Ik ben klaar voor onweer, kom maar door.
Ja ik geniet zeker sterker nog ik heb nu al besloten dat ik dit vaker ga doen.
Nieuwe tuinset staat in elkaar.
Ik chill erop.
Tuin even omgegooid qua indeling.
Nijnies los, voetjes op de bank.
Enige jammere is dat ik om 16 moet werken.
Ik kan ook wel een pakketdienst en orderpickbedrijf beginnen. Ik heb nu dingen die verzonden moeten worden via Homer, PostNL, DPD en DHL.
Ik mis alleen nog fedex in dat rijtje.
Ben je ook op vinted aan het verkopen. Ik voel me ook net een pakket bezorger.
Ja ik bedien de mascha vanuit mijn particuliere sneakerstore in samenwerking met Vinted. Ben weer bijna door mijn plakbandvoorraad heen.
Ik dacht even dat dit een haiku was
Waaaarom ben ik zo’n zenuwlijer soms. Ik wacht op 2 dingen die belangrijk zijn voor mijn woon- en werksituatie en ik stress hem ZO hard. Kan bijna niet focussen doordat ik om de minuut m’n inbox check. Doe ff normaal, brein.
Ik vind het echt belachelijk dat de overheid blijkbaar 350 miljoen (!!!) euro kwijt gaat zijn aan de gratis test die je krijgt als je naar het buitenland op vakantie wil dit jaar. Als je genoeg geld hebt om naar het buitenland op vakantie te gaan in een fucking pandemie, kan je die testen ook wel zelf betalen.
Love deze energy
Niet iedereen heeft al zn familie in nederland.
Voor fun reisjes ben ik het wel eens tho.
Dat geld hadden ze beter in de salarissen voor de zorgmedewerkers kunnen steken of ervoor zorgen dat schoolgebouwen gezonder zijn voor leerling en docenten.
Dat is waar. Ik bedoel ook idd echt funreisjes, maar dat onderscheid is natuurlijk wel lastig te maken.
@anon91169173 eens!
Waarom moet ik weer triest bericht en foto’s zien. Tranen staan weer in mijn ogen.
een hond is in zwolle gevonden bij water met tie wraps om zijn voorpoten gebonden. Zodat ie verdronk. Waarom zo gruwelijke dood. Breng dat beestje naar asiel ipv dit.
Rambo
huisarts zou om 13:55 bellen en heeft nog niet gebeld
zo’n hekel aan, stel dan in dat je geen tijd kan inplannen maar een dagdeel ofzo, kreeg nu notabene een herinnering hoe laat ik gebeld zou worden
haat wachten
Zo sophisticated ben ik niet.
Ik voel me opeens zo vreselijk eenzaam, baal er echt van
Wat zijn die cheapass waterijsjes met 2 stokjes toch een geschenk uit de hemel. Elke zomer weer genieten