Wat je even kwijt wil #52

Wat interessant, doet je brein dat zodat het makkelijker verwerken is zo
of omdat je vanuit het negatieve weer aan negatieve dingen moet denken (neerwaartse spiraal)

Ik loop nu door een kleine stad ergens en man wat zijn mensen hier bekrompen damnnnn.
Ik heb een prima degelijke jurk aan mĂ©t bh zelfs maar kennelijk schijnen mijn tepels door en allemaal oude oma’s maken er opmerkingen over en iedereen kijkt zo erg (voornamelijk 70 plussers). Mind your own boobs damn

19 likes

Ik was blij dat mijn telefoon op stil stond om 12 uur.

1 like

Ik vind mijn kat grappig.
Ze heeft een zak snoepjes van de tafel geslagen. En nu pakt ze al 2 dagen afentoe een beetje uit het zakje door het omhoog te werpen.
Maar serieus kat, leer mij eens maat houden.

9 likes

Het ligt misschien wel een beetje aan het woord en hoe random het was, maar in mijn ervaring wordt er vooral naar CV’s gekeken. Heb je direct een goede ijsbreker als je wel uitgenodigd wordt voor een gesprek.

1 like

Ik kan me echt niet concentreren. Het is weer zo druk op kantoor en dat ben ik helemaal niet meer gewend.

Ik ben vandaag mezelf niet HAHA. Ik ga voorbereid elke afspraak in, heb zowel werktijd als pauzes gepland en heb nog 2 uur aan het einde van de dag om acties nav gesprekken gelijk uit te voeren. Also, ik ga vanavond sporten.

6 likes

Ik hoop dat er ooit een tijd komt dat men niet zo bekrompen doet om tiet/tepel. Laat ons lekker.

1 like

Ik was voornemens om het beste van m’n ziekzijn te maken door lekker Italiaans te oefenen in bed de hele dag maar daar heb ik natuurlijk helemaal de focus niet voor, het koortszweet breekt me al uit bij de typen van deze post :thumbsup:

3 likes

Ik wilde bijna dingen roepen als “Nee he niet weer die KUT tablet” “Ik hoop dat het mijn ex niet is!!!” van dat geluid :joy:

18 likes

Hij is inmiddels al 5 uur bezig met zijn drie bosjes te snoeien en netjes maken :rofl:

6 likes

Ik heb van die heeelee zoute doodskopjes van annekes zoetwaren (echt onwijs lekker maar je kaken trekken eerst helemaal klem), mijn vriend net: oh heeel lekker drop! Hoppa naar binnen. Die schrok zich helemaal wild :joy: had wel zout verwacht maar deze zijn echt buitenaards zout

16 likes

Ik denk dat ik te erg verpest ben qua zout. Ik vond de doodskopjes wel lekker maar niet dat ik dacht wooow dit is heel zout. Ook geen samentrekkende kaken ofzo. Misschien bestaat er gewoon geen drop meer om aan mijn level van zoutheid te voldoen :pensive:.

2 likes

Er was een spinnetje in zwembad van de hond gevallen, ik heb een kiezelsteen gepakt en daar klom die op en toen was die weer veilig op de grond en hoefde die niet te verdrinken :relaxed:

25 likes

Ik had net een soort intro personal training (want nieuwe sportschool) en had er eigenlijk helemaal geen zin in omdat ik bang was dat ze met een suf cardio schema zou komen als ik zei dat ik wilde afvallen. Maar ze was helemaal enthousiast toen ik zei dat ik ook graag sterker wilde worden en push ups wilde leren enzo. En nu heb ik dus net echt vet lekker gesport met heel veel gewicht. Echt zo veel meer motiverend dit dan toen ik op m’n oude sportschool begon en ik alleen maar die stomme apparaten mocht doen.

23 likes

Heb inmiddels een bestelling gedaan bij Anneke.
Thanks @FrauHelga voor de tip!

3 likes

Ik wil iets opzetten en de naam moet iets te maken hebben met de Nederlandse taal. Maar het is ontzettend lastig om een goede naam te bedenken. Andere mensen zijn ook zeer creatief met taal en woord. En mijn echte naam wil ik absoluut niet gebruiken. Nu google ik anderen en ik kom dingen tegen die cringier zijn dat het meest belachelijke wat ik als tatataalspreker kan bedenken.

2 likes

Voorlopig een dumpplaats voor werkvormen, uitleg voor lessen Nederlands en de inzet van digitale leermiddelen voor taalvakken. Waarschijnlijk heb ik over een dag of 2 wel een goede naam in mijn hoofd. Het googlen levert wel grappige dingen op:

De Taalchirurg .
http://www.taaltovenaar.nl/
https://www.taaltoerist.nl/

Edit: en eerst moest ik denken aan ketnet met de ketnetkroket en toen dacht ik ‘dan doe ik wel de taaltoupet’, maar dat slaat nergens op. Of Tjokvol Taal :stuck_out_tongue:

4 likes

Welke heb je? Ik heb twee soorten doodskopjes

1 like

Ik had deze alletwee besteld. Vind ze verder wel lekker hoor. Maar door alle reacties hier had ik het veel zouter verwacht.