Wat je even kwijt wil #52

Naast dat ik zo rood als een kreeft ben breken mijn nagels ook een voor een af.
Hot girl summer moet maar even wachten hoor

6 likes

Wat is een Jumbo kaart en hoe werkt dat dan? Mijn eerste gedachte is je hebt toch gewoon een pinpas maar dat is vast niet het geval want anders was er ook geen probleem geweest. Gelukkig had je uiteindelijk wel iets te eten!

Het is een cadeaukaart, soort pinpas met geld idd alleen te gebruiken bij de Jumbo. :stuck_out_tongue: En ik heb wel een normale pinpas maar staat 90 cent op omdat ik weet dat ik via werk kaarten krijg dus kan mijn boodschappen wel halen normaal.

1 like
1 like

Zo zielig :cry: Ik wil graag een hond (een teckel), maar wil dan eerst goed onderzoek doen hoe en wat. Plus dat ik het mijn bejaarde katten niet meer aan ga doen nu.

1 like

Ik ging net naar de zelfscan, maar had biertjes bij me. Dus er komt een meisje van de winkel naar me toe en vroeg om mijn ID.
‘Moet ik het echt serieus laten zien?’
‘Ja’, blijft me aankijken.
Ik pak m’n ID en geef het aan haar.
Kijkt op het pasje, zet grote ogen op en er floept een schrikachtige ‘ow’ uit haar mond. En loopt weg met de woorden ‘ja is moeilijk te zien, mondkapje enzo’.
Er staat 1985…:grimacing: Dat is bijna 40 hè?! :sweat_smile:

23 likes

Als het een Jumbo cadeaukaart of klantenkaart is en de service ligt er uit bij het hoofdkantoor/kaartleverancier dan heb je helaas kans dat dit inderdaad niet werkt. of als het filiaal een netwerk issue heeft dan heb je ook kans dat het niet werkt.
wel lief dat ze je die spullen hebben gegeven als nog!

3 likes

Het is/was een landelijke storing zei ze maar ja wat ik zei als ik daar dik 20 minuten sta te wachten vind ik het beetje kut als je dan zegt oke doei. :rofl: Wel veel nog achter moeten laten hoor, had ook nog meer drinken enz.

1 like

Haha zie het vooral als compliment! :joy: Moet ook regelmatig controleren (bios) en het is soms echt moeilijk te zien door de mondkapjes :see_no_evil:

Nee ze neemt toch gewoon een slokje cocktail

Jongen tegen meisje: ‘Ik heb bijna alle meisjes van heel regio Utrecht op snap…’’

Dan zeg je toch eigenlijk tegen dat meisje dat ze helemaal niet zo speciaal is, terwijl hij haar probeerde te versieren. :nerd_face:

En het gesprek verliep wel oké, al denk ik niet dat ik een tweede gesprek krijg. Ben sowieso bang dat de procedure te lang gaat duren.

4 likes

Jawel joh, dan moet ze jaloers worden en denken “shit, hij is dus boeiend” :roll_eyes:

2 likes

Zometeen mijn vrije dag in de Ikea spenderen. Helemaal zin in.

1 like

Ik ga toch stuk. We hadden een kaartje in de bus gehad dat we een ‘cadeautje’ gekregen van de postcodeloterij. Ik ben altijd heel slecht in dat soort belletjes en dan neem ik weer een abonnement, maar mijn huisgenoot kan dat heel goed. Dus hij belt nu met haar, we krijgen het spelletje skip-bo en het gesprek is fantastisch. Ik hoop dat ze een leuke dag heeft door ons.

3 likes

Verklaart dan direct waarom het bij mij verkeerd ging vroeger bij bepaalde type jongens. :rofl: :rofl: Ik snapte ze niet. Maar toen had ik niet FF voor de juiste vertaalslag. :stuck_out_tongue:

3 likes

Het is mijzelf ook wel eens overkomen, en dat was in het tijdperk zonder mondkapjes.
Maar ben heel benieuwd tot welke leeftijd mij dit gaat overkomen :sunglasses:

Ik ben net met m’n ouders gaan wandelen en ze hebben zoveel van die kneuterige apps haha. Eentje voor het herkennen van insecten, eentje voor bloemen en het toppunt was een app waarmee je op de route kon zien waar er bankjes stonden :joy:. Gingen ze dat steeds opzoeken met die app als ze wilden zitten, haha wel schattig.

69 likes

siiiick
————
Ik ben onderweg met een heel kort rokje want nouja he het is facking warm en het staat me goed, maar ik ben me er echt wel heeel van bewust

13 likes

Dit klinkt zo gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Haha zo schattig?:smiling_face_with_three_hearts: Hoe heet die app met die bankjes. Vind dit oprecht keihandig

4 likes