Wat je even kwijt wil #52

De oranje hebben ze nu bij de Lidl, vorige week nog gezien in ieder geval (bij het filiaal in noord)!

1 like

Net voor de zoveelste keer voor zwanger aangezien, inclusief verwijzing naar mijn (kleine) buikje.

Ik werd weer verward met iemand anders en ik ben eigenlijk best tevreden met mijn figuur, maar toch ben ik er chagrijnig en onzeker van geworden.

Door vreemden dan of? ‘Nee sorry, niet zwanger. Wie zegt überhaupt dat ik kinderen kan krijgen? Wie zegt dat ik kinderen wil krijgen? Bemoei je met je eigen lichaam’. Snap niet dat mensen zoiets durven te zeggen, tenzij je 100% zeker weet dat die persoon zwanger is en dan nog steeds eigenlijk gewoon GEEN opmerkingen maken over iemands uiterlijk?!?!

12 likes

Ja, in de zomer, ze zijn er nu weer elk geval!
Geen idee of de oranje er zijn, man doet de boodschappen en die weet het niet haha.

1 like

Oh yes dankje dat is de dichtstbijzijnde! :drooling_face:

2 likes

Ik zie haar vaker tijdens sporten, maar ken haar niet echt. Precies wat jij zegt en volgens mij denken de meeste mensen er zo over, maar toch gebeurt het vaak?

1 like

Ik heb popcorn gemaakt met gesmolten flora boter maar het maakt de popcorn toch minder lekker soggy dan echte boter :cold_sweat:

1 like

‘Ja van een tweeling, Magnum en Cornetto. En jij Anja? Hoe ver ben jij?’

Ik hoop dat je hem/haar de mond hebt gesnoerd.

12 likes

Ik was net wandelen met mijn hond en toen is er een lompe deense dog tegen mijn scheenbeen aangerend. Het doet zo’n pijn nu :sob: wordt echt een grote bult en blauwe plek denk ik.
Control your dog people :sob::triumph:

1 like

Omgg ik krijg een gratis deo van mn favo deo merk :heart_eyes:

6 likes

Ik ging vanavond een uurtje fietsen, ik zat er zo van te genieten met m’n muziek in m’n oren tot er een insect in m’n keel vloog en ik een kwartier kokhalsend met traanogen langs de berm stond :joy: Voelde echt alsof mijn bubble letterlijk werd doorgeprikt. Je moet gewoon letterlijk je mond dichthouden tijdens dit soort avonden als je op de fiets zit.
Alsnog genoten, leef helemaal op door dit weer.

24 likes

Ik was even vergeten hoe fucked up hooikoorts ook alweer is. Echt ik word niet goed.

5 likes

Linkje?

Lekkere edgy url: https://runnngwithsciss0rs.tumblr.com/

1 like

Ik zorg samen met een andere buur voor de katten van mijn buurvrouw die momenteel niet thuis is. Maar ik ben zo bang voor katten :joy:

Je hebt me vanavond bezig moeten zien. Ik heb de eerste kat eerder naar binnen gelaten. Kwam later terug voor de andere. Ging die naar binnen, ontsnapte die eerste weer naar buiten. Ik moelijk doen, beest kwam niet. Deur dicht gedaan, ging hij miauwen voor de deur. Deur open, kwam hij naar binnen,wilde die ander weer naar buiten. Heb ik een stokje voor gestoken.Toen moest ik weer terug naar de voordeur, maar zat een van die katten in het looppad en ik durfde er niet langs. Uiteindelijk heel moeilijk gedaan en ben ik naar de voordeur gesprint :laughing::rofl: ze voelen het ook altijd aan als je bang bent.

2 likes

Ik ook niet
Vond net een oude strip loratadine maar zat er nog maar 1 op
Morgen maar nieuwe halen :sob:

1 like

Wel heel aardig dat je ze verzorgt ondanks dat je bang bent, en er al iemand anders was die de zorg op zich nam

16 likes

Ik ontving schijnbaar de diploma-uitnodig in de spamfolder. Maar alleen oma is volledig ingeënt misschien haar maar meenemen. Oma heb je zin in een gratis borrel :upside_down_face:

11 likes

Ja die andere buur woont paar straten verder. Ik er echt naast. Heb wel gezegd dat zij het voer en water moet regelen.

1 like

Die kun je ook zelf maken!!