Wat je even kwijt wil #52

Ik whatsapp met mijn zusje over of ze mee gaat uiteten en nu zegt ze dat ze aan onze moeder gaat vragen of het mag :relaxed: ik vind het zo schattig, want onze moeder zou echt nooit nee zeggen en aan de ene kant is ze dus al zo oud dat ze kan whatsappen, maar aan de andere kant moet ze wel aan haar moeder vragen of ze met haar zus iets mag doen :stuck_out_tongue:

32 likes

Oeeee leuk zeg! Ben benieuwd haha.
En mocht ik t morgen vergeten of niet online zijn: Alvast Gefeliciteerd!!!

1 like

O M F G

Ik hoor net superhard gezoem op de gang, maar niet alsof het in diezelfde ruimte was. Dus ik op de WC en in de berging kijken. Niks. Het luik naar de vliering zit ook in de gang dus ik til een klein beetje dat luik op met een bezem (fucking zwaar, ik krijg dat zelf sowieso niet helemaal omhoog) en het zoemen wordt meer helder en ik zie wat vliegen en ik heb METEEN het luik laten zakken.

Laatst had ik al de woningbouw gemaild omdat er een wesp de gevel in vloog (via een ontluchtingsgaatje in het voegsel) en toen kwam er meteen een verdelger. En die zei al: "niet die gaten dichtmaken, want anders komen ze via een of andere weg je huis in want ze komen altijd weer die gevel uit’. NOU ik heb natuurlijk geen gaten dicht gemaakt, maar ik ben nu alsnog bang dat er een nest op de vliering zit :cry:

Nu maar weer meteen in blinde paniek de woningbouw gemaild in de hoop dat ze net als vorige keer morgenochtend meteen de verdelger inschakelen.

Maar maar wat is het nu voor beest dan?

Ja ik dacht dat ik dus een wesp zag toen ik het luik een stukje omhoog deed. Maar toen heb ik dus meteen het luik weer laten zakken, want als ik dat verder op had getild en dat boze beest was eruit gevlogen. NOPE

En die wesp van laatst was echt heel vroeg in het seizoen nog en dat was best een dikke dus de verdelger zei ook dat het best een koningin kon zijn.

1 like

Wanneer is dat ek voorbij. Ik ben die snollebollekes spuugzat.

23 likes

Klinkt kut!! Hopelijk geen nest. Moet wel goed onderzocht worden nu, anders blijf je die ellende houden

@Soy.peor Ik raak geconditioneerd, echt zo irritant. Ik neuriede net mee :sob:

3 likes

Jaa sowieso. Vorig jaar al veel wespen rondom de gevel (toen woonde ik er pas net) en toen zag ik ze nooit ergens vandaan komen maar die vliering wordt ook vrijwel niet gebruikt. Fingers crossed dat het meevalt en hoe dan ook snel opgelost. Thank god voor de woningbouw

1 like

Ik heb zin om hem zo van links naar rechts ergens vanaf de duwen.

3 likes

Van z’n dikke berg geld die hij met die kutreclame verdient :sob:

3 likes

Dit is echt iets waarvan je je afvraagt hoe bedenk je het?

10 likes

Al die reacties zijn echt achterlijk enthousiast ook. Ik ken het niet aan

Edit wow er wordt ook getapt? Net als je denkt dat het niet erger kan

2 likes

Het is de boomerena.
inclusief Frozen-likestriptease op 2:21 met tapdance.

5 likes

Wedden dat geen een van die boomers weet dat dat nummer over vreemdgaan gaat.

2 likes

Is het geen Hoornaar? De 1e keer dat ik er zo 1 zag dacht ik echt dat ik in een ander werelddeel was beland maar elke zomer zijn er meer.
Zijn echt gigantische wespen van een centimeter of 4/5. Cringe als ik er al aan denk.

Nee zo groot was die gelukkig niet! Maar wel groter dan een normale wesp. Hij vroeg ook al allemaal andere dingen over de kleur enzo want vroeg in het seizoen heb je ook eenzame wespen maar die zijn iets hariger en wat meer oranje/rood en dit was gewoon knalgeel en niet harig. Sorry voor alle wespenlovers maar ik haat de dieren zo he, zeker als ze mijn territorium betreden. Ze mogen er best zijn maar ze moeten zich wel aan een contactverbod houden en op enkele meters afstand en buiten blijven.

3 likes

1,5 km aub

17 likes

Haha die vrouw op 0:20 waant zich bij zo’n boiler room volgens mij :rofl::rofl:

2 likes

Ik heb dit laatst ook gehad en ben überhaupt queen candida en het is echt afschuwelijk die combinatie. Heel veel beterschap :pray:t3: Medicatie werkt meestal wel snel bij blaasontsteking

1 like

Nou… niet optimaal…

De beweging die ik er mee kan maken is niet goed genoeg.
Arts heeft meegeholpen met buigen en strekken maar voelde ook een blokkade. Deed geen pijn en dat is vreemd.
Op de foto’s ziet het er goed uit maar er is dus wel iets aan de hand.

Heb woensdag ct scan en dan belt hij me donderdag over hoe en wat…

Edit
Lief dat je het vraagt :slight_smile:

5 likes