Wat je even kwijt wil #52

Klinkt kut!! Hopelijk geen nest. Moet wel goed onderzocht worden nu, anders blijf je die ellende houden

@Soy.peor Ik raak geconditioneerd, echt zo irritant. Ik neuriede net mee :sob:

3 likes

Jaa sowieso. Vorig jaar al veel wespen rondom de gevel (toen woonde ik er pas net) en toen zag ik ze nooit ergens vandaan komen maar die vliering wordt ook vrijwel niet gebruikt. Fingers crossed dat het meevalt en hoe dan ook snel opgelost. Thank god voor de woningbouw

1 like

Ik heb zin om hem zo van links naar rechts ergens vanaf de duwen.

3 likes

Van z’n dikke berg geld die hij met die kutreclame verdient :sob:

3 likes

Dit is echt iets waarvan je je afvraagt hoe bedenk je het?

10 likes

Al die reacties zijn echt achterlijk enthousiast ook. Ik ken het niet aan

Edit wow er wordt ook getapt? Net als je denkt dat het niet erger kan

2 likes

Het is de boomerena.
inclusief Frozen-likestriptease op 2:21 met tapdance.

5 likes

Wedden dat geen een van die boomers weet dat dat nummer over vreemdgaan gaat.

2 likes

Is het geen Hoornaar? De 1e keer dat ik er zo 1 zag dacht ik echt dat ik in een ander werelddeel was beland maar elke zomer zijn er meer.
Zijn echt gigantische wespen van een centimeter of 4/5. Cringe als ik er al aan denk.

Nee zo groot was die gelukkig niet! Maar wel groter dan een normale wesp. Hij vroeg ook al allemaal andere dingen over de kleur enzo want vroeg in het seizoen heb je ook eenzame wespen maar die zijn iets hariger en wat meer oranje/rood en dit was gewoon knalgeel en niet harig. Sorry voor alle wespenlovers maar ik haat de dieren zo he, zeker als ze mijn territorium betreden. Ze mogen er best zijn maar ze moeten zich wel aan een contactverbod houden en op enkele meters afstand en buiten blijven.

3 likes

1,5 km aub

17 likes

Haha die vrouw op 0:20 waant zich bij zo’n boiler room volgens mij :rofl::rofl:

2 likes

Ik heb dit laatst ook gehad en ben überhaupt queen candida en het is echt afschuwelijk die combinatie. Heel veel beterschap :pray:t3: Medicatie werkt meestal wel snel bij blaasontsteking

1 like

Nou… niet optimaal…

De beweging die ik er mee kan maken is niet goed genoeg.
Arts heeft meegeholpen met buigen en strekken maar voelde ook een blokkade. Deed geen pijn en dat is vreemd.
Op de foto’s ziet het er goed uit maar er is dus wel iets aan de hand.

Heb woensdag ct scan en dan belt hij me donderdag over hoe en wat…

Edit
Lief dat je het vraagt :slight_smile:

5 likes

Ik zou dit ook best leuk vinden eigenlijk :grimacing:.
Maarja, ik ben dan ook een halve boomer dus zo gek is dat niet.

1 like

Vraag me af of er überhaupt mensen zijn die wespen leuk vinden.

Zo geen zin in mijn werk morgen. Ben aan vakantie toe. Mijn laatste vakantie was in november.

We hebben zojuist eindelijk een hotelletje geboekt voor mijn verjaardagsweek! Gaan 3 dagen naar Egmond aan zee en heb er nu al zoveel zin in! Hopelijk word het ook lekker weer…

19 likes

Wat naar zeg :frowning: ik zat het topic bij te lezen en wilde je hoop inpraten maar dit is gewoon echt heel kut. Ook dat het gewoon blokkeert lijkt me best eng. Ik hoop voor je dat er ook de scan wat meer duidelijkheid komt, sterkte gewenst.

1 like

Thanks, ik blijf er maar kalm onder en wacht het weer af.

1 like

Ik was normaal niet zo’n fervent terrasganger maar als alles doorgaat ga ik deze week drie keer. En ben de afgelopen tijd ook al genoeg geweest. Denk dat ik na deze week voor 99% uit borrelhapjes besta

16 likes