Wat je even kwijt wil #52

afbeelding

Dit ziet er zo droevig uit haha, arme mensen in het oosten.

21 likes

Het weer is hier ook droevig hahaha

Misschien als we in het westen heel hard met z’n allen jullie kant op blazen dat de wolken dan doorvliegen naar Duitsland!

:wind_face:

5 likes

Ja doe maar!! Ik wil zon

Hahah jaa ik dacht al de 1e x van dat je t zei dat er nog een addertje onder het gras zou zitten :joy:

4 likes

Ah dit herken ik wel, kan ook moeilijk alleen zijn of mezelf vermaken. Maar gaat gelukkig steeds beter!

Ik heb een opeens opruimwoede! Komt niet vaak voor maar voelt wel fijn haha.

Ah, ja maar ik kan eigenlijk juist heel goed op mezelf zijn en heb het ook wel nodig, maar zeker met dit soort weer bekruipt het gevoel dat je iets zou moeten ofzo:P
Opruimen is ook prettig af en toe ja;)!

Ik vind het altijd zo bizar hoe lang de rijen zijn bij JD Sports en Snipes omdat het assortiment niet heel speciaal is.

Zojuist een leuk wikkelbloesje gekocht. Pas dat soort kledingstukken lastig met mijn lichaam maar deze kan ik denk ik wel een beetje aanpassen :grinning:

21 likes

Ik werd vannacht wakker omdat mijn middelvinger pijn deed en tegelijk gevoelloos was. Ik had in m’n slaap mijn ring van ringvinger naar middelvinger verplaatst en deze werd afgekneld (goh). Ring eraf gerukt en verder gaan slapen.
Vraag me echt af hoe ik dat voor elkaar gekregen heb want als ik het nu probeer krijg ik die ring niet eens over de knokkel

5 likes

Mijn buurman wil altijd lullen als ik op het balkon zit, maar geen zin in, dus nu heb ik expres mijn airpods ingedaan (zonder muziek) en het werkt

13 likes

Dit is echt m’n lievelingsweer. 22 graden, zon, blauwe lucht en een windje :sun_with_face:

34 likes

Ik wil ook zon🥺 Het is compleet grijs hier

1 like

Bij elke (online) voorlichting waar ik naartoe ga zijn er altijd tijdens de vragenronde mensen die superspecifieke vragen stellen die echt alleen over hun eigen situatie gaan, zo awkward altijd want het duurt vaak ook megalang en anderen zitten er dan zo glazig bij haha
Dan denk ik, stuur even een mailtje ofzo

7 likes

Tot zover: make-up en een jasje. Joe! Ik zweet deze zomer wel in m’n winterkleding door :joy::joy:

1 like

Nou ik heb in ieder geval geen corona :+1:t2: en het is opgelost op werk en de baas van m’n andere werk heeft al gezegd dat ik morgen maar thuis moet blijven om uit te zieken :blush:

14 likes

Jaa ik ook! Had al bedacht dat ik een lange fietstocht wilde maken, maar dat is toch een beetje treurig met dit weer. Achja, nu sta ik mijn kledingkast op te ruimen, moest toch een keer gebeuren

1 like

Ooo ja dat moet ik eigenlijk ook echt gaan doen, maar zo weinig zin in haha.

1 like

Ja hier ook en suuuper benauwd. Vanaf 16:00 staat er wel zon :crossed_fingers:t2:

1 like

Ik was vanochtend al om 8 uur begonnen met werken :scream: maar wel super veel kunnen doen en nu lekker even naar buiten :partying_face:

3 likes

Harder blazen! :joy: al 2 dagen grijs 🥲