Wat je even kwijt wil #52

Ik was net aan het kijken naar een Brazilian Way. Lees ik dit daaronder over boyzilian wax:
**Wat is een boyzilian?
Let op: gelieve de dame te respecteren bij het uitvoeren van uw boyzillian. Even verduidelijken wij zijn een schoonheidssalon en er zijn geen erotische massages mogelijk.

Bluh! :nauseated_face:

5 likes

Ugh het feit dat ze dit zo specifiek moeten vermelden zegt alweer genoeg.

Ik ken P Diddy ook alleen van al die matige groepjes die hij op MTV maakte. Oh, en zijn geweldige acteerwerk in Hawaii Five O

Mn nieuwe kledingkast staat, zo fijn om in te ruimen en alle kleding weer eens door m’n handen te kunnen laten gaan

3 likes

Ik heb met dit weer serieus geen idee wat ik aan moet.
Hier regent het al de hele ochtend.

Verder heb ik echt een blehdag vandaag.

Ik had liever een Murder, She Wrote Reunion dan een Friends Reunion

3 likes

Mijn vriend: als een ei naar boven drijft in een glas water dan is deze nog vers.
Dat deze man nog nooit een voedselvergiftiging heeft gehad.

29 likes

Gisteren zo lekker op restaurant gegeten. Ik had dan bewust mijn hoofdgerecht niet helemaal opgegeten om een dessert te kunnen eten. Vriend vraagt om hoofdgerecht mee te nemen en nu ben ik terug thuis en besef ik dat die pasta in zijn koelkast is. He better not touch it :imp: :imp:

9 likes

8 jaar geleden? Voor mijn gevoel veel korter

Ja je hebt gelijk ze maakte 4 jaar geleden bekend dat het over was.
Maar dan nog…hij post nog steeds wekelijks dezelfde filmpjes van hun samen en dan griezelige texten er onder met “my wife”
brrrr

1 like

Was het druk? Ik kom er nu pas achter, na vaker daar te zijn geweest, dat er überhaupt een buitenbad is :’) Al die jaren geen weet van gehad, best knap.

3 likes

Ja bizar enge vent hè

Na 11 dagen contact gingen ze trouwen lees ik! Wist ik niet eens

Nee dacht idd zo lang geleden? Maar viel mee idd in 2016 getrouwd

1 like

Mijn taart was mislukt, ik geef de schuld aan mijn nieuwe oven. Nieuwe gemaakt in mijn oude vertrouwde combimagnetron en hij is perfect :yum:

2 likes

Nee het was niet druk maar het gaat uiteraard met reserveren dus het zit dan gewoon vol! Ik heb het idee dat ze zo’n 25 man toe laten per keer: zowel binnen als buiten is het bad verdeeld in 3 brede banen dus dat is een redelijk ok verdeling

Ik heb voor meteen ook voor volgende week gereserveerd :star_struck:

3 likes

Ja smerig

Had er bramen door gedaan wat het wel een stuk beter maakte (en roze) maar die textuur is gewoon janken.

Had nu 40 gram want dat stond op het pak als portie maar doe morgen 20, vind zo’n enorme bak echt te veel eten als ontbijt.

Gelukkig heb ik een frikandelbroodje gehaald als lunch #balans

27 likes

Ze hadden wel al 7 maanden app en facebook contact :wink:

1 like

Heb deze week een aantal moeilijke gesprekken gehad maar het ging echt zo goed en voel me helemaal opgelucht

19 likes

Ik zit op dit moment in mijn eentje te lunchen en te werken op een strandpaviljoen. Dit is echt compleet uit mijn comfortzone maar ben stiekem best trots op mezelf dat ik dit gewoon doe.

46 likes

Mocht het je weinig opleveren dan moet je toch maar de kunstacademie overwegen.

2 likes

Wat goed van je, lekker van genieten :smiley:.

1 like