Ik las hier op het forum (denk gister) voor het eerst over de Hunebed highway, nooit eerder van gehoord
en hoor het net op het nieuws ook
Omg jong oranje in de laatste 10 seconden
Een buurvrouw had briefje in de bus gedaan omdat ze een buurtkat al een tijd niet had gezien. En nu zijn we penvrienden geworden en het is te leuk.
Ik heb net mân hele huiskamer verschoven, waarom heb ik deze impulsen 1x per half jaar
Ahh, niet te hard zijn voor jezelf hoor! Privileges of niet, soms is het gewoon even teveel allemaal en dan moet je je rust pakken en goed voor jezelf zorgen! Die mensen op je werk bedoelden het hopelijk goed, en zeiden er uit bezorgdheid iets over?
Je bent ook maar een mens en je kunt niet meer doen dan je best, en dat is gewoon genoeg!
Ben echt gesneuveld dit weekend, had zondag het gevoel alsof ik dood ging . Duim is blauw, knie en elleboog kapot, ontelbare blauwe plekken, maar ik heb een goed en leuk feestje gehad
Haha ik weet echt niet wat we gaan doen, enige wat ik weet is dat we richting eindhoven gaan.
Als ik zoiets lees denk ik echt wowâŠdit maakte ik tot 10 jaar terug ook allemaal mee tijdens wilde weekenden en nu is het ergste wat me overkomt dat ik verbrand ben tijdens een paar uur fietsen.
Maar wat heb je precies gedaan en wat gaat er morgen gebeuren? Ik ben niet benieuwd
Ik had hele rijpe bananen weggegooid, maar ik bedacht me later dat ik er wel bananenbrood van kon maken. Maar toen ik ze uit de prullenbak wilde vissen heb ik me gesneden aan de deksel van een blik
Morgen ben ik jarig, en had zaterdag dus een klein feestje thuis met wat vrienden. Maar dat kleine feestje (waarvan het niet laat zou worden) werd 5:30u voordat iedereen naar huis was en ikzelf pas sliep om 7:30u dusssss hahha
Oja en morgen, mijn man heeft vrij geregeld en doet verder geheimzinnig over wat we gaan doen, dus ik hou jullie wel op de hoogte haha
Ik whatsapp met mijn zusje over of ze mee gaat uiteten en nu zegt ze dat ze aan onze moeder gaat vragen of het mag ik vind het zo schattig, want onze moeder zou echt nooit nee zeggen en aan de ene kant is ze dus al zo oud dat ze kan whatsappen, maar aan de andere kant moet ze wel aan haar moeder vragen of ze met haar zus iets mag doen
Oeeee leuk zeg! Ben benieuwd haha.
En mocht ik t morgen vergeten of niet online zijn: Alvast Gefeliciteerd!!!
O M F G
Ik hoor net superhard gezoem op de gang, maar niet alsof het in diezelfde ruimte was. Dus ik op de WC en in de berging kijken. Niks. Het luik naar de vliering zit ook in de gang dus ik til een klein beetje dat luik op met een bezem (fucking zwaar, ik krijg dat zelf sowieso niet helemaal omhoog) en het zoemen wordt meer helder en ik zie wat vliegen en ik heb METEEN het luik laten zakken.
Laatst had ik al de woningbouw gemaild omdat er een wesp de gevel in vloog (via een ontluchtingsgaatje in het voegsel) en toen kwam er meteen een verdelger. En die zei al: "niet die gaten dichtmaken, want anders komen ze via een of andere weg je huis in want ze komen altijd weer die gevel uitâ. NOU ik heb natuurlijk geen gaten dicht gemaakt, maar ik ben nu alsnog bang dat er een nest op de vliering zit
Nu maar weer meteen in blinde paniek de woningbouw gemaild in de hoop dat ze net als vorige keer morgenochtend meteen de verdelger inschakelen.
Maar maar wat is het nu voor beest dan?
Ja ik dacht dat ik dus een wesp zag toen ik het luik een stukje omhoog deed. Maar toen heb ik dus meteen het luik weer laten zakken, want als ik dat verder op had getild en dat boze beest was eruit gevlogen. NOPE
En die wesp van laatst was echt heel vroeg in het seizoen nog en dat was best een dikke dus de verdelger zei ook dat het best een koningin kon zijn.
Wanneer is dat ek voorbij. Ik ben die snollebollekes spuugzat.
Klinkt kut!! Hopelijk geen nest. Moet wel goed onderzocht worden nu, anders blijf je die ellende houden
@Soy.peor Ik raak geconditioneerd, echt zo irritant. Ik neuriede net mee
Jaa sowieso. Vorig jaar al veel wespen rondom de gevel (toen woonde ik er pas net) en toen zag ik ze nooit ergens vandaan komen maar die vliering wordt ook vrijwel niet gebruikt. Fingers crossed dat het meevalt en hoe dan ook snel opgelost. Thank god voor de woningbouw
Ik heb zin om hem zo van links naar rechts ergens vanaf de duwen.
Van zân dikke berg geld die hij met die kutreclame verdient