Wat je even kwijt wil #52

Dit had ik ook en een boks&hiit klasje in het park hielp me enorm. Hoop dat je ook een uitlaatklep hebt gevonden!

1 like

Ik voelde me rot en kon niet slapen dus na heel lang proberen ben ik maar op de bank gaan liggen en mijn kat kwam meteen kroelen :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Haha lekker random dat laatste :joy:

1 like

Nee joh die uitspraak kan altijd

16 likes

Als je wil mag je hem bij mij stallen, ik heb genoeg ruimte! Is alleen wel 3 of 4 hoog zonder lift

6 likes

En je ouders weten dat je ‘m graag zou willen hebben? Willen ze ‘m dan niet toch nog een tijdje laten staan, als het voor jou ook zulke sentimentele waarde heeft?

4 likes

Ja dat weten ze! Maar willen ze helaas niet, ze gaan binnenkort verbouwen en dan gaat hij weg :sob:

@Chuckie pianotransport is wel best duur geloof ik, omdat het speciaal transport is. Ik studeer ook nog en heb geen vast inkomen dus een paar honderd euro is best veel voor mij haha. Maar ik ga zeker nog een keer met m’n ouders overleggen of er toch niet iets te regelen valt.

1 like

Zenuwachtig voor mn afspraak zo. Gelukkig is het lekker vroeg en ben ik daarna nog een hele dag vrij.

2 likes

Pianotransport is inderdaad helaas best duur. Is er geen familielid waar je hem kunt stallen? Goede vrienden van je ouders?

1 like

Het is weer zo ver: warm weer en dat je je afvraagt wat je aan kan naar je werk. Ik heb vandaag video calls, zit me af te vragen of een top zonder mouwen kan. Wel verhullend, maar ik vind blote oksels altijd gek op kantoor. Maarja, thuiskantoor. Maakt dat het anders?

1 like

Jazeker, jouw huis dus als je niet met mega decolleté zit kan dat echt wel

2 likes

Ik deed vorig jaar gewoon wat ik aan wilde, maar voor de wat meer serieuze calls een vestje aan. Om toch wat verhullends te dragen.

2 likes

Ik pas het aan met wie ik een call heb. Als het de directeur of een extern iemand is, dan wat netters. Met m’n eigen collega’s doe ik aan wat ik wil.

4 likes

Ja is ook best veel geld natuurlijk! Dacht alleen, als je het vergelijkt met anders over een paar jaar een nieuwe piano moeten kopen is het niet zo veel (en misschien is dat een argument waarmee je je ouders nog kan overtuigen even te wachten)

wat een leuk servies maar wat een raar concept haha

11 likes

Wow ja echt super mooi! Waar moet ik voortaan bestellen haha

2 likes

Onze kat vond het nodig om afgelopen nacht naast ons bed te kotsen, waardoor ik klaarwakker was en niet meer kon slapen. Heb toen ook alles opgekuist, want het laten liggen doe je dan ook niet. En nu ben ik natuurlijk super moe :unamused: :sleeping:

Er belt net een KPN mannetje aan mn voordeur, onverwachts. Dus ik zit in mn muffe thuiswerk kloffie. Vraagtie: oh heb ik je wakker gebeld?
Rude :joy:. Heb maar ja gezegd.

12 likes

Ik voel met je mee, ook een van mijn katten begon gisteren te kotsen in de slaapkamer, en dat moet je dan wel opruimen. Anders ga ze het de hele nacht ‘begraven’.

Huhh maar als ze dit bij iedereen doen moeten ze toch een oneindige voorraad van die borden hebben :scream:

2 likes