Wat je even kwijt wil #52

Hier moet je eigenlijk een halfjaar vantevoren vrij nemen. Als je niet wil dat het geweigerd wordt tenminste.

@Molotov Heel veel sterkte :orange_heart:

2 likes

Oh nee wat verschrikkelijk… Was je hond nog jong? Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat ontzettend rot dat het zo is gelopen. Ik kan me voorstellen dat het heel erg is dat je geen fatsoenlijk afscheid hebt kunnen nemen.

Oh nee wat naar! :cry: En lijkt me heel onwerkelijk voor jou nu. Heel erg veel sterkte! :heart:

Oh nee, wat verdrietig! Dikke knuffel :heart:

1 like

Wat verdrietig, heel veel sterkte :heart:

Wat onwijs naar! Heel veel sterkte! :sparkling_heart:

1 like

Wat verdrietig :cry: sterkte!!

@Molotov sterkte :kissing_heart:

Wat verschrikkelijk @Molotov. Heel veel sterkte de aankomende tijd :heart:
Al was de hond 279 dat maakt het verlies er niet makkelijker op.

Sterkte :heart:
Ik weet niet of je nu nog moet werken, maar je mag best even rustig aan doen nu.

@Molotov wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte.

Wat kut. Sterkte :heart:

Jeetje wat erg zeg, wat een nachtmerrie dat het zo onverwacht komt ook.
Sterkte.

De website van H&M wordt best vaak aangevuld toch? En anders even naar een fysieke H&M gaan?

1 like

Mango misschien? Heb er gisteren een gekocht voor €19,99, mid waist

1 like

The Sting heeft ze wel rond de 30 aldus Google.

Ben vandaag wederom tot de conclusie gekomen dat “naar het strand gaan” echt een gedoe is.

Je moet een hoop zooi meenemen om het een beetje budget vriendelijk te houden en dan loop je maar te slepen met die troep in de bloedhitte in de bus. En dan moet je al die zooi door het zand slepen en vervolgens ben je de halve dag bezig om je drank een beetje koel te houden en het zand van je watermeloen te schrapen.

Heb er altijd een romantisch beeld van, maar eigenlijk is echt gewoon een oneindig gezeik.

52 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik begon om 3 uur met een wijntje in de tuin met m’n buurvrouw en inmiddels ben ik gewoon stomdronken. Ik voel me heerlijk en wil eigenlijk nu nog een uur gaan wandelen door de buurt maar ik moet morgen vroeg op dus doe t maar niet. Het is helemaal niet leuk om tipsy te zijn als het niet uitkomt! Godver.

Deze post is op taalfouten gechecked door mijzelf, 10 keer.

41 likes