Wat je even kwijt wil #52

En als je bankrekening eigenlijk leeg is

3 likes

Ik weet het :sob:

Ik ben ziek :angry::angry: Lijkt het meest op bijholteontsteking maar uiteraard wel wezen testen vanochtend. Maar ik had vet veel zin om vanavond te gaan werken want dat zou voor de eerste keer met gasten binnen zijn, en het komt daar ook superslecht uit omdat verder eigenlijk niemand kan werken vandaag dus voel me naast beroerd ook nog schuldig ):

6 likes

Ik moet huilen terwijl ik me echt super goed voel, snap soms echt niets van mijn emoties. Maar ik had een jaar geleden niet durven dromen dat ik hier zou staan.

12 likes

Pffff ik wil.een lange wandeling gaan maken maar kan er niet tegen dat ik niet weet wat ik aan moet.
Alle jurkjes die ik heb zijn boven de knie en miss te fris… en een lange broek weer te warm.
De zon zou niet gaan schijnen vandaag maar schijnt nu volop… zal.je zien dat ie straks weg trekt en ik t koud krijg

2 likes

Noooo ik ben m’n pasje voor de ondergrondse afvalcontainers kwijt :cry:

1 like

Ik heb sinds een week tiktok, en ik kom toch vanalles tegen. Nu weer een livestream van een bloemkoolrave:
https://vm.tiktok.com/ZMeEku6JU/

Oh hij is net afgelopen

Er zijn van die momenten waarop ik er zo intens van kan genieten dat ik volwassen ben en op mezelf woon.

Als ik om 9:00 een reep chocola weg wil eten, de hele zondag in bed wil liggen en ā€˜s avonds een dikke pizza wil bestellen is er niemand die me tegenhoudt. Wat een vrijheid praise the lord.

45 likes

Ik ben nu aan het wandelen in korte broek en tshirt en dat is echt prima te doen!

1 like

Ben nu gearriveerd op de wandelroute en ben wel blij dat ik toch een lange broek heb aangedaan.
Frisse wind met af en toe zon.
Maarja naar een half uur flink door stappen denk ik dat t toch wel eens warm kan gaan worden.

2 likes

Vanochtend wezen sporten, gewogen en inderdaad afgevallen.
Hots.
Dadelijk met mijn geliefde stand-by telefoon even op stap (Doe ik niet graag) maar ik wil even neuzen bij de Msmode en ik wil een frappe van koffietentje hier.
Mkay bye.

17 likes

Ah ja, hier is het strakblauw dus dat maakt wel verschil, inderdaad een aardige wind. Veel plezier!

1 like

haha, ik weet niet wat het precies is maar jouw weekendbeschrijvingen en plannen vind ik altijd heerlijk om te lezen. Misschien omdat je vaak gewoon alleen wat onderneemt ofzo. geeft mij iig inspiratie

9 likes

Oh haha leuk om te horen ik denk altijd wie boeit dit nou :stuck_out_tongue:

ja mij dus. Denk ook omdat ik dan zie dat anderen ook niet altijd een volle agenda hebben en dan gewoon in hun eentje van het leven genieten. Ik kan mezelf namelijk best wel goed vermaken alleen, maar soms heb ik een rusteloos gevoel en idee dat je eigenlijk semi sneu ben dat je niet iets sociaals gepland hebt ofzo, als ik dan lees dat anderen ook in hun eentje dingen doen en daarvan genieten helpt dat mij ofzo.

zo einde overpeinzingen

12 likes

Ik had geen zin om naar de huisarts te gaan na alles van de afgelopen tijd, dus voor mij was het daarom die keuze. En ook corona enzo eromheen.

1 like

Haha nee ik heb hem dinsdag voor het laatst gehad voor ik naar m’n werk ging dacht ik. Maar zelfs dat weet ik niet zeker :sweat_smile: al m’n kleding al nagelopen, keuken, auto… nergens. Morgen dus maar een nieuwe aanvragen.

2 likes

Ik ben zó blij als ik straks afgestudeerd ben, maar die studenten ov ga ik wel echt missen. Ondanks studentenov al veel te veel geld aan de NS gedoneerd afgelopem jaren, en dat gaat alleen maar veel meer worden met familie en vrienden aan de andere kant van het land en geen auto. Hoop dat de dagkaarten snel weer terug komen of nog liever; dat we snel een niet te dure maar goede auto vinden.

5 likes

Hahaha ja nadat de buren hutspot op de auto hadden gegooid toch? :joy:

3 likes

Ik mis mijn OV nog steeds weleens en ben al ruim 10 jaar niet meer aan het studeren.

Ik heb zelfgebakken brood voor de lunch dat nog warm is :drooling_face: Alleen jammer dat ik de rest van het brood een beetje geplet heb met het snijden.

7 likes