Wat je even kwijt wil #52

Haha we zitten ergens in een vakantiehuisje en overal stond: je komt hier voor je rust, blabla. Prima, daar kom ik ook voor. Maar daar denkt het koor kikkers in het watertje vlak achter ons huisje anders over. :frog: :frog: :frog:

15 likes

Volgende ochtend: Kikkersalade.

3 likes

Wat naar zeg. Spannend ook, wat er nu gaat gebeuren en wat daar dan uit komt.

Ik ben al die EK reclames ook zat man

2 likes

Daar worden leuke mensen geboren!

2 likes

Is dat wk of ek voetbal al voorbij.

3 likes

Voel je je al alsof je in de Zuid-Amerikaanse jungle zit?

1 like

Vannacht droomde ik over mijn ex van 9(!) jaar geleden. Dus ik zocht 'm even op op Instagram, en ik ben nu extra blij dat die relatie gesneuveld is :joy:. We hebben ons echt tegenovergesteld ontwikkeld (linkse feminist hiero) en zijn hele identiteit tegenwoordig is “:x::x::x: original broker :sunglasses:

11 likes

Ik word altijd vrolijk als ik 's ochtends op de pont stap. Hier staan nu mensen van een of ander ingehuurd bedrijf te controleren of je wel een mondkapje draagt. Slecht weer of mooi weer, maakt niet uit. En dan vind ik het altijd zo lief dat 's ochtends de kapitein(?) Van de pont altijd een bakje koffie voor ze zet en die brengt. Of ze roepen: koffie als wij terug zijn van deze vaart?

21 likes

Ik vond mezelf gisteren echt walgelijk zielig. Maar vandaag weer de schouders eronder. Huisarts bellen, diëtist bellen en ook vandaag weer aan het werk.

4 likes

Ik wilde al anderhalf uur geleden opstaan en beginnen met m’n werk, maar lig nog steeds in bed. Tja.

2 likes

Mijn nieuwe collega lijkt super erg op de gast waarmee ik afgelopen vrijdag seks heb gehad en ik vind het zon mindfuck :joy:

18 likes

Ik ga over 2 weken met m’n vriend naar Amsterdam en heb allemaal leuke activiteiten/restaurantjes geboekt. En ik ga volgende maand met m’n moeder een weekend shoppen in Utrecht. Echt fijn om weer iets te hebben om naar uit te kijken. :grin:

8 likes

Fijne 1 juno allemaal!

96 likes

Ik vind mieren prima beestjes. Maar ik moet ze niet in huis en daar banjeren ze nu wel rond. Ga naar buiten, Truus en Thea :expressionless:

1 like

Die waren toch gestopt?

1 like

Oehoeeee its my birthday :metal: we gaan een tattoo laten zetten oehhyeahh

72 likes

Vanochtend toen ik net in de woonkamer was kwam er opeens een heel onheilspellend geluid uit de keuken, alsof saladfingers aan de deur aan het krabben was, zo’n nagelloos geluid :no_mouth: trek ik die deur open, staat d’r een grote kater :sweat_smile: hoezo krabt die niet met z’n nagels… Wel blij dat het zo vroeg licht is.
Schijnbaar is het open huis voor katten als de batterijen van het chipluikje leeg zijn…

4 likes

De dag is nog vroeg en ik weet het even niet meer:

• de laatste lessen van het jaar verlopen slecht
  • ik heb geen plezier meer in het lesgeven
  • er zijn nog steeds geen leuke onderwijsvacatures verschenen
  • kantoorwerk is ook niet meer mijn ding.

En ik baal echt als een stekker als studenten na bijna een jaar nog steeds niet de persoonsvorm kunnen aanwijzen in een zin. :cry:

3 likes

Vandaag onverwachts vrij gekregen van mn bijbaantje dus dat wordt lekker genieten van de zon :sun_with_face:

18 likes