Ik hoop dat er ooit een tijd komt dat men niet zo bekrompen doet om tiet/tepel. Laat ons lekker.
Ik was voornemens om het beste van mân ziekzijn te maken door lekker Italiaans te oefenen in bed de hele dag maar daar heb ik natuurlijk helemaal de focus niet voor, het koortszweet breekt me al uit bij de typen van deze post
Ik wilde bijna dingen roepen als âNee he niet weer die KUT tabletâ âIk hoop dat het mijn ex niet is!!!â van dat geluid
Hij is inmiddels al 5 uur bezig met zijn drie bosjes te snoeien en netjes maken
Ik heb van die heeelee zoute doodskopjes van annekes zoetwaren (echt onwijs lekker maar je kaken trekken eerst helemaal klem), mijn vriend net: oh heeel lekker drop! Hoppa naar binnen. Die schrok zich helemaal wild had wel zout verwacht maar deze zijn echt buitenaards zout
Ik denk dat ik te erg verpest ben qua zout. Ik vond de doodskopjes wel lekker maar niet dat ik dacht wooow dit is heel zout. Ook geen samentrekkende kaken ofzo. Misschien bestaat er gewoon geen drop meer om aan mijn level van zoutheid te voldoen .
Er was een spinnetje in zwembad van de hond gevallen, ik heb een kiezelsteen gepakt en daar klom die op en toen was die weer veilig op de grond en hoefde die niet te verdrinken
Ik had net een soort intro personal training (want nieuwe sportschool) en had er eigenlijk helemaal geen zin in omdat ik bang was dat ze met een suf cardio schema zou komen als ik zei dat ik wilde afvallen. Maar ze was helemaal enthousiast toen ik zei dat ik ook graag sterker wilde worden en push ups wilde leren enzo. En nu heb ik dus net echt vet lekker gesport met heel veel gewicht. Echt zo veel meer motiverend dit dan toen ik op mân oude sportschool begon en ik alleen maar die stomme apparaten mocht doen.
Ik wil iets opzetten en de naam moet iets te maken hebben met de Nederlandse taal. Maar het is ontzettend lastig om een goede naam te bedenken. Andere mensen zijn ook zeer creatief met taal en woord. En mijn echte naam wil ik absoluut niet gebruiken. Nu google ik anderen en ik kom dingen tegen die cringier zijn dat het meest belachelijke wat ik als tatataalspreker kan bedenken.
Voorlopig een dumpplaats voor werkvormen, uitleg voor lessen Nederlands en de inzet van digitale leermiddelen voor taalvakken. Waarschijnlijk heb ik over een dag of 2 wel een goede naam in mijn hoofd. Het googlen levert wel grappige dingen op:
De Taalchirurg .
http://www.taaltovenaar.nl/
https://www.taaltoerist.nl/
Edit: en eerst moest ik denken aan ketnet met de ketnetkroket en toen dacht ik âdan doe ik wel de taaltoupetâ, maar dat slaat nergens op. Of Tjokvol Taal
Welke heb je? Ik heb twee soorten doodskopjes
Ik had deze alletwee besteld. Vind ze verder wel lekker hoor. Maar door alle reacties hier had ik het veel zouter verwacht.
Jaaa kaartjes zijn gekocht. Morgen naar de Efteling! Ik hoop stiekem dat het niet druk is!
Veel plezier!
Deze zouden misschien nog oké zijn als je van extreem zout houdt:
Zijn wel harde snoepjes.
Als je die niet zout genoeg vindt denk ik dat je zoute drop officieel uitgespeeld hebt.
Hahahaha ja die had ik idd ook besteld en vond ik ook niet super zout .
Ik heb het Cambridge Engels examen waar ik zo om zat te stressen gehaald nu is het officieel dat ik de research master die ik wilde doen kan doen! Zo blij.
Haha OMG, mijn kaken trekken al als ik de foto zie.
Ik ging vammiddag met de bus en de buschauffeur was echt vreselijk bot. Het meisje voor mij sprak niet goed Nederlands en kennelijk was het haar eerste keer dat ze een kaartje met haar pinpas kocht en ze snapte het niet zo goed. Die buschauffeurs bleef maar brullen dat ze haar pincode moest invoeren op een onaardige manier dus ze zei toen het gelukt was op een hele aandoenlijke manier dat het de eerste keer was. Werd er echt een beetje naar van:( ik wou dat ik het lef had gehad om hem erop aan te spreken.