Bah, na afloop van een rocycle lesje vanochtend waren er buiten 2 vrouwen een andere vrouw die in de les zat aan’t bodyshamen. Zo ontzettend naar, terwijl er juist altijd zo’n positieve vibe hangt. Indien ze hier toevallig meelezen: shame on you. Heel teleurstellend.
Heb het even gevraagd, alle bankjes heet ie!
Dat is toch niet te geloven dat volwassen vrouwen zo kunnen zijn? Echt zo sneu.
Ik weet niet of ik moet lachen, huilen of allebei
Wat is het verschil? Ik heb laatst voor het eerst de pink drink in NL geprobeerd en vond het wel lekker. Vroeg me toen ook al af hoe die in Amerika smaakt, waarschijnlijk zoeter?
Jaa zoet idd iets meer limonade achtiger. En vgm ook veel meer roze hahq. Ik ga even kijken of ik een foto heb.
Oke minder roze dan ik dacht haha maar wel zoeter tho
Een jongen die ik ken van vroeger appte me net over hoe het met me gaat enzo en we hebben het ook over dingen van vroeger, maar ik krijg het gevoel dat ik genept wordt / dat het zo’n oplichter is? Maar hoe weet die dan de dingen over vroeger?
Terwijl ik dit typ vraagt hij opeens hoe hij zekerder kan worden bij vrouwen? Ik heb hem al 2 jaar niet gesproken en we hadden ook geen hele goede band? Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren…
Nja not want een verkeerde letter en een letter te weinig. Bijna jammer dat er op het einde geen E zit.
Ik dacht dat mijn naam best bekent was daar maar ik kreeg nog gekkere namen op mn bekers dan hier.
Hij zocht een nieuwe scharrel. Kan natuurlijk, alleen had niet van hem verwacht dat hij mij daarvoor zou benaderen, ook gewoon op de vrijdagochtend/middag en we hadden alleen een professionele relatie?
Ik ben net voor coldless bitch without a heart uitgemaakt omdat ik niet voor een wildvreemde tinder match een itunes kaart van €50 wilde kopen 
Well it is Queen coldless bitch for you scammer 
Dat je geen vriezer hebt
Haha ja begreep ik ook niet helemaal
ik denk dat hij gewoon cold bedoelde
of het is een speciaal soort bitch
@Alpacamybags hahah als dat het is dan heeft hij gelijk want ik heb geen vriezer 

Hoe kom jij aan al die gare gasten 

Denk dat ie zo boos was dat cold en heartless leidde tot coldless
Hahaha ja al sla je me dood 
ze zien er ook steeds zo normaal uit!
Haha ja ik denk het want dit was ook de laatste zin na een tirade van blijkbaar 5 minuten
en ik zag het pas toen hij klaar was met tieren omdat ik even met iets voor werk bezig was
Wow wat🥲
Gelukkig niet mee afgesproken, dodged a bullet there
Hallo waarom koop je niet die kaart. Wil je nou verkering of niet ! 
Ik had hem echt een of andere nep code gestuurd.
Wat een banaan
Ja dom van mij! Kans van mijn leven was dit maar helaas het leven van een kattenvrouwtje ligt nu voor mij 
Hij bedoelde waarschijnlijk Heartless cold bitch maar faalde, sneu 
Die had ik vorige week ook! Ik deed daarna uit een soort reflex lachend m’n mondkapje even naar benden. Zo van ‘haha grapje zeker, kijk maar’ en toen bleef ze me heel serieus aankijken en ze vroeg ‘ja eh heb je een id kaart bij je?’ Daarna was ze ook helemaal verbaasd. Ok bedankt haha.