Kan niet wachten tot we weer normaal kunnen reizen!! Ik was vakantiefoto’s aan het bekijken en heb echt heimwee naar Italië.
Wist het zelf ook niet, tot aan vanochtend met die oranje ellende.
Oh toppie, mijn buurvrouw vertelde doodleuk dat ze net hersteld was van corona maar wel gewoon de hond ging uitlaten paar keer per dag en dus door het flatgebouw heen banjerde met haar corona
Misschien wat zweverig. maar een vriendinnetje van mij is weer opgenomen in ZH met leukemie.
Ik wil haar een cadeau doen en ik vond het wel origineel om een spirituele edelsteen sieraad te geven die staat voor kracht/energie en dergelijke. Alleen ik ben aan het uitzoeken welke ik mooi vind en welke past bij haar sterrenbeeld, maar elke website zegt iets anders.
zulke mensen, echt
Beetje late reactie, maar ik heb zelf ook die van Bose en ook de AirPods Pro en de noise cancelling van Apple is wel echt heeeel goed, nog beter dan die van Bose. Merk dat ik die toch het vaakste pak. Dus dat zou je ook nog kunnen overwegen. Maar dat zijn natuurlijk wel oortjes en geen koptelefoon, ik weet niet of dat laatste een vereiste is.
@11PM mocht je het interessant vinden, google crome heeft een extensie waarmee je websites kan bekijken met een filter, waardoor ze eruit zien zoals kleurenblinde mensen ze zien!
Ik heb geen ervaring met stenen, maar ik vind dit juist een heel mooi, doordacht cadeau.
Misschien een mooie rozenkwarts? Dat is ook wel een mooi begin als je nog niet veel stenen hebt
Misschien weten ze in het spirituele topic wel raad. En als je een edelstenen winkel in de buurt hebt kunnen zij je miss ook helpen. Ik heb vgm ook wel een keer zulke sieraden gezien bij Waar met een kaartje erbij enzo van waar die steen goed voor is.
Ja is wel een hele mooie steen, maar die staat meer voor liefde geloof ik. En het gaat me echt om de kracht en energie waarvan ik vind dat ze dat wel kan gebruiken tijdens haar chemo.
@LastYoungRenegade Aahh dankje
@Soy.peor Ga ik eens doen!
Ik zoek zelf ook nog even verder
Zoiets om inspiratie uit te halen qua stenen?
Toen ik ziek was heb ik er veel gekregen en vond het zo’n mooi en lief kado!! Maakte echt indruk en vond het totaal niet zweverig haha
Mijn buurvrouw zat in isolatie omdat ze Corona had. Maar er waren elke dag mensen op visite. Deed de clown daarna nog een insta post eruit met ‘eindelijk uit isolatie en weer naar buiten’.
Ik gil. Ik was vanochtend aan het oppassen op mijn nichtje van 2( ja ja jongens op een zondagochtend effe respect voor deze tante) en op een gegeven moment zei ze tegen mij “kleine boef dat mag niet”
Kleine boef ???!
Ik haat dagen als deze. Ik verveel me, maar heb nergens zin in.
Vriend en ik liggen allebei lui in onze kloffies op de bank, komt mijn schoonmoeder onaangekondigd langs en vraagt ze alléén aan mij of ik ziek ben
Er loopt pus uit mijn poes KAT en ik ben al een kwartier aan het kokhalzen. Vind het heel zielig hoor maar het is zooo goor. Ik vind mezelf een slechte poezenmoeder nu.
Hahaha sorry maar ik las ‘poes’ hier als vagina en dat maakt het heeel raar
Oooooh die poes.
Omg
Ik lees het nu terug en snap je volledig