haat deze uitspraak zo. Stond echt in mijn geheugen gebrand en heeft er een tijd voor gezorgd dat ik me over elk soort eten schuldig voelde.

2 likes

3 likes

Ik weet niet of de bovenste foto raar bewerkt is of dat ze kleurlenzen draagt ofzo, maar het ziet er zo raar uif

1 like

Het is ook wel een beetje dé pro-ana leus… :disappointed:

3 likes

Goed bezig!! :muscle: Hoeveel km heb je hardgelopen?

Ah ik wil niet dat het weekend voorbij is. Het voelt ook echt niet alsof het 9 uur is :sob:

25 likes

Ja haar waterlijn van haar linkeroog ziet er apart uit

Sylvie ‘soms eet ik zelfs het hoorntje op!’ Meis

18 likes

echt he?! keek net op de klok en schrok ook :frowning:

1 like

Ja ik zat op het terras, perfecte spot met nog minstens een uur zonlicht, bleek het al 8u te zijn?! Hoe dan?

1 like

Morgen weer werken. En pas in augustus weer vakantie.
Ik heb er echt geen zin in. Kon ik maar optioneel werken, gewoon paar uur wanneer ik zin heb, maar wel voor hetzelfde loon.

35 likes

Het nadeel van zomers weer blijft voor mij toch wel dat er veel kledingstukken zijn die ik niet pas omdat ik geen normaal lichaam heb. Ik heb aan veel dingen schijt maar het is wel balen als een top gewoon ondraagbaar is met jouw lichaam en niet alles is op te lossen met een bezoekje aan een kleermaker :stuck_out_tongue: .