Oh ik haat deze uitspraak zo. Stond echt in mijn geheugen gebrand en heeft er een tijd voor gezorgd dat ik me over elk soort eten schuldig voelde.
Ik weet niet of de bovenste foto raar bewerkt is of dat ze kleurlenzen draagt ofzo, maar het ziet er zo raar uif
Het is ook wel een beetje dĂ© pro-ana leusâŠ
Goed bezig!! Hoeveel km heb je hardgelopen?
Ja haar waterlijn van haar linkeroog ziet er apart uit
Sylvie âsoms eet ik zelfs het hoorntje op!â Meis
echt he?! keek net op de klok en schrok ook
Ja ik zat op het terras, perfecte spot met nog minstens een uur zonlicht, bleek het al 8u te zijn?! Hoe dan?
Morgen weer werken. En pas in augustus weer vakantie.
Ik heb er echt geen zin in. Kon ik maar optioneel werken, gewoon paar uur wanneer ik zin heb, maar wel voor hetzelfde loon.
Het nadeel van zomers weer blijft voor mij toch wel dat er veel kledingstukken zijn die ik niet pas omdat ik geen normaal lichaam heb. Ik heb aan veel dingen schijt maar het is wel balen als een top gewoon ondraagbaar is met jouw lichaam en niet alles is op te lossen met een bezoekje aan een kleermaker .
Maar?? Super goed joh!
Vind het nog steeds knap dat ze dat durft. Die paar calorietjes extra blijven toch aan je heupen plakken.
Ik heb echt heel vaak dat ik automatisch op spoilers klik zonder na te denken. Net in het netflixtopic ook, tot 2 keer aan toe klik ik op een spoiler over een serie waar ik mee bezig ben en helemaal geen spoilers van wil lezen⊠toch klik ik er steeds op . Gelukkig besef ik het nog snel genoeg zodat ik weg kan kijken en niet meer dan 2 woorden heb gelezen.
Kaas is altijd het juiste antwoord.
Mijn moeder heeft jaren geleden van haar allereerste âechteâ salaris een piano gekocht en die is altijd meeverhuisd naar alle nieuwe huizen waar ze ging wonen, wij (de kinderen) hebben er ook veel op gespeeld, ik het meeste. Ik had altijd in mân hoofd dat ik die piano later graag wil overnemen, als een soort erfstuk en het is ook echt een mooi ding. Maar nu vertelden mân ouders vandaag dat ze de piano weg gaan doen omdat hij bij hun nu toch maar fungeert als een soort verlengde boekenkast. Ik heb er de komende paar jaar echt geen ruimte voor dus nu kan mijn kleine toekomstdroom waarschijnlijk niet meer. Het staat ze natuurlijk helemaal vrij om dat te doen (hun spullen hun lefuh) en het is niet mijn huis waar hij dan nog een paar jaar zou moeten staan dus ik heb er niet zoveel over te zeggen. Maar zo jammer.
Ken je niet iemand met veel ruimte, die de piano voor een paar jaar kan neerzetten ergens? Echt jammer wel als hij hierdoor definitief weggaat!
Ja hier zat ik ook al over na te denken! Niet echt helaas, al mijn vrienden wonen op postzegels in de randstad (en dat gaat voorlopig ook niet veranderen met deze woningmarkt lol). Heb wel familie aan de andere kant van het land wonen met veel ruimte, maar dan ben ik een godsvermogen aan transportkosten kwijt en dat kan ik nu niet betalen (en ik weet niet of die familie daar wel op zit te wachten). Ik ga nog wel even verder denken naar vergelijkbare oplossingen want het zou inderdaad zo zonde zijn als hij definitief weggedaan wordt!
Hmm transport valt misschien nog wel mee? Busje huren en benzine ben je wel voor max par honderd euro klaar toch? Daar heb je in elk geval geen vervangende piano voor over een aantal jaar!