Ik heb ZO geen zin meer in mn werk en wil naar huiissss
Nou ik zit voor t eerst buiten dit jaar. En verveel me nu al. Tevens heb ik me helemaal ingesmeerd om vervolgens in de schaduw te gaan zitten.
Wat vet! Gefeliciteerd, fijne dag gewenstđ„ł
Gefeliciteeerd!
Joh kan ik na 26 jaar nog steeds niet. Ligt niet aan jou. Het zit erin of niet
Gisteren voor het eerst sinds jaaaren een heeel klein stukje in een auto gereden. Ivm omstandigheden dat na het behalen van mijn rijbewijs nooit meer gedaan. Ik wist dat ik bang was, maar van mijn angst op dat moment schrok ik wel. Ik durfde gewoon na 100 meter echt niet meer. Baal zo van mezelf. Ga wel weer rijlessen nemen maar ben zo bang dat ik nooit zonder rijinstructeur durf te rijden
Niemand neemt op, niemand mailt terug, niemand antwoordt op appjes. Zo klopt mijn beeld van de ambtenaar wel, zodra er een zonnestraal is. Ben er zelf ook een, maar komop, werk is werk.
Het is alleen jammer dat je indirect daar ook wel een beetje op wordt afgerekend en dat je âleukereâ dingen moet laten schieten omdat je verdomd veel tijd moet besteden aan de basics.
Ik vraag me dan af wat het personeel dan voorlopig moet doen? Doen die dan veel archiefwerk, onderzoek of toekomstige exposities voorbereiden of wordt men dan in andere musea of cultuurinstellingen tijdelijk ondergebracht?
Het collectiegebouw/depot (ook van Boijmans) opent dit jaar, dus daar zal genoeg werk aan de winkel zijn! Oh en ze organiseren ook Boijmans bij de buren, dus tentoonstellingen elders met hun collectie.
Wel jammer dat ze nog drie jaar dichtblijven ik mis het wel.
Ik ben morgen vrij en daardoor de hele week al vrolijk. Ben ook extra vroeg gestart vanmorgen, dus nog een paar uurtjes werken en dan miniweekend!
Omg is samson vandaag jarig?
Zit halfnaakt te wachtent tot mijn zonnebrand is ingetrokken zodat ik me weer kan aankleden #whitepeopleproblems
Mijn moeder stuurde me net een berichtje met de vraag of ze brood mee moest nemen voor de lunch. Alsof ik alleen een bord op tafel zou zetten en dâr lucht zou voeren
Ik had een lekker vers, hard broodje bij de bakker gehaald. Doormidden gesneden, ene helft met hummus, andere helft met gezouten roomboter. Mogen jullie raden over welke helft ik net de hagelslag strooide
Heb je het geproefd?
Ik ben in 2019 op Erasmus geweest in Praag en ik ga deze zomer hoogstwaarschijnlijk een reuniĂ« doen met mijn huisgenoten van toen. En we gaan waarschijnlijk naar Praag, canât wait. Lekker goedkope halve liters bier drinken en heel veel lachen.
Ik wil best mee
Nee, gemiste kans!
Waarom is het maar een paar dagen per jaar echt lekker om in mijn computerkamer te zitten. Warmte blijft nu alweer hangen, het is nu 21 graden hier (rest van het huis 18). Ik gok einde van de week nog paar graden warmer. Nog even van genieten nu het nog kan haha.
Oh en onkruid wieden is kut, stel het al weken uit maar moet er toch maar eens aan beginnen.
Ik heb best veel geld terug gekregen van de belastingdienst en nu heb ik zoân onhoudbare drang om iets te kopen maar ik weet niet wat. Wat een ontiegelijk luxeprobleem.