Ohh nee die oranje vind ik juist heeeerlijk. Maar dat vind ik eigenlijk van allemaal. Ligt nu nog een hele hoop in de vriezer en vast twee dozen op voorraad
Ik kwam net op mijn oude Tumblr pagina terecht en het is nog steeds wel een vibe eigenlijk
De sinaasappel is wel lekker, maar die exotisch vind ik echt 3x niks, maar die bevriest ook anders (andere structuur heeft die) dan de andere smaken. Dus kan het ook aan liggen haha
De wonderen zijn de wereld nog niet uit want
het tijdstip nadert waarop iedereen een eerste prik heeft kunnen krijgen
die twee panda’s in Nederland hebben succesvol geketst
zwarte piet sterft langzaam uit
we wonnen in 2019 het songfestival
crocs zijn weer helemaal hip
thierry’s partij valt langzamerhand uiteen
en you can do itttt
Haha ik ben gek op cola dus die heb ik altijd graag. Heb de sinaasappel eigenlijk nog nooit geprobeerd van deze maar vind calippo sinas bijvoorbeeld ook erg lekker. Volgende keer ook meenemen dus.
De oranje is ook juist mijn favoriet!
Zijn deze vast in het assortiment? al een tijd niet gezien
lijkt me echt lekker met wodka en sprite <3
De oranje hebben ze nu bij de Lidl, vorige week nog gezien in ieder geval (bij het filiaal in noord)!
Net voor de zoveelste keer voor zwanger aangezien, inclusief verwijzing naar mijn (kleine) buikje.
Ik werd weer verward met iemand anders en ik ben eigenlijk best tevreden met mijn figuur, maar toch ben ik er chagrijnig en onzeker van geworden.
Door vreemden dan of? ‘Nee sorry, niet zwanger. Wie zegt überhaupt dat ik kinderen kan krijgen? Wie zegt dat ik kinderen wil krijgen? Bemoei je met je eigen lichaam’. Snap niet dat mensen zoiets durven te zeggen, tenzij je 100% zeker weet dat die persoon zwanger is en dan nog steeds eigenlijk gewoon GEEN opmerkingen maken over iemands uiterlijk?!?!
Ja, in de zomer, ze zijn er nu weer elk geval!
Geen idee of de oranje er zijn, man doet de boodschappen en die weet het niet haha.
Oh yes dankje dat is de dichtstbijzijnde!
Ik zie haar vaker tijdens sporten, maar ken haar niet echt. Precies wat jij zegt en volgens mij denken de meeste mensen er zo over, maar toch gebeurt het vaak?
Ik heb popcorn gemaakt met gesmolten flora boter maar het maakt de popcorn toch minder lekker soggy dan echte boter
‘Ja van een tweeling, Magnum en Cornetto. En jij Anja? Hoe ver ben jij?’
Ik hoop dat je hem/haar de mond hebt gesnoerd.
Ik was net wandelen met mijn hond en toen is er een lompe deense dog tegen mijn scheenbeen aangerend. Het doet zo’n pijn nu wordt echt een grote bult en blauwe plek denk ik.
Control your dog people
Omgg ik krijg een gratis deo van mn favo deo merk
Ik ging vanavond een uurtje fietsen, ik zat er zo van te genieten met m’n muziek in m’n oren tot er een insect in m’n keel vloog en ik een kwartier kokhalsend met traanogen langs de berm stond Voelde echt alsof mijn bubble letterlijk werd doorgeprikt. Je moet gewoon letterlijk je mond dichthouden tijdens dit soort avonden als je op de fiets zit.
Alsnog genoten, leef helemaal op door dit weer.
Ik was even vergeten hoe fucked up hooikoorts ook alweer is. Echt ik word niet goed.
Linkje?