Wat je even kwijt wil #52

Ik deed vorig jaar gewoon wat ik aan wilde, maar voor de wat meer serieuze calls een vestje aan. Om toch wat verhullends te dragen.

2 likes

Ik pas het aan met wie ik een call heb. Als het de directeur of een extern iemand is, dan wat netters. Met m’n eigen collega’s doe ik aan wat ik wil.

4 likes

Ja is ook best veel geld natuurlijk! Dacht alleen, als je het vergelijkt met anders over een paar jaar een nieuwe piano moeten kopen is het niet zo veel (en misschien is dat een argument waarmee je je ouders nog kan overtuigen even te wachten)

wat een leuk servies maar wat een raar concept haha

11 likes

Wow ja echt super mooi! Waar moet ik voortaan bestellen haha

2 likes

Onze kat vond het nodig om afgelopen nacht naast ons bed te kotsen, waardoor ik klaarwakker was en niet meer kon slapen. Heb toen ook alles opgekuist, want het laten liggen doe je dan ook niet. En nu ben ik natuurlijk super moe :unamused: :sleeping:

Er belt net een KPN mannetje aan mn voordeur, onverwachts. Dus ik zit in mn muffe thuiswerk kloffie. Vraagtie: oh heb ik je wakker gebeld?
Rude :joy:. Heb maar ja gezegd.

12 likes

Ik voel met je mee, ook een van mijn katten begon gisteren te kotsen in de slaapkamer, en dat moet je dan wel opruimen. Anders ga ze het de hele nacht ‘begraven’.

Huhh maar als ze dit bij iedereen doen moeten ze toch een oneindige voorraad van die borden hebben :scream:

2 likes

Is het dan ook al mooi opgemaakt in de borden dat ze dit doen?
Haha dit roept zoveel vragen op
Wel mooie kleuren!
Sorry moest naar @Willem

Onderschat ook niet dat medicatie bij neurodivergente mensen echt anders kan werken… zware medicijnen deden bij mij niets, maar van hooikoortsmedicatie sliep ik als een roos.

2 likes

Misschien is er een muziekvereniging of student die hem een aantal jaar in bruikleen wil ofzo.

1 like

Ik kan jullie deze parel niet onthouden:

11 likes

@Twonights daar issie weer

Ik ging net wandelen in mn pauze en kwam iemand tegen met een t-shirt met de tekst “less monday more summer” en dat is wel echt de mood van vandaag

12 likes

Waarom heb ik maar een half uur pauze? Wil in de zon blijven liggen.

2 likes

Moet zo naar het ziekenhuis voor controle van mn elleboog. Ben daar 2 weken terug aan geopereerd ivm een breuk door een domme val.
Ik ga hoe dan ook arm functie verliezen maar vind het dood eng om te horen wat de arts zo gaat zeggen over mn herstel.
Heb er zelf niet een goed gevoel over.

12 likes

Ik krijg altijd black-outs wanneer mensen me de weg vragen. Dit keer heb ik de meneer in ieder geval de goede richting op gestuurd. Never forget de keer dat ik iemand richting Duitsland stuurde i.p.v. de andere kant

26 likes

Haha kut heb mn onderbuik verbrand.

3 likes

Er plakte een code op een zak Haribo snoep, waar je prijzen mee kon winnen. Je moest een account aanmaken, wat ik eigenlijk een beetje te veel werk vond. Maarrr het was niet voor niks, want ik heb een picknickmand van Haribo gewonnen :joy: Hoop wel dat hij met inhoud is hahaha.

103 likes

Dit weer is echt zo veel beter als je een tuin hebt! Voelt nu net alsof ik op vakantie ben als ik in m’n bikini lig te eten in de tuin. Love it!

10 likes