Wat je even kwijt wil #53

Leddie maccieyaydo ofzo toch? :sweat_smile:

3 likes

Oohjaa zoietss

Omg oja was deze vergeten, die heb ik ook echt lang in m’n hoofd gehad
Ga die wel weer zeggen tegen collega’s echt prachtig

Weet ook nog die ene forummer die tegen een gast had gezegd: ‘Wat voor drinkie wilt u?’ en istg ik heb dat nog een heel jaar in m’n hoofd gehad en kreeg elke keer bijna de slappe lach aan tafels omdat er een intrusie kwam die zei VRAAG MET EEN BABYSTEM WAT VOOR LEKKER DRINKIE ZE WILLEN

32 likes

Op efg was er een verhaal van een serveerster die ‘leddie mekiejeedo’ gehoord had

Edit: oh kut @Soy.peor jij begon er al over

Hahaha verstond die gene niet Ice Tea Green als Drinkie en herhaalde ze toen aan die man “wat voorn drinkie wilt u dan?” Oid

6 likes

Ja deze hahaha DRINKIE? Wat voor drinkie wilt u??? :baby_bottle: :baby_bottle:

58 likes

Vandaag een dagje net over de grens naar Belgie geweest. Voelde als een soort vakantie :smiley:

5 likes

Ik heb gister in de kringloop trouwens een bordspel gekocht van BP (tankstations) uit de jaren 70 en het heeft is 100% aardolie propaganda en je moet landen uitbuiten en overal boorplatformen, jaknikkers en olietankers plaatsen. Zit ook een heel boekwerk bij met nieuwe uitvindingen zoals plastic!!! En mogelijkheden om te investeren in BP.

HEERLIJK.

Heb ook een oud bordspel gekocht met allemaal landen die je dan moet veroveren en ze hebben daar nog opper-volta, Rhodesië, Joegoslavië en de USSR en meer en ik ga daar zo goed op hè

29 likes

Ik heb hier een EU versie van of nee, een EEG zelfs geloof ik. Ik weet niet meer hoe het heet maar je moest alle landen bezoeken (niet veroveren want dat doen wij niet meer in de beschaafde wereld) gvd hoe heette het nou mijn broertje en ik hebben het eindeloos gespeeld

Edit: Euro Novo!!!
image

5 likes

Ik zit hier echt te huilen van het lachen in m’n eentje hahahaha

3 likes

Omg kunnen we dit een keertje doen

1200 vragen over de EEG maakt me spontaan geil

3 likes

Ja is goed. Nadat we Secret Hitler hebben gespeeld.

3 likes

Rtl z is echt een underrated zender.

2 likes

Haha je kan niet zo’n statement droppen zonder een argument

3 likes

Er staat hier al een uur een auto op straat. Er zit een vrouw in een ik hoor de hele tijd een hele harde mannenstem over de speakers (ze is continue aan het bellen). Nu heb ik even meegeluisterd en ze heeft dikke ruzie met die man, kennelijk is ze boos weg gegaan van huis.
Ze hoeft in ieder geval niet meer te bellen en terug te komen van hem :sweat_smile: O en ze vertrouwt hem niet meer.

Nou ja allemaal leuk en aardig maar wil zo wel gaan slapen en het gaat zo teringhard. Dussss ga ik op het raampje tikken of niet? :rofl:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit: ze rijdt nu weg. O nee ze komt weer terug. Haha fucking gaar dit

Plot twist: ze woont in hetzelfde complex als mij hahah
Fuck, ga je dus gewoon voor de deur staan bellen met elkaar. Triest.

Ok sorry voor deze spam maar mensen die in zo’n relatie zitten snap ik echt niet

9 likes

Ik heb ook zo iets aan de hand gehad een paar weken geleden.
Heb gewoon uit m’n slaapkamerraam geschreeuwd of ze niet ergens anders kwaad kon kan gaan zitten zijn. Ze was meteen weg :joy:

13 likes

Haha love it :rofl:

Ik denk hier ook nog regelmatig aan haha. Dan denk ik hmmm wat voor drinkie zal ik eens nemen

15 likes

Wow wat als hij met haar belt maar zn eigen stem hoort vanuit zn huis via haar telefoon.

2 likes

Zoo ik heb de hele dag in bed gelegen maar begin te leven hoor. Snoeiharde drum & bass aan, kopje thee, wierrookje. Wat een leven heb ik toch.

1 like