Wat je even kwijt wil #53

Ik kon niet parkeren in onze straat omdat er overal bordjes stonden met zondag verboden te parkeren tussen bepaalde uren. Maar ik kom net buiten en er staan allemaal film trailers dus ze zijn iets aan het filmen in mijn wijk.

Ben echt heel benieuwd wat het is!

19 likes

Was vandaag naar strand gegaan en we gingen uiteraard ook even wat eten.

We zaten naast een man en een vrouw die de eigenaar kenden en even de toko kwamen inspecteren.

Het hulpje (haar woorden) was niet snel genoeg…

De kaart was niet duidelijk want bij sommige gerechten stond dat er garnalen opzaten maar geen info over dat dat vis is…

Het uitzicht op het strand was matig.

De menu kaart was te klein…

Ze bestelden uiteindelijk 2 smoothies.
Meisje kwam ze brengen; waarom zijn deze smoothies roze?! Oh ja er zitten aardbeien in.

vrouw mag van mij een enkeltje klaagmuur krijgen :joy:

6 likes

Ik ga eind dit jaar samenwonen met mijn vriend in een stad 170 km. bij mijn huidige woonplaats vandaan. En ik woon nu in dezelfde stad als mijn moeder+stiefvader en als zus+partner. En nu hebben van de week mijn zus+partner laten weten dat ze ook gaan verhuizen naar een stad die ook precies 170 km. ver weg is maar echt compleet de andere kant op. Dus dan wonen wij ineens 340 km. bij elkaar vandaan in plaats van letterlijk vijf minuten fietsen wow. Mijn moeder is er een beetje van slag van. Ik vind het ook wel heel erg spannend.

10 likes

God weinig klinkt stompzinniger dan mannen die voetbal kijken zeg

10 likes

Nou, mijn buurman is geen Italiaan, maar die kwam daarstraks bijna klaar toen Italiƫ scoorde :joy:
JAAAAAAAAA! Goal. Goooaaaaaaaallllll!!! Jaaaaaaaaaa!

4 likes

De polikliniek assistente die zei aan de telefoon toen ik belde; ik weet om wie het gaat (ik) en je moet gewoon gerustgesteld worden want je hebt genoeg meegemaakt. Ene kant voel ik me bijna beschaamd dat ze mij in het systeem kon vinden op alleen m’n naam + naam arts die ik noemde (want: dus vaak gebeld / langs geweest afgelopen tijd). Andere kant wel lief dat ze zo lief is :pleading_face:

15 likes

Aww ja ik zou enerzijds ook wel verbaasd zijn, maar ook fijn dat het zo meevoelend is van hen. Lijkt me toch een prettig gevoel dat ze niet alleen aan je lichamelijk welzijn denken, maar ook aan de impact die het op jou als persoon heeft!

1 like

Boejaaaaa en weer win ik de voetbalpool!!

Ik heb voornamelijk mannelijke collega’s maar de laatste keren win ik telkens :rofl:
Katsjing :moneybag:!!

40 likes

Ga naar Ace & Tate, daar hebben ze hele leuke voor een fijn prijsje!

ik heb vanmiddag een herkansing die twee uur duurt, maar ik heb ook blaasontsteking (dag 2)- ik zie dit even niet gebeuren :sweat_smile: geen idee hoe ik dit ga doen…

Ik voel me emotioneel best wel instabiel na gisteren. Ook echt geen fijne start van de week.

Ja, mijn vriend was wel echt een paar dagen extra moe/ wat flauwig.

Edit: huh ik zie nu @Lula profiel staan als reply, maar hij linkt naar jouw post??

Vandaag is de nakijk-deadline van het laatste cijfer dat ik nog nodig heb om af te studeren en echt ik kan niet meer
Hele dag apathisch naar m’n telefoon kijken natuurlijk. Het is echt nog geen zekerheidje ofzo, zou ook zomaar onvoldoende kunnen zijn dus ik knijp ā€˜m echt

9 likes

Ik heb gisteren bij het nationaal oorlogsarchief van het rode kruis een aanvraag gedaan om informatie te krijgen over mijn familie tijdens de tweede Wereldoorlog, op de website staat dat het erg druk is en zo’n aanvraag gemiddeld 3-6 maanden duurt en er niet eens zekerheid is dat er ook echt informatie te vinden is. Zit ik nu om het kwartier mijn mail te refreshen want stĆ©l je toch eens voor dat ze me ineens mailen met informatie? Ja zeker. Dit gaan echt een lange 3-6 maanden worden zo. :joy:

12 likes

Koop dit niet. Ik zit al aan kauwgum 5 in een paar minuten. Nu moet ik alsnog snoep pakken om deze ochtend door te komen… ben zo gaar :sleeping:

Mijn red velvet taart die ik gisteren heb gebakken is goed gelukt, vandaag was hij nog lekkerder dan gisteren. Heb net een stuk tijdens mijn koffiepauze gegeten :yum:

11 likes

Een tijdje terug vertelde ik over de digitale ontmoeting met een super leuke man via mijn werk en heb het project toebedeeld gekregen waardoor ik niet eens direct met hem werk maar wel elke week met hem ga vergaderen :heart_eyes:

Haha, dit slaat echt nergens op maar ik ben niet zo tevreden over deze baan dus ik moet het voorlopig hebben van dit soort dingen :joy:

16 likes

Wij zijn gisteren in een nogal bekende hippe tent in Amsterdam beland. Lees: heel influencer nederland en BN zit er. De hele avond zie je ook constant mensen alles op insta/snap etc posten. Want pics or it didnt happen. Vermoeiend.

Wij kwamen aan van een dagje op de boot varen in Amsterdam- afgetrapte sneakers en een spijkerbroek. Behoorlijk vreemde eend in de bijt dus. Was met mn vriend en daar een vriend van. Avondje eten 1000 euro afgetikt. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Ik ben gek op lekker eten en wil er ook echt voor betalen maar dit vond ik echt overdreven gedoe. Mind you: ik was gisteren niet lekker dus heb misschien 2 happen gegeten voor dat bedrag. :upside_down_face:

Daarna nog even een mega woede aanval gehad in de auto richting vriendlief omdat ik mij de hele avond zat te ergeren aan bepaald gedrag. Naaa ik had een TOP weekend. Blij dat het weer maandag is vandaag :sweat_smile:

3 likes

Lekker een hele woordenkots richting mijn vriend, dat lucht zo op. Hij wist ook niet dat ik me zo slecht voelde en overweeg om wat hulp daarbij te zoeken. Is hij meteen lekker op de hoogte en ik ga nu ik toch in deze mood zit de huisarts maar bellen om hierover door te praten en me dit keer niet af laten schepen.

1 like

Wat hebben jullie gegeten voor dat bedrag? The audacity!

12 likes