Ja Marijke Helwegen legt het uit, ze heeft het zelfs getest voor volk en vaderland (ze begint te gillen op 1.15)
Marijke is echt mijn hoop in bange dagen.
Ja wodka eyeballing! Nooit gedaan, was er toen al te oud voor geloof ik 
Jaa! wel gedempt hoor
begin nu te twijfelen of het die andere kerk was maar het klonk echt als de andere kant
Als ik haar was zou ik hier in ieder geval wel melding van maken bij de politie.
Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt en heb dat toen niet gedaan maar achteraf wou ik dat ik dat wel gedaan had.
Ik gebruik hazelnootmelk bij overnight oats en alleen dan kan ik havermout in me bek schuiven + yoghurt en fruit erbij. Innocent heeft een variant van hazelnootmelk
Hahaha sorry ik lees nu pas je verdere berichten. Nou, een tip voor ANDERE mensen
Ik kan echt slecht tegen mensen die zich snel aangevallen/beledigd voelen maar ik vraag me ook vaak af of dat nou âhunâ probleem is of van mezelf?
Ik schat mezelf toch redelijk empatisch in maar ik ben ook niet een leugenaar.
Dan zeg ik bijvoorbeeld als ik iets niet geweldig vind dat ik, even kort gezegd, het waardeer meer het niet mooi vind. En dan ben je een hater omdat je niet die veren in de reet steekt die ze zouden willen.
Loooove zomerregen
Oh god er is moment de âechtâ een mercury in retrogade maar tot nu loopt alles op rolletjes hier haha
Bestaat de chat functie nog? Ik heb echt zin om met iedereen lekker te lullen zonder âDit frituurpan bericht hoort hier nietâ ellende.
Een meisje uit mijn complex heeft seks en ze schreeuwt echt 

Ik ging vroeg naar bed vanavond, omdat ik de laatste nachten niet zo goed geslapen heb en nu lig ik dus nog steeds wakker 

.
ik ben via alibaba opzoek naar een fabriek om mân pins te maken en via de App word ik al dood gespamd maar nu beginnen ze me ook berichten te sturen via whats app maar ik heb blauwe vinkies aan dus nu gebeurd er dit

Pff ik lig al de halve nacht wakker, gaat ineens de rookmelder keihard af maar er lijkt echt nergens brand/rook? Heb de batterijen er maar uit gehaald.
Haha shit dacht wel bij de garage te kunnen werken maar ben weg gestuurd (logisch). Vet onhandig met de bus terug met zware rugzak
Dom van mij
Wat is zomerkleding toch leuk 
Ik had gedroomd dat ik een puppy had 
Omfg zĂł heet nu al 
De hele buurt is echt al een uur bezig ofzo met een vogel redden die een van hun katten half heeft vermoord. Nu zijn ze een soort cluedo aan het doen om de dader te vinden.
Wij zijn het in ieder geval niet want wij hebben ongeveer als enige geen kat.