Jawel joh, dan moet ze jaloers worden en denken “shit, hij is dus boeiend”
Zometeen mijn vrije dag in de Ikea spenderen. Helemaal zin in.
Ik ga toch stuk. We hadden een kaartje in de bus gehad dat we een ‘cadeautje’ gekregen van de postcodeloterij. Ik ben altijd heel slecht in dat soort belletjes en dan neem ik weer een abonnement, maar mijn huisgenoot kan dat heel goed. Dus hij belt nu met haar, we krijgen het spelletje skip-bo en het gesprek is fantastisch. Ik hoop dat ze een leuke dag heeft door ons.
Verklaart dan direct waarom het bij mij verkeerd ging vroeger bij bepaalde type jongens.
Ik snapte ze niet. Maar toen had ik niet FF voor de juiste vertaalslag.
Het is mijzelf ook wel eens overkomen, en dat was in het tijdperk zonder mondkapjes.
Maar ben heel benieuwd tot welke leeftijd mij dit gaat overkomen
Ik ben net met m’n ouders gaan wandelen en ze hebben zoveel van die kneuterige apps haha. Eentje voor het herkennen van insecten, eentje voor bloemen en het toppunt was een app waarmee je op de route kon zien waar er bankjes stonden . Gingen ze dat steeds opzoeken met die app als ze wilden zitten, haha wel schattig.
siiiick
————
Ik ben onderweg met een heel kort rokje want nouja he het is facking warm en het staat me goed, maar ik ben me er echt wel heeel van bewust
Dit klinkt zo gezellig
Haha zo schattig? Hoe heet die app met die bankjes. Vind dit oprecht keihandig
Bah, na afloop van een rocycle lesje vanochtend waren er buiten 2 vrouwen een andere vrouw die in de les zat aan’t bodyshamen. Zo ontzettend naar, terwijl er juist altijd zo’n positieve vibe hangt. Indien ze hier toevallig meelezen: shame on you. Heel teleurstellend.
Heb het even gevraagd, alle bankjes heet ie!
Dat is toch niet te geloven dat volwassen vrouwen zo kunnen zijn? Echt zo sneu.
Ik weet niet of ik moet lachen, huilen of allebei
Wat is het verschil? Ik heb laatst voor het eerst de pink drink in NL geprobeerd en vond het wel lekker. Vroeg me toen ook al af hoe die in Amerika smaakt, waarschijnlijk zoeter?
Jaa zoet idd iets meer limonade achtiger. En vgm ook veel meer roze hahq. Ik ga even kijken of ik een foto heb.
Oke minder roze dan ik dacht haha maar wel zoeter tho
Een jongen die ik ken van vroeger appte me net over hoe het met me gaat enzo en we hebben het ook over dingen van vroeger, maar ik krijg het gevoel dat ik genept wordt / dat het zo’n oplichter is? Maar hoe weet die dan de dingen over vroeger?
Terwijl ik dit typ vraagt hij opeens hoe hij zekerder kan worden bij vrouwen? Ik heb hem al 2 jaar niet gesproken en we hadden ook geen hele goede band? Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren…
Nja not want een verkeerde letter en een letter te weinig. Bijna jammer dat er op het einde geen E zit.
Ik dacht dat mijn naam best bekent was daar maar ik kreeg nog gekkere namen op mn bekers dan hier.
Hij zocht een nieuwe scharrel. Kan natuurlijk, alleen had niet van hem verwacht dat hij mij daarvoor zou benaderen, ook gewoon op de vrijdagochtend/middag en we hadden alleen een professionele relatie?
Ik ben net voor coldless bitch without a heart uitgemaakt omdat ik niet voor een wildvreemde tinder match een itunes kaart van €50 wilde kopen
Well it is Queen coldless bitch for you scammer
Dat je geen vriezer hebt