Oh… trein gemist jaa nu moet ik wel naar starbucks een pinkdrink halen…
Yes, afspraken ingepland voor de vaccinatie
Geef…
Kom maar dan mag je een slokje. Hij smaakt niet zo als de amerikaanse pink drink tho.
Ik zie ze daar dinsdag wel.
Lekker van genieten
Ik vind het zo zielig om dit te lezen. Het was inderdaad al voorspeld, maar mensen nemen dus niet eens de tijd om eerst oplossingen te zoeken als dieren nu al gedumpt worden.
Ik heb ook een ‘coronahond’ (of ja geadopteerd tijdens de pandemie dus) en het zal soms ook wel even puzzelen worden als alles terug naar normaal gaat, maar mijn hart zou echt in duizend stukjes breken als ik haar zou moeten afstaan. Gelukkig kan mijn vriend blijvend vaker vanuit huis werken en haar in het ergste geval een keertje meenemen naar kantoor.
Heb ik net drama staan schoppen in de Jumbo? Jazeker.
Samenvatting
Ik heb momenteel alleen geld op mijn Jumbo kaart (die ik elke week krijg) maar er is een storing met die kaarten ofzo en ik stond inmiddels al dik 20 minuten te wachten bij de kassa omdat die chick allemaal mensen moest bellen enz. Ondertussen, op een lege maag, begon ik ongeduldig te worden en later komt er nog iemand bij en die zei ja sorry je kan dit niet kopen en je hebt pech.
Ik dramatisch uitgelegd dat ik helemaal geen eten heb nu anders enz en toen kreeg ik de broodjes gratis, pak melk ook en toen ik wegliep kreeg ik nog een breaker mee. Uiteindelijk wel netjes opgelost maar in eerste instantie zei die man ja je hebt gewoon pech want kunnen wij niet helpen. Ergens snap ik dat wel hoor maar als een klant dik 20 minuten staat te wachten verwacht ik iets meer service, vooral van een supermarkt die altijd roept dat service belangrijk is voor hun.
Voelde mij achteraf wel beetje kut dat ik zo deed haha maar ja had honger en het idee dat ik geen eten kon kopen de komende uren misschien vond ik wel echt heel naar.
Ik ben al maanden mijn ID-kaart kwijt, dus vanmiddag afspraak gemaakt bij het gemeentehuis om één aan te vragen. Ik dacht net: ga nog even goed zoeken. En ja hoor, wat vind ik, mijn ID-kaart!!! Heerlijk gevoel.
Naast dat ik zo rood als een kreeft ben breken mijn nagels ook een voor een af.
Hot girl summer moet maar even wachten hoor
Wat is een Jumbo kaart en hoe werkt dat dan? Mijn eerste gedachte is je hebt toch gewoon een pinpas maar dat is vast niet het geval want anders was er ook geen probleem geweest. Gelukkig had je uiteindelijk wel iets te eten!
Het is een cadeaukaart, soort pinpas met geld idd alleen te gebruiken bij de Jumbo. En ik heb wel een normale pinpas maar staat 90 cent op omdat ik weet dat ik via werk kaarten krijg dus kan mijn boodschappen wel halen normaal.
Zo zielig Ik wil graag een hond (een teckel), maar wil dan eerst goed onderzoek doen hoe en wat. Plus dat ik het mijn bejaarde katten niet meer aan ga doen nu.
Ik ging net naar de zelfscan, maar had biertjes bij me. Dus er komt een meisje van de winkel naar me toe en vroeg om mijn ID.
‘Moet ik het echt serieus laten zien?’
‘Ja’, blijft me aankijken.
Ik pak m’n ID en geef het aan haar.
Kijkt op het pasje, zet grote ogen op en er floept een schrikachtige ‘ow’ uit haar mond. En loopt weg met de woorden ‘ja is moeilijk te zien, mondkapje enzo’.
Er staat 1985… Dat is bijna 40 hè?!
Als het een Jumbo cadeaukaart of klantenkaart is en de service ligt er uit bij het hoofdkantoor/kaartleverancier dan heb je helaas kans dat dit inderdaad niet werkt. of als het filiaal een netwerk issue heeft dan heb je ook kans dat het niet werkt.
wel lief dat ze je die spullen hebben gegeven als nog!
Het is/was een landelijke storing zei ze maar ja wat ik zei als ik daar dik 20 minuten sta te wachten vind ik het beetje kut als je dan zegt oke doei. Wel veel nog achter moeten laten hoor, had ook nog meer drinken enz.
Haha zie het vooral als compliment! Moet ook regelmatig controleren (bios) en het is soms echt moeilijk te zien door de mondkapjes
Nee ze neemt toch gewoon een slokje cocktail
Jongen tegen meisje: ‘Ik heb bijna alle meisjes van heel regio Utrecht op snap…’’
Dan zeg je toch eigenlijk tegen dat meisje dat ze helemaal niet zo speciaal is, terwijl hij haar probeerde te versieren.
En het gesprek verliep wel oké, al denk ik niet dat ik een tweede gesprek krijg. Ben sowieso bang dat de procedure te lang gaat duren.