Omg no Ik heb ook gewoon niks meer in huis, behalve een neusspray van vorig jaar. Nu uit wanhoop maar dampo op mijn voorhoofd gesmeerd. Laten we hopen dat het morgen minder is:crossed_fingers:t2:
Kreeg hier helemaal kippenvel van ofzo? Dat zoveel mensen zo snel daarheen komen voor een vaccinatie, echt geweldig. Maar het mooiste nog vond ik dit:
Tegen RTV Utrecht vertelt een van de wachtenden: “Ik zat net het laatste seizoen van ‘Ex on the beach’ te kijken, toen een vriendin die bij de GGD werkt appte dat er 1200 prikken over waren. Toen dacht ik, we springen in de auto!”
Prioriteiten op orde, toch maar wel vaccinatie boven Ex on the Beach!
Mijn docent heeft verzaakt iets na te kijken en vandaag (maandag) was de laatste dag dat er een cijfer ingevoerd kon worden. Ik ben benieuwd wat er nu volgt, of we het allemaal hebben gehaald of niet… ik had namelijk echt een waardeloos product ingeleverd, zou wel fijn zijn als ik het niet nu ineens nog moet herkansen
De Streamers van Oranje, vanaf nu dagelijks tot in de eeuwigheid op een ronddraaiend podium in een hangaar bij Katwijk.
Thanks voor de tip Gerda!
Net gecontroleerd in de metro, echt megalang geleden dat dat is gebeurd.
Ik heb zometeen mn afspraak om een speciale lens te passen. Het zicht in mn oog gaat voor het eerst gemeten worden na mn ziekte. Vind het zó spannend. Kan voor mn gevoel alle kanten op. En ook omdat als het heel slecht is en een lens het niet beter maakt ik of met dit verrotte (dubbel)zicht blijf of ik een transplantatie moet ooit. Blegh!
Kheb zo het uitstrijkje voor baarmoederhalskanker en op zich vind ik dat niet zo spannend. Maar vorig heel veel onderzoeken gehad vanwege een hele kutte reden dus flashbacks wel. Hoop niet dat ik in tranen uitbarst daar bij de huisarts
Hahaha. “Ja, ik ben zwanger van twee mannen. Ze heten Ben & Jerry. Jij?”
Wat rot! Misschien kan je dit vooraf melden aan degene die het uitstrijkje maakt? En vragen of de kleinste eendenbek gebruikt kan worden? Succes!
Ik heb vorig jaar deze bij Sostrene Grene gekocht:
Vast niet de goedkoopste optie maar wel leuk haha
Op FB worden er vaker nep evenementen geplaatst van oa The Streamers. Dus wees maar niet bang, dit is vrijwel 99,9% nep.
Door al dat gepraat over ijs hier gisteren staan de vrieslolly’s nu ook op mijn boodschappenlijstje. Ik houd van die dingen (wel alleen rood en oranje). Ben benieuwd of AH ze hier heeft, dat is heel erg wisselend altijd.
Middag vrij nemen!!
Nou top dag wordt dit
Vanmorgen geschreeuwd tegen een of andere tuinman die het fietspad dicht wilde zetten en mij gebaarde naar de autoweg waar een mega berm tussen zat BEN JE NIET GOED
En nu ben ik op mijn werk hebben 2 van de 3 lekker op het laatste moment afgezegd en ik voel aan mijn water dat die derde ook niet komt
Sterkte en goed dat je het fietspad verdedigde!!
Ik ben nu voor m’n werk ff naar buiten gegaan voor koffie en zon en het is zoveel chiller dan om 13u ‘s middags naar buiten, wat ik normaal gesproken altijd doe. Echt lekker rustig en chill, ook al is ‘t nu al wel verstikkend heet, ben benieuwd hoe ‘t vanmiddag is
Wij zijn sinds februari verhuisd naar een dorp (geboortedorp van vriend, waar mijn schoonouders ook nog wonen) aan de grens van Nederland (we wonen zelf in België) en ik had echt een besefmomentje hoe blij ik ben dat we die stap genomen hebben
Veel mensen zeiden tegen ons dat we het een grote aanpassing zouden vinden want we komen van de stad waar alles dichtbij is, maar ik ben zoveel rustiger geworden. Zelfs om boodschappen gaan is een verademing want net over de grens, in Nederland dus, zijn de winkels lekker lang open en super rustig s’avonds om even boodschappen te doen. Ook het bos is op 300m van ons huis en de polder ligt voor ons huis. Echt een zaligheid, nooit gedacht dat ik dit zou kunnen hebben in mijn leven (wel over gedroomd hoor).
Call us crazy, maar wij houden van de rust. En het maakt ons niet uit dat we even de auto moeten nemen om boodschappen te doen of om naar het werk te gaan (al gaan we ook wel met de fiets als het lekker weer is).
Zo knap voor je scriptie! Gefeliciteerd!