Jaaa kaartjes zijn gekocht. Morgen naar de Efteling! Ik hoop stiekem dat het niet druk is!
Veel plezier!
Deze zouden misschien nog oké zijn als je van extreem zout houdt:
Zijn wel harde snoepjes.
Als je die niet zout genoeg vindt denk ik dat je zoute drop officieel uitgespeeld hebt.
Hahahaha ja die had ik idd ook besteld en vond ik ook niet super zout .
Ik heb het Cambridge Engels examen waar ik zo om zat te stressen gehaald nu is het officieel dat ik de research master die ik wilde doen kan doen! Zo blij.
Haha OMG, mijn kaken trekken al als ik de foto zie.
Ik ging vammiddag met de bus en de buschauffeur was echt vreselijk bot. Het meisje voor mij sprak niet goed Nederlands en kennelijk was het haar eerste keer dat ze een kaartje met haar pinpas kocht en ze snapte het niet zo goed. Die buschauffeurs bleef maar brullen dat ze haar pincode moest invoeren op een onaardige manier dus ze zei toen het gelukt was op een hele aandoenlijke manier dat het de eerste keer was. Werd er echt een beetje naar van:( ik wou dat ik het lef had gehad om hem erop aan te spreken.
Weer een peeling gehad.
Nu weer TOP livestream show gevonden op YouTube. Dus nu dat maar op bed kijken weer.
Hopelijk brengen ze het nog een keer op dvd uit.
Oh yes, heb net 5 zakken vrieslollies gekocht. Klinkt misschien als veel maar ik heb al meerdere keren gehad dat ik zo’n hele zak op 1 dag op at.
Zijn dat die langwerpige zakjes waar je dan zo uit zuigt zegmaar?
Snap ik, een zo een ding is ook maar 1 slok ongeveer haha
Bij mijn appie zijn ze bijna altijd uitverkocht dus als ze er eens zijn neem ik meteen 10 zakken mee
Alleen die rode en cola
De paarse en oranje juist haha
Nou met jou kan ik dus blijkbaar héél goed zo’n zak delen!!
Alleen nog iemand voor de gele vinden!
Oe kies mij kies mij!! De gele is mijn lievelings.
Ik ga de rode en paarse stelen, sorry.
Rood en paars is áltijd het lekkerst, waterijs, skittles. Alles.
Bedankt wel, nu gelijk oranje uit de vriezer gehaald
Als het er nog is kies ik altijd kers, en ik merk dat kinderen bijna altijd vragen om cola. Waarschijnlijk omdat dat cool is ofzo haha.