Ik ben me helemaal misselijk aan het eten aan snoep banaantjes maar niemand kan me tegenhouden.
Ik ook zit al de hele avond een smoesje te bedenken om eerder weg te kunnen. Verder dan ik zwanger zijn, kom ik niet echt ver
Ik ook geen ziiiiiin. En volgend weekend ook alle dagen sociale activiteiten staan (waaronder mân eigen verjaardag ha ha) en dat is héél lang geleden?!
Hahaha ik ook.
Was van plan een afspraak in het ziekenhuis te faken MAAR dat is echt het lot tarten dus durf ik niet
Wauw, nooit geweten dat het zo monsterachtig groot was
Ik heb zo slecht geslapen vannacht en moest om 7 beginnen. Dit word een zware dagâŠ
Ik ben nog zĂł niet klaar voor deze week, ik wil slapen
Reminder dat NL-alert vandaag rond 12 uur een testbericht stuurt. Dus wees voorbereid op de hartaanval door het geluid.
Poah ik had gisteravond / vannacht zoân anxiety trip, dat je echt aan allemaal vreselijke momenten denkt van de afgelopen vijf jaar en vooral aan wat je allemaal fout gedaan hebt, waarvoor je je schaamt, waar je gewoon een steen van in je maag krijgt.
Echt verschrikkelijk, waarom werkt het brein zo?
Super kut geslapen dus ook, kunnen een clubje starten
Ik ga wss alsnog schrikken đ„Č
Ja same . Gelukkig ben ik om 12 uur in het ziekenhuis. Kunnen ze me gelijk reanimeren.
Pfff same hoor echt nul zin vandaag!!!
Ik zou zooooo graag een week van 8 dagen willen, dan zou ik 2 dagen werken
1 dag vrij
2 dagen werken
3 dagen vrij doen
Vind 2 dagen weekend te kort maar vind 4 dagen achter elkaar werken ook vermoeiend
Slim dat je nu al er op voorbereid! Zal een pittige dag worden maar je komt er door heen!
Ik moet deze week ook echt weer beginnen met eerder op staan. volgende week weer twee dagen naar kantoor.
Wat stom dat het niet overal in het land zonnig is. Hier de tweede dag met een stralende blauwe lucht echt fijner opstaan zo op de maandag
Ik mag naar Knokke voor werk, kan de week slechter beginnen
Over drie weken heb ik vakantie en ben ik ook jarig. en eerlijk, ik heb dit jaar helemaal geen zin om iets te doen met mijn verjaardag. Vorig jaar was ik zo blij dat ik twee leuke vriendinnen had die op mijn verjaardag kwamen (Toen mocht dat met de maatregelen), nu een jaar later is dat gewoon weg. Heb ook geen zin mijn ouders of zijn ouders op bezoek. Voel me echt een naar persoon.
Wil wel wat leuks doen met mijn vriend zoals naar de bios ofzo maar aan de andere kant wil ik dat nog niet kunnen "plannen"omdat je niet weet wat over drie weken de grote boze wereld doet.
Echt brein. leave me alone.
Amai kwam dit filmpje tegen vanochtend en kan hem niet meer uitzetten haha. Nog beter dan die hysterische USA national aerobics championship filmpjes uit de jaren 80
Het enige waar ik aan kan denken; âWaar zat je met je lul , toen je zei dat Born to be alive van The Village People wasâ