Wat je even kwijt wil #52

@Schorem O, nee, ik vond het veel pijnlijker dan een tampon, haha. Ik heb er volgens mij 20 minuten over gedaan van begin tot eind.

We doen gewoon weer uitstrijkjes op de praktijk, maar ik had geen zin om weer een bekende dat uitstrijkje bij mij te laten afnemen. đŸ„ž

Was er van overtuigd dat ik HPV-positief zou zijn en dan alsnog naar m’n huisarts moest, maar dat is niet zo. :partying_face:

6 likes

Ik ben niet krabsalade, maar om precies die redenen die jij nu noemt, heb ik een zelftest gedaan: geen zin in gedoe aan m’n lijf, wil de kostbare tijd van de arts niet ‘verdoen’ en dit kon ik even snel thuis doen. En het is gewoon betrouwbaar.

1 like

Hoe gaat het nu met je

3 likes

Welke Italiaan? In N.? Kan nog een tip voor een goede gebruiken :smirk:

Edit: hahaha lol weer een reminder voor mezelf; eerst alle berichten teruglezen meid :upside_down_face: merano it issss

2 likes

Met deze maatregelen is het 10 uur de nieuwe 4 uur 's nachts. Wat een bende net in de stad. Rijen bij de mac/cafetaria/kebab en döner zaken, zag mensen een verkeersbord proberen te stelen en zatte zingende mensen. Struikelde enkel nog niet over de Ubers heen.

7 likes

Zou toch chill zijn als dit altijd zo bleef, lekker om 11 uur je mandje in, heb je nog wat aan je zondag, geen lallende mensen onder je slaapkamerraam midden in de nacht, genieten :ok_hand:t2:

45 likes

Wow ik was vandaag sinds september weer eens shoppen, heel toevallig in Mall of the Netherlands (ik noem het nog steeds leidschenhage, aangezien ik daar bijna ben opgegroeit) maar holy shit. Het lijkt wel alsof ik een soort stukje van mezelf terug heb? Ik ben nooit van het shoppen geweest en heb het naar mijn gevoel ook niet gemist, maar ik leefde helemaal op daar :joy: Het is ook heel erg wennen dat deze luxe overdekte mall vroeger mijn oude en vertrouwde winkelcentrum was. Ik denk dat ik het zelfs een beetje ga missen, haha

9 likes

Ik ben net gebeld door fredje
 ‘wak aant doen was’
Nou ik was net de was aan het doen.
helemaal flabbergasted dat ik ‘’ Op zaterdag avond de was deed!! en of ik dat niet op donderdag kon doen ‘’ Toen hing ik op want ik ken helemaal geen fredje.

40 likes

Vandaag zoveel totaal bezopen jongeren in de stad, was helemaal vergeten dat dat pre corona ook gebeurde en normaal was ofzo? Ik schatte ze echt 16-20 ergens en vond ze bloedirritant. Voorheen kon ik het beter aan, misschien heeft corona en het gebrek aan uitgaan toch iets met me gedaan haha

1 like

Ik heb nogal pittig gegeten en hierdoor last van brandend maagzuur, maar gelukkig vond ik nog een rennie. Echt fantastisch spul, voel na 3 minuten al verschil

4 likes

Sorry, had een verkeerd nummer!

41 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #28

Ik ga een dagje shoppen en heb Ă©cht tops/bovenstukken nodig. Waarschijnlijk kom ik met alles behalve dat thuis đŸ„ČđŸ„Č

11 likes

Dat is ook serieus zoo moeilijk om te vinden, leuke blousejes enzo :cry: succes

1 like

Ik heb dus blijkbaar vannacht, toen ik om 5 uur wakker werd van mijn droom, een snapchat filmpje opgenomen waarin ik vertel over mijn droom (ogen dicht, heel slaperig) en dat ik er bijna van moest huilen HAHA. Valt me mee dat ik hem niet op mijn story heb gezet.

5 likes

Ik vind hem zo leuk hĂš

2 likes

Je moet daarom nooit met een doel gaan shoppen :joy:

4 likes

Ik reed daar langs en het lijkt wel Dubai! Zo niet-Nederlands ziet het eruit.

1 like

Ah ik heb echt een leuk weekend gehad tot nu toe maar wel 3 nachten te kort geslapen en nu ben ik moe en voel ik me een beetje leeg? Vandaag heb ik niks gepland behalve skeeleren met mn zusje. Dus lekker een dagje voor mezelf en een beetje opladen. Hopelijk breekt de zon nog door vanmiddag.

4 likes