Huh wat, waar ben je? En ik zou toch iemand bellen, je hebt toch spullen nodig en moet naar iemand toe. Sterkte!
Oh nee wat is dat akelig! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je schaamt, dat is een normale (maar onterechte) reactie volgens mij.
Het allerbelangrijkste is dat je kindje en jij oké zijn, dus hoe hard je ook huilt en hoe vaak je ook zegt dat je je schaamt aan de telefoon, bel je familie op dat ze je komen halen. Je partner is degene die zich terecht moet schamen!
Als je het fijn vindt mag je me altijd een pb sturen als je wilt spuien ofzo. Kalm aan, regel iets dat je naar je familie kan en vanuit daar weer rustig verder kijken, heel veel sterkte
Jeetje wat heftig, inderdaad echt je familie bellen!
Edit en uiteraard veel sterkte inderdaad!
Ben je in de omgeving Amsterdam? Dan kan je wel even bij mij terecht als het nodig is, al is het voor eten/drinken/toilet/telefoon opladen etc. Ik zou echt iemand bellen hoor, als mijn vrienden/familie mij in deze situatie zouden opbellen is een uur rijden geen probleem.
Voel je je wel veilig, trouwens?
Ik moest net huilen omdat ik met de was naar boven liep en de hond me toen super zielig door het raampje van de deur aankeek en toen net Rollercoaster van Danny Vera op de radio was.
Dan las ik per vandaag een maandelijkse verdelgingsdag in
@LastYoungRenegade is dat wat katten doen? Wat een handige dieren. Nu heb ik extra redenen om er later in een groter huis eentje te hebben Waar zouden moeten van kunnen komen? Heb je weg gekregen?
Ik heb een schop onder mijn kont nodig om toch echt eens aan de studie te gaan!!
Moet zo naar een kinderfeestje en zie er zo tegen op. Denk dat ik na een half uur ook gewoon weer ga.
Hey rustig wijffie, dit is niet jouw schuld
blijf ademen, er komt een weg, echt!
Fijn dat hij je kan komen halen. Take care lieverd, het is niet jouw schuld en je bent super sterk
Jeetje wat naar zeg allemaal. Lief dat hij je komt halen, take care!
Ik ben gisterenavond flauw gevallen en ik ben er nog steeds een beetje van slag door.
Ik wil naar de stad, wat winkels in… zou het heel druk zijn nu? Is niet echt lekker weer ofzo.
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk dan kijk ik uit op de tuin van iemand en daar woont een man alleen. En die is nu druk bezig zijn tuin aan het versieren met lampions enzo. Cute.
Maar wel zaterdag… Ik zit met dezelfde struggle op het moment.
Ja precies echt geen zin in drukte enzo
Ik zou ook janken als ik Danny Vera zou moeten aanhoren. Gecondoleerd.
Same.
Heb een buurman die ‘t wekelijks met microfoon meerdere malen achter elkaar zingt (record is 2,5 uur)
Mega herkenbaar wel dit :’)
Ja je hoofd gaat dan ratelen en hoe moet het nu en je werk en je spullen en je kind, maar dat lost zich allemaal uiteindelijk wel op. Je hebt mensen die met je meedenken, je hoeft het echt niet allemaal alleen te doen. Werk, spullen, of waar je je dan ook druk om maakt, het allerbelangrijkste is dat jij en je kindje oké zijn en een dak boven jullie hoofd hebben. Al het andere is van latere zorg.
Superfijn dat je broer je ophaalt, als het omgekeerd was geweest had je hem denk ik ook opgehaald en tegen hem gezegd dat hij zich niet hoeft te schamen toch? Het geeft mij altijd wat rust om het zo om te draaien, misschien jou ook.
Ik zie dat je je eerste bericht weggehaald hebt, als je wilt dat ik mijn reacties ook verwijder dan zeg het vooral.
Heel veel sterkte nogmaals