Wat je even kwijt wil #52

Ik heb zojuist al mijn winterjurken, blazers en de spijkerbroeken die ik al een hele tijd niet aan heb gehad in een vacuümverpakking gedaan en ik heb eindelijk weer plaats in mijn kledingkast! Werd echt gek van dat volle gedeelte.

4 likes

Snollebolleke moet even meer naar rechts duwen.

6 likes

Er zit een vrouw met een piepkleine puppy in de binnentuin. Maar er zitten ook 2 meisjes te picknicken en 1 meisje vindt de puppy een beetje eng. En nu probeert de vrouw ze heel voorzichtig kennis te laten maken met de pup en het is heel schattig (andere meisje vindt het beestje helemaal geweldig).

12 likes

Ik zou gewoon appen. Als hij er niet op zit te wachten op een zondag kan hij toch morgen antwoorden?

" Ik heb vaak last van acute diaree wat is de gemiddelde reisafstand tussen een collegezaal en een toilet."
“Naast deze studie zou ik graag Keltische taal en cultuur willen studeren met de minor Finoegrische talen en een half jaar op uitwisseling willen gaan naar Bosnië- Herzegovina omdat mijn grootmoeder daar oorspronkelijk vandaan komt. Zou het dan mogelijk zijn om deze studies in 3 jaar te doen of moet ik uitgaan van een langere studieduur? En krijg ik dan een scholarship als ik ook nog een honourstraject volg?”

13 likes

Vrienden uit het westen kwamen vandaag bij ons op bezoek. In korte broeken, shirts en geen jas. Ze waren helemaal verbaasd dat het zo koud was en de zon niet scheen. We hebben alle truien en vesten uit de kast gehaald zodat ze toch even mee konden wandelen buiten :joy:

5 likes

Gelukt! Vrijwel de hele dag bewolkt en grijs geweest hier maar nu schijnt eindelijk de zon :sunny:

2 likes

Mijn broer en ouders komen vanavond eten en mijn vriend staat al de hele middag in de keuken.

Ik klaag niet! :ok_hand:t2:

7 likes

Vroeger toen JD nog niet op elke straathoek zat had je nog wel JD exclusives die nog wel eens leuk konden zijn. Tegenwoordig verkopen zowel JD als Snipes alleen maar zwarte en witte schoenen. Heel saai idd

2 likes

Hier is ook zon, maar moet een deadline halen dus ik blijf binnen. Zal hem doorsturen naar wie wil.

1 like

Nou en precies hierom haaaaaaat ik zwemmen in water waarvan ik de bodem niet kan aanraken :sob:

12 likes

Nog 1 week en dan heb ik 3 weken vakantie! En in de 1e week krijg ik m’n vaccin, dus nu durf ik in m’n laatste week ook nog wel even weg te gaan. Blijf wel in Nederland, maar zelfs dat had ik anders niet gedurfd, dus superblij nu! :partying_face:

14 likes

Ik voel me net @bunnyslippers. Vretend de dag doorkomen niet in Rotterdam maar wel in Brussel

5 likes

Haha toen ik deze foto zag dacht ik oh dit moet ik niet aan mijn man laten zien. Die heeft hetzelfde als jij.
Ga jij wel de zee in als het water doorzichtig is en je de bodem wel kunt zien? (Doet hij ook niet)

1 like

Ik vroeg aan de jongens die in de speeltuin voor ons aan het blowen zijn of ze dat misschien ergens anders willen doen en toen vroegen ze of ze dan bij mij binnen mochten komen???

9 likes

Pff er kwam net in een woonwijk een losse hond afgestormd op mijn hond. En helemaal omhoog springen toen ik m maar opgetild had. We waren op visite en hadden al gehoord dat er een los in de voortuin zat die op alle honden afvloog, dus wij liepen speciaal aan de overkant richting de auto. Verdekt achter bomen en auto’s.

En dan probeer je iemand met ingehouden woede bij te brengen dat t niet handig is, per se een hond los in de voortuin. Maarja ‘hij doet niets’ he, dus dan is alles prima. :woman_facepalming:

Toen kwam ie nog met wat Oudhollandse leuzen waar ik niks aan heb. Lijn die hond gewoon aan of stop hem los in je achtertuin.

4 likes

Hahahaha :joy: dit is echt PRECIES wat ik bedoel haha

1 like

Jemig, ik heb echt een luxeprobleem. Eigenlijk heb ik zin in een donker biertje, maar het enige bier dat ik in huis heb is weizen, maar daar vind ik het weer niet lekker genoeg voor. Ik ga ook niet zoveel drinken dat er een fles wijn open kan, en de enige ingrediënten die ik voor cocktails in huis heb is voor een espresso martini, dus dat is m maar geworden. In de hoop dat ik nog kan slapen vannacht!

8 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Den Haagtopic

Omdat het een speeltuin is waar kinderen aan het spelen zijn en de rook bij mij naar binnen waait

Of is dat zo raar

19 likes