Wat je even kwijt wil #52

Lekkere edgy url: https://runnngwithsciss0rs.tumblr.com/

1 like

Ik zorg samen met een andere buur voor de katten van mijn buurvrouw die momenteel niet thuis is. Maar ik ben zo bang voor katten :joy:

Je hebt me vanavond bezig moeten zien. Ik heb de eerste kat eerder naar binnen gelaten. Kwam later terug voor de andere. Ging die naar binnen, ontsnapte die eerste weer naar buiten. Ik moelijk doen, beest kwam niet. Deur dicht gedaan, ging hij miauwen voor de deur. Deur open, kwam hij naar binnen,wilde die ander weer naar buiten. Heb ik een stokje voor gestoken.Toen moest ik weer terug naar de voordeur, maar zat een van die katten in het looppad en ik durfde er niet langs. Uiteindelijk heel moeilijk gedaan en ben ik naar de voordeur gesprint :laughing::rofl: ze voelen het ook altijd aan als je bang bent.

2 likes

Ik ook niet
Vond net een oude strip loratadine maar zat er nog maar 1 op
Morgen maar nieuwe halen :sob:

1 like

Wel heel aardig dat je ze verzorgt ondanks dat je bang bent, en er al iemand anders was die de zorg op zich nam

16 likes

Ik ontving schijnbaar de diploma-uitnodig in de spamfolder. Maar alleen oma is volledig ingeënt misschien haar maar meenemen. Oma heb je zin in een gratis borrel :upside_down_face:

11 likes

Ja die andere buur woont paar straten verder. Ik er echt naast. Heb wel gezegd dat zij het voer en water moet regelen.

1 like

Die kun je ook zelf maken!!

Omg no :sob: Ik heb ook gewoon niks meer in huis, behalve een neusspray van vorig jaar. Nu uit wanhoop maar dampo op mijn voorhoofd gesmeerd. Laten we hopen dat het morgen minder is​:crossed_fingers:t2:

Kreeg hier helemaal kippenvel van ofzo? Dat zoveel mensen zo snel daarheen komen voor een vaccinatie, echt geweldig. Maar het mooiste nog vond ik dit:

Tegen RTV Utrecht vertelt een van de wachtenden: “Ik zat net het laatste seizoen van ‘Ex on the beach’ te kijken, toen een vriendin die bij de GGD werkt appte dat er 1200 prikken over waren. Toen dacht ik, we springen in de auto!”

Prioriteiten op orde, toch maar wel vaccinatie boven Ex on the Beach!

63 likes

Mijn docent heeft verzaakt iets na te kijken en vandaag (maandag) was de laatste dag dat er een cijfer ingevoerd kon worden. Ik ben benieuwd wat er nu volgt, of we het allemaal hebben gehaald of niet… ik had namelijk echt een waardeloos product ingeleverd, zou wel fijn zijn als ik het niet nu ineens nog moet herkansen :joy:

2 likes

De Streamers van Oranje, vanaf nu dagelijks tot in de eeuwigheid op een ronddraaiend podium in een hangaar bij Katwijk. :cry:

3 likes

Thanks voor de tip Gerda!

1 like

Net gecontroleerd in de metro, echt megalang geleden dat dat is gebeurd.

Ik heb zometeen mn afspraak om een speciale lens te passen. Het zicht in mn oog gaat voor het eerst gemeten worden na mn ziekte. Vind het zó spannend. Kan voor mn gevoel alle kanten op. En ook omdat als het heel slecht is en een lens het niet beter maakt ik of met dit verrotte (dubbel)zicht blijf of ik een transplantatie moet ooit. Blegh!

19 likes

Ik had al geen zin om op te staan/te werken en nu ben ik ook nog eens ongesteld.

Echt zin om me ziek te melden. Heb ook weinig te doen vandaag. Of zal ik de middag vrij nemen ofzo.

Kheb zo het uitstrijkje voor baarmoederhalskanker en op zich vind ik dat niet zo spannend. Maar vorig heel veel onderzoeken gehad vanwege een hele kutte reden dus flashbacks wel. Hoop niet dat ik in tranen uitbarst daar bij de huisarts :roll_eyes:

Echt leuk dit!

@Nachtburgemeester Succes! Spannende dag :smiley:

1 like

Hahaha. “Ja, ik ben zwanger van twee mannen. Ze heten Ben & Jerry. Jij?”

3 likes

Wat rot! Misschien kan je dit vooraf melden aan degene die het uitstrijkje maakt? En vragen of de kleinste eendenbek gebruikt kan worden? Succes!

1 like

Ik heb vorig jaar deze bij Sostrene Grene gekocht:

Vast niet de goedkoopste optie maar wel leuk haha

4 likes