Wat je even kwijt wil #52

Oké ik heb reacties hahaha

werk: MAES JE BENT KNETTERGEK, ik moet steeds zo lachen als ik je kaart zie" Ze hebben hem nu ook opgehangen bij het andere geboortekaartje hahahaha

vrienden
“EEN GEBOORTEKAARTJE. VAN JE HAMSTER. HAHAHAHAHAHAHA. HAHAHAHAHAHA”
“Ik wil op kraamvisite komen!!! maar ik zal niet 's nachts komen”
“Geweldig, hij kon enkel van jou zijn, hij hangt in de woonkamer”
en de rest van de reacties was vooral veel lachen en ‘hahahahaha’ hahaha

dit was het helemaal waard

106 likes

Ik wil graag dat ik films en series in een vreemde taal (anders dan engels of Frans) met dubbele ondertiteling kon kijken: in dezelfde taal én in een taal die ik goed spreek, dat zou Scandinavische of Spaanse films/series echt nog leuker en leerzamer maken. Om het met ondertiteling in dezelfde taal te kijken moet je al wel op een hoger niveau zitten en met ondertiteling in engels of mijn eigen taal leer ik er weer niks van. Ik wil gewoon twee ondertitelingen tegelijkertijd aan kunnen zetten!

3 likes

Wooow wat! Ik ga dit opzoeken, dankjewel!

1 like

Best wel erg verbrand in mijn gezicht, echt omg. Mijn zomersproetjes zeggen ook weer hallo maar normaal ben ik zo wit als papier en verband ik nooit dus lol. Of nouja niet lol maar oké (ook niet eigenlijk).

1 like

De frisse was hangt te drogen in de buitenlucht :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: het is me eigenlijk nu al te warm maar dit is toch leuk.

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Ughhh ik wil dit! Heb er geen geld voor maar wat lijkt me dit fijn voor de achtertuin. Hier kan je echt languit op chillen en heerlijke middagdutjes doen. Ik zie mezelf al liggen, helaas $$$!

7 likes

Ik heb echt ineens zin om een boot te kopen

19 likes

Ik zit gister doelloos tv te kijken
En tot mijn grote schrik was er iemand aan het bbqen en die maakte onder andere:
Gepofte aardappels gevuld met (maza) hummus en filet americain
En geroosterde oesters met crème fraiche, mayonaise en sushi azijn

Wat ís dit, ik ben er nog steeds van in de war. Hier staat het mocht je nog een “luxe, chique en gezellig hapje” zoeken
https://www.facebook.com/degrotetuinverbouwing/

2 likes

Ik moet over een aantal weken naar kantoor om iemand in te werken, maar ik ben het afgelopen jaar wat kilo’s aangekomen en nu past m’n werkkleding niet meer. Shit man :sweat_smile:

Haha m’n vriend is zo burgerlijk en huiselijk geworden de afgelopen maanden.

Vind het gewoon echt cute. Hij heeft de hele middag over vogels, nieuws en het huishouden gepraat met m’n oma die op bezoek was. Ook zei hij opeens ‘ik vind dat altijd zo fijn zo’n goedgevulde koelkast’ terwijl hij tevreden erin keek haha.

54 likes

Zoals een echte tatta betaamt ben ik al lekker verbrand! Genieton

7 likes

Word onze 2e kapitein samen met @MadameMignon

1 like

Eerste joekel van een insectenbeet ook binnen, waar anders dan… in m’n lies. Au. Is het al herfst?

3 likes

Aan de voorkant van ons huis hebben we ‘s avonds nog zon, maar zoek het niet om in de voortuin te gaan zitten. Nu ontdek ik net dat als ik op de badkamer boven ben en het raam open gooi, ik precies nog de zon in mijn gezicht heb

Prachtig dit, de laatste zonnestralen meepakken vanaf de wc. :joy::sparkling_heart:

16 likes

Haha ja doe @Xiomara ! Ik wil mijn boot verkopen dit jaar dus hit me up als je een leuke kajuitboot zoekt :laughing:

2 likes

Multitasking!

2 likes

Waarom wil je hem verkopen? :open_mouth: Ik woon jammer genoeg niet aan het water dus ben bang dat het teveel gedoe wordt, ook met het onderhouden enzo, dan moet het wel echt je passie zijn denk ik

1 like

Ik ga een andere boot kopen :smiley: eentje die lichter is zodat er een betaalbare elektrische motor op kan

6 likes

Het is net herfst geweest

32 likes