Ohhh ik heb ook echt geen zin vandaag. Gelukkig is het rustig dus ik ga lekker veel buiten zitten denk ik
Yay!
Ik heb zoân heerlijk weekend gehad. Mân nieuwe vriend heeft mij voorgesteld al zijn vriendengroep, ook direct als zijn vriendin. We hadden â hetâ gesprek nog niet gehad en aan het einde van de avond zei die; Je bent gewoon van mij.
Echt een leuk weekend gehad samen, ben in korte tijd zo gek op hem geworden Ik blijf even in dromeland de rest van de dag.
Nul zin in werk en vanavond gaan we door met het project aansluiten van de vaatwasser. Gelukkig zijn er net drie flessen gin bezorgd om naar uit te kijken na alles vanavond.
Er werd net een fles champagne gebracht omdat ik vanmiddag mijn vaccinatie krijg
Dit is het enige waar ik aan denk bij Born to be alive
Mân vriend is gister keihard gevallen en nu heeft ie misschien zân teen gebroken, de zielepoot.
ik word hier echt sad van, hij is een van de weinige bekende mensen waardoor ik echt gehit werd toen hij dood ging
Ik was er ook enorm verdrietig van. Love alle afleveringen en de mensen die hij ontmoette.
Ik had net zoân lieve assistente van de polikliniek aan de telefoon en ik ben een emotioneel wrak, dus toen ze afsloot met âgraag gedaan meidâ kon ik wel huilen. OkĂ© vast niet iedereen zal dat waarderen, maar ik momenteel zeker wel
Ik was gister met een vriendin een wijntje aan het doen en zij heeft mij iets verteld over mijn ex, ben er gewoon helemaal naar van, gadver. Had niet gedacht dat dit nog helemaal door mijn hoofd zou spoken, want ik voel niks meer voor hem, maar schrik hier gewoon van of zo. Heel stom.
Ik had een jaar terug iets met iemand van 42 ik ben zelf 27 (ik doe zoiets nooit meer). Goed, ik ben blij dat ik er vanaf ben, want het is gewoon nooit gelijkwaardig geweest, hij was een eikel en heeft kinderen.
Hij had vrijwel meteen na mij een relatie met zijn ex gekregen, maar dat is nu dus blijkbaar ook weer over en nu heeft hij dus (1 maand na de relatie ervoor) iets met een meid van 22, omg. Vind het zo walgelijk gewoon. Zij scheelt ook echt maar 7 jaar met zijn oudste kind qua leeftijd. Het leeftijdsverschil tussen ons was al groot, maar volgens mij woont deze meid nog gewoon thuis.
Hoorde ook dat zijn vrienden zich echt zorgen om hem maken, terwijl zij altijd achter hem stonden. Hij schijnt elke avond dronken te zijn en zij vinden dit gedrag heel raar ook.
Waarom zijn happy hippoâs zo lekker.
Ik heb ontdekt dat de action ze verkoopt, nu al half pak op.
Net een afspraak gehad met een aankoop makelaar en dan donderdag met de bank om te kijken wat ik kan krijgen als hypotheek. Merk wel dat ik er de zenuwen van krijg.
Ik heb gisteren een sollicitatiebrief gestuurd met daarin een random woord in een zin. Ik was dat woord vergeten weg te halen toen ik die zin anders ging formuleren. Super slordig gezien mijn vakgebied, dus ik zal wel op de digitale stapel belanden van sollicitanten die niet uitgenodigd gaan worden voor een gesprek.
Kan je niet nog een mail nasturen met de goede erin? Of is dat gek?
Onze overbuurman is altijd obsessief bezig met zijn bosjes te snoeien. Zodra 1 takje verkeerd uitsteekt, moet hij gelijk het hele bosje onder handen nemen.
Elk takje wat hij eraf haalt wordt met de hand opgepakt, in een emmertje gegooid en dan in de kliko.
Dit ritueel kan wel drie uur duren per keer.
Laatst kwam ik terug van een avonddienst en toen stond hij om 22.45 onkruid van de straat weg te halen.
Ik kan elke keer alleen maar denken:âwat een kut manier om mijn pensioen door te brengenâ
Nee, sowieso verloopt alles via een bepaald digitaal systeem.
Ik denk dat er dan juist extra nadruk op wordt gelegd, terwijl HR er misschien overheen zal lezen.
Oh ik vind het juist echt heerlijk als mensen zo geconcentreerd ergens mee bezig kunnen zijn. Ik zou er na twee takjes al klaar mee zijn en het opgeven. Misschien houdt hij gewoon heel erg van tuinieren!
Mocht iemand nog een lekkere afspeellijst zoeken⊠deze is lekker afwisselend