Wat je even kwijt wil #52

Waarom moet ik weer triest bericht en foto’s zien. Tranen staan weer in mijn ogen.

een hond is in zwolle gevonden bij water met tie wraps om zijn voorpoten gebonden. Zodat ie verdronk. Waarom zo gruwelijke dood. Breng dat beestje naar asiel ipv dit. :rage: :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Rambo :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

huisarts zou om 13:55 bellen en heeft nog niet gebeld
zo’n hekel aan, stel dan in dat je geen tijd kan inplannen maar een dagdeel ofzo, kreeg nu notabene een herinnering hoe laat ik gebeld zou worden

haat wachten

3 likes

Zo sophisticated ben ik niet.

1 like

Ik voel me opeens zo vreselijk eenzaam, baal er echt van

3 likes

Wat zijn die cheapass waterijsjes met 2 stokjes toch een geschenk uit de hemel. Elke zomer weer genieten :heart_eyes:

14 likes

Nou, ik weet nu zeker dat ik heel binnenkort mijn nieuwe onderbuur ontmoet, want mijn pakketje ligt daar blijkbaar.

2 likes

Zometeen als het goed is lekker onweer :star_struck: Kan de boel mooi even afkoelen.

Volgens mijn weerapp komt hier geen onweer meer :cry:

Gadver ik moest voor het eerst sinds 1000 jaar een paar mensen toespreken en alles wat ik wilde zeggen, kwam er zo raar uit. Ik verwachtte ook maar iets van 4 mensen, maar het was echt een club van 15. Wil nu ff verhuizen naar een andere planeet.

2 likes

Tijdens mijn wandeling werd een paar meter voor mij een fietser aangereden door een auto bij een rotonde. Voor de rotonde zit een zebrapad en een fietsstrook en de fietser had dus voorrang. De fietser vloog ook echt een meter de lucht in, dus die auto kwam waarschijnlijk ook best hard aanrijden. Dit is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt bij deze rotonde. Automobilisten komen daar vaak veel te hard aanrijden en fietsers steken hun hand niet uit, etc. Ik schrok er echt wel van. Fietser was gelukkig oke.

3 likes

Ja maar die groene zijn goor dus die blijven altijd over

2 likes

Ik heb net 8 uur gewerkt maar voel me alsof het er 18 waren :hot_face:

3 likes

Rood >>>>>> Groen > Oranje > Geel

Dubbellikkers heten ze toch? Of ben ik een geilaard die het zo noemt

9 likes

Blijf het ook absurd vinden dat scholen nu verplicht helemaal open moeten maar docenten geen voorrang krijgen voor vaccinaties.

4 likes

Neee dit zijn juist m’n favo whaha, gaan als eerste op juist!!

4 likes

Ja zo heten ze. Door 2en breken en lekker aan allebei likken :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zit weer eens in een slechte spiraal qua werk. Geen motivatie en weinig uitvoeren en me daar dan weer kut om voelen. Ik lig nu in de tuin maar geniet er niet echt van want voel me schuldig (maar niet schuldig genoeg om aan het werk te gaan :flushed:)

11 likes

Like voor de herkenning. Morgen weer een dag!

4 likes

Zo herkenbaar dit. Vind het zo geestdodend om de hele tijd thuis achter de laptop te zitten. En dan moet ik soms weer in één keer heel veel doen door het in de tuin/bank hangen en dan raak ik weer gestresst. Echt waarom ben ik zo. Blij dat ik mijn laptop net weer heb dichtgeklapt en lang weekend heb nu!

2 likes